לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

BOW DOWN BITCHES


מעכשיו ועד הצבא

כינוי:  QueenDaniel

בת: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2016    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

5/2016

קצת עצוב וקצת שמח כי אנחנו כאן, בלעדיהם, בזכותם.


היי

 

אז אתמול התקיים יום הזיכרון לזכר חללי מערכות ישראל.

בתור בת של מג"בניק נכה צה"ל, התרגשתי מאוד.

פגשתי שם משפחה של חבר טוב של אבא שלי שנהרג בלבנון.

הוא נהרג בגיל 18. כמעט בגילי. ילד יפה.

 

אבא שלי הוזמן לראשונה להניח זר והיה מרגש מאוד.

התמלאתי בתחושת גאווה עצומה כשקראו לו בתור נציג נכי צה"ל להניח את הזר.

פתאום בבית העלמין הצבאי, הסתכלתי על המצבות ובכיתי

הבנתי שזה קרוב הגיוס שלי, וסתם לתה לי מחשבה

הבנתי שאני הולכת להגן על הארץ היפה שלי בחיים

ואני רוצה גם לחיות כאן, כי היא יפה ויש המון מה לראות בה.

שמעתי שם את המשפחות והמכרים מספים על הנופלים,

ולא ברור לי איך ה' לוקח רק את הטובים..

כאלה נשמות טובות שהעולם צריך

 

אני מכירה משפחה שכלוה.

חברים של ההורים שלי

הבן שלהם היה כזה ילד טוב,

גבר שכל בחורה הייתה רוצה להכיר להורים

כזה יפה תואר ואופי מדהים

ילד מיוחד

שנשאר בן 20...

 

מדהים איך כל שנה מחדש אנו מחכים לצפירה

מחכים לה כל כך

מחכים שהיא רק תתחיל

מחכים לחלוק מן כבוד מסורתי של לעמוד דקה,

לעזוב את כל טרדות היומיום שלנו בצד 

ולהגיד תודה

מהלב.

 

אין לנו ילדים למלחמות מיותרות!

 

זר לא יבין את התחושה המעורבת של היום הזה

קצת עצוב וקצת שמח כי אנחנו כאן, בלעדיהם, בזכותם.

נכתב על ידי QueenDaniel , 12/5/2016 22:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כוסעמק


היוש

 

אז היום הזה התחיל במתכונת וריב, המשיך עם ריב ונגמר בריב. 

לפחות יצא מזה אחלה פיצה. 

הדלקת במיתרי הקול מסרבת לעזוב ונגמרו הגלידות בבית. 

המתכונת הלכה חרא ונכשל בפתח

מישהו יודע לעזאזל איזה יום מחר? אין לי מושג אם אני עובדת):

#מנותקת

 

אז לערוך דרך הטלפון זה לא כזה נוח....

 

דאס

חיבוק של הסוררת

נכתב על ידי QueenDaniel , 9/5/2016 23:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


מתי בפעם האחרונה יצא לך לעבוד בצוות? עם מי? מה היה הפרוייקט?
מתי בפעם האחרונה באתי לבית הספר?

האם יש קבוצה איתה את עובדת באופן קבוע?
הצוות בעבודה אני חושבת..

את נהנית מעבודה משותפת, או שאת מעדיפה לעשות מטלות לבד?
מפחדת מלבד

האם יש לך ציפיות מצוות שאיתו את עובדת? מה הן?
שיקשיבו. לא יותר מזה

מנסיונך, לרוב הציפיות האלו מתממשות או שאת מתאכזבת?
מתממשות.. אלא אם כן הם לא מתממשות, אבל אז כיף להגיד "אמרתי לך"

יש משימות שאת תמיד מעדיפה למלא בצוות?
כל משימה

בדרך כלל, איזה תפקיד את לוקחת בצוות? ("הבוס", הפועל החרוץ, זה שמתחמק בשקט...)
בדרך כלל ה"בוס" כי אני כל כך בטוחה שאני צודקת, וגם אם לא, שווה לנסות (:

מי הטיפוס שאיתו הכי קשה לך להסתדר בצוות? איך את מתמודדת עם מישהו כזה?
אבי פרץ. נותנים לו בורקס פיצה מהקפיטריה

איך אנשים אחרים מרגישים ביחס אלייך בצוות?
מאמינה שסבבה

מה חשוב יותר- צרכי היחיד, או המשימה של הצוות? (בלי כוונה פוליטית)
המשימה של הצוות כמובן

נכתב על ידי QueenDaniel , 9/5/2016 00:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

78
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נשיות , ציונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQueenDaniel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על QueenDaniel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)