לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

recovery


התחלות חדשות. אכזבות חדשות. אהבות חדשות. חיים חדשים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2016    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2016

נדודי שינה


שוב לא נרדמת, שוב חושבת עלייך, שוב מתגעגעת, שוב לבד. אותו תרחיש כבר יותר מידי זמן חוזר על עצמו. לילות בלי שינה רק בגללו. געגועים בלתי נסבלים שמציפים אותי. איך פתאום כל דבר מקבל משמעות ואיכשהו תמיד היא קשורה אלייך. המיטה שבה שכבנו בפעם הראשונה. הכרית שעליה ישנת בפעם האחרונה שהיית פה. הארון שמלא במתנות ממך, שידת האיפור שלי שכל כך שנאת, הספרים שקראנו ביחד, המסרק שלי שהיית משתמש בו כל בוקר למרות שהייתי שונאת את זה, הבובה שהבאת לי שאני ישן איתה כשאתה תהיה רחוק. ישנה איתי כל לילה , מחבקת אותה חזק, מסניפה את שאריות הריח שלך ממנה עוצמת את העיינים חזק חזק ומדמיינת שזה לא רק בובה-מדמיינת אותך, פה איתי. במיטה שלי. ישן איתי. מחבק אותי. מדמיינת ובוכה. בוכה על מה שהרסתי. בוכה על זה שאם לא הייתי פוגעת בך עוד היית פה. 

הגעגועים כבר הופכים לדקירות קטנות בגב. דקירות קרירות וחדות. שום דבר לא מפסיק אותם. זה ככה כבר מאז שעזבת. זה ככה כי אתה לא פה בשביל להשכיח אותם. אתה לא פה בשבילי. אתה בטח כבר עם מישהי אחרת. אני מקווה שהיא תבין עד כמה אתה מיוחד וכמה אתה טוב בזמן ולא כמוני, אני הבנתי את זה מאוחר מידי. רק ביום שעזבת אותי הבנתי עד כמה אני מאוהבת. הבנתי מה אתה בשבילי. אני בטוחה שראית את זה גם. ראית איך נפצעתי. יושבת עלייך בשביל שלא תוכל לקום וללכת מחבקת אותך בשביל שלא תעזוב ובוכה. כמה בכיתי באותו יום.. בוכה וחוזרת ואומרת "נאני בבקשה אל תעזוב אותי" זה הדבר היחיד שיכולתי להגיד אז אמרתי אותו שוב ושוב. אבל גם זה לא עזר. אתה בכל זאת הלכת.

הלכת והשארת אותי עם הדמעות. הדמעות זה הדבר היחיד שיש לי עכשיו, עכשיו כשאתה לא עונה, עכשיו כשאתה המשכת הלאה, עכשיו אני מתפללת שאם אני יבכה מספיק אולי בתור קסם אתה תגיע. תגיע ותגיד לי שזה היה טעות, שאתה עוד אוהב, שזה הדדי אבל עמוק בלב אני יודעת שזה לא יקרה. ובראש מתנגן שוב ושוב השיר של נתן גושן. השיר ששלחתי לך, השיר שמסכם הכל. "דקה משגעוון" כמה זה נכון. 

 

"תני לי סיבה לא לאהוב אותך יותר, עולם שלם שלנו הופך לזכרון, תני לי סיבה אני דקה משגעון"

 

וכל מה שהולך לי בראש זה עד כמה אני לא רוצה שהעולם שלנו יתמוטט עד כמה אני רוצה שהשיר של נתן גושן לא יהיה נכון. למה אנחנו לא יכולים להיות כמו השיר "זה שלנו" או כמו "כל מה שיש לי" או כל שיר שמח על זוגיות טובה? כנראה שזה כבר לא יקרה. אני יודעת שאני צריכה להמשיך הלאה. אבל אני לא מצליחה ואני חושבת שעמוק בפנים אני גם לא רוצה. כי עמוק עמוק בפנים עוד יש לי תקווה, תקווה לקום בבוקר ולגלות שהכל היה חלום רע. 

נכתב על ידי מנופצת , 6/6/2016 00:53   בקטגוריות אהבה ויחסים, געגועים, לילות בלי שינה, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מבוא


קשה לי. החיים מסתבכים לי. הכל משתגע. העולם לאט לאט קטן ונהיה יותר ויותר אפל וסגרירי. אנשים שחשבתי שתמיד יהיו שם בשבילי נעלמו. ביחד עם הכל. הכל נעלם. 

כנראה שמתי שאומרים שגיל 18 הוא הגיל הכי טוב בחיים לא תמיד צודקים. 

הבחירות שעשיתי בחיים שלי לא הובילו אותי למקום טוב. מקום של בדידות, הסגריות, פחדים וחרדות. 

יש לי נטייה להרסניות כל מה שהיה לי טוב עשיתי הכל בשביל להרוס אותו. החלטתי לפתוח את הבלוג הזה בשביל לנסות לעבוד על עצמי קצת. אני יעמיד מולי מראה שתגרום לי להתמודד עם הבחירות שלי ועם הקשיים. אין דרך החוצה. 

 

נכתב על ידי מנופצת , 5/6/2016 15:23   בקטגוריות פסימי, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  מנופצת

בת: 26




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מתוסבכים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למנופצת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מנופצת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)