לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  ג'וזי במסע נקמה-סיפור בהמשכים

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2016

ג'וזי במסע נקמה-פרק 1 :)


 

 

❀ ❀ ❀ 


"יאק."


ג'וזי ניגבה את פיה והגניבה מבט אל לירי,אחותה הגדולה

"אני באמת לא מבינה לירי,למה לדמעות יש טעם כזה מלוח? כאילו אם גם ככה אני עצובה אז שיהיה לי גם מגעיל?"

 

לירי ליטפה לגו'זי את הראש ואמרה בשקט;

"די די ג'וז, האפס הזה לא שווה לא אותך,לא את הדמעות שלך ובטח אבל בטח שלא את המסקרה שלך!"

"לך קל לדבר.." אמרתי

"את ורוי שנתיים יחד והוא הבן אדם הכי נאמן שאני מכירה

נאמן יותר מחתיך!" (הכלב שלנו) 


לירי הסתכלה עליי במבט משועשע שמאוד מהר הפך למרחם

אני שונאת את המבט המרחם

אני שונאת מבטים

אני שונאת את כולם

אני שונאת את עצמי

אבל הכי?


הכי אני שונאת אותו


 - - - - -


אני מאמינה שלא עשינו הכירות רשמית

קוראים לי ג'וזי, אבל כולם קוראים לי ג'וז. גם הוא..

די!די לחשוב עליו! סליחה הפרעות קשב

על מי אני עובדת.. אין לי הפרעות קשב


יש לי הפרעות אחרות,הפרעות שבלב



זה קרה ביום שלישי

אשכרה שלישי. אני חושבת שביום שלישי היה הדייט הראשון שלנו..

ג'וזי דיי.


אוקי אז איפה הייתי?

כן,שלישי.

אחרי חצי שנה של קשר עם הזבל אפס מאופס ועוד הרבה מילות גנאי שלא כדאי שאני אגיד בקול רם,

גיליתי את הדבר הכי נורא שאפשר לגלות על החבר שלך.

טוב הכי נורא אולי אחרי לגלות שהוא מת. (למרות שעכשיו זאת נראת לי אחלה התרחשות..)


הוא בגד בי.


כן אני מסכנה כן אתם מרחמים עליי שמעתי הבנתי יצא לי מכל החורים

זה שאני ממשיכה לדבר עליו זה לא אומר שקשה לי

ביננו..מאוד קשה לי.

אין יום שאני לא בוכה.חודש.חישוב פשוט 30 יום

אבל מה זה 30 יום לעומת חצי שנה?..


לכו תחשבו אתם כמה ימים זה מה אני נראת לכם 5 יח' מתמטיקה?


בקיצור..מאוד קשה לי. אבל אני לא רוצה שהוא ידע,שאף אחד ידע.

הייתי בן אדם מאוד חזק,אף אחד לא ראה אותי בוכה.

עכשיו אני מרגישה חלולה,שבר כלי, כמו שלט בלי סוללות או כוס ריקה


הכל אותו דבר- חסר תכלית.

 

אומרים שהזמן מרפא את הכל,אבל הפסקתי להאמין בזה מזמן,אחרי שאבא שלי עזב אותנו לאל-איי

הקים שם משפחה חדשה,ואנחנו מתראים פעמיים בשנה. 

אבל לא על זה באתי לספר

אלה על הסיפור שלי.


ואני מבטיחה,הוא לא הולך להשאיר אתכם משועממים


אז אני ג'וזי,

וזה סיפור הנקמה שלי באביעד. או בשמו היותר מוכר האפס המאופס




← מעוניינים להצטרף לרשימת הקוראים הקבועים? בשמחה!


 בקשו בתגובות וכך תקבלו תזכורת תמידית על כל פרק חדש שיצא וכמובן בתהילה נצחית ברשימות שלי קול →

 


פרק הבא יעלה על פי ההענות של התגובות והקוראים קבועים,אשמח לשמוע אם אהבתם!


 חיבוק של הסוררת



❀ ❀ ❀ 

נכתב על ידי ג'וזי במסע נקמה-סיפור בהמשכים , 2/5/2016 15:22  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"ג'וזי במסע נקמה" :) סיפור חדש בהמשכים! *הקדמה*


 ❀ ❀ ❀ 


הבלוג יהיה בלוג סיפורים בהמשכים

הסיפור הראשון שיפתח את הבלוג הוא "ג'וזי במסע נקמה"

 

הסיפור של ג'וזי,נערה בת 18 עם לב שבור שחוותה בגידה ונשבעה לא להתאהב שוב לעולם.
אתם הקוראים תלוו אותה רגע אחר רגע במסע הנקמה חסר המעצורים או הרחמים שלה
מה התוכנית שלה? לגרום לכל גבר שנתקל בדרכה לדעת איך לב שבור מרגיש

והיא לא מתכוונת לעשות זאת בעדינות.

 

אך כמו בכל תוכנית טובה..משהו חייב להשתבש בסוף

 

← מעוניינים להצטרף לרשימת הקוראים הקבועים? בשמחה! בקשו בתגובות וכך תקבלו תזכורת תמידית על כל פרק חדש שיצא וכמובן בתהילה נצחית ברשימות שלי קול →

 

❀ ❀ ❀ 










 

נכתב על ידי ג'וזי במסע נקמה-סיפור בהמשכים , 2/5/2016 14:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וזי במסע נקמה-סיפור בהמשכים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וזי במסע נקמה-סיפור בהמשכים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)