לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



כינוי:  *.Val

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2016


הפסקתי להיות האישה הזאת
האישה שדופקת איתך באנגים כל היום,ומזדיינת איתך כל הלילה
האישה שאתה יוצא איתה למועדונים ומשתכר איתה למוות
האישה שאתה שוחה איתה בהרס עצמי.
אז עזבתי אותך
והתחלתי להיות האישה שעובדת,ומחזיקה דירה,ומצליחה בכל דבר שהיא עושה,
אבל עדיין מתגעגעת אליך כל לילה
אחרי שנה שלמה שניסיתי להעמיד את עצמי על הקרקע,והצלחתי בסופו של דבר
חזרת אלי,פגוע מתמיד,הרוס מעצמך,
וניסיתי,אלוהים יודע כמה שניסיתי
ניסיתי לגרום לך להפסיק,
ניסיתי לגרום לך לעמוד על הרגליים,
ניסיתי לעזור לך לצאת מההרס הזה
אבל איך אני יכולה להחיות בן אדם מת?
תיסכלת אותי
שברת אותי
הרגת אותי
ניסיתי להעלות אותך איתי,למעלה,
ובמקום זה הורדת אותי בחזרה למטה.
ומצאתי את עצמי עדיין מתגעגעת אליך בכל לילה,
הפעם מובטלת,
חיה כמו נרקומנית,מאהבה של גבר אחד לשני,
נושמת בין קריסטל לקריטל,
ואוהבת אותך עדיין..
אני לא רוצה להיות האישה הזאת
האישה הזאת שתבוא לשים לך קנטינה בכלא
האישה הזאת שתשב בבית ותחכה שתשתחרר
האישה הזאת שתרוץ ב4 בבוקר לטפל בך כי שוב שתית יותר מדי,
האישה הזאת שתתן לך להרוג אותך
רק כי היא אוהבת אותך יותר מדי,
אני כבר לא האישה הזאת,
אני מצטערת..
נכתב על ידי *.Val , 29/5/2016 04:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הפכתי להיות זונה של קוק

נכתב על ידי *.Val , 19/5/2016 05:02  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אהבה
בונה
חיים
והורסת
עולמות
נכתב על ידי *.Val , 18/5/2016 19:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*.Val אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *.Val ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)