לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Souvlaki Space Station


האוקיינוס הדביל.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2017


עכשיו זה הזמן לעצור. להתבונן בבלאגן שעל מיטת הרווקה הזוגית שלך כעל הריסות עירך, מצעים סתורים ולפטופ בין אריזות במבה וטובלרון; להיגעל מעצמך במידת הצורך, אבל בלי להגזים. היום את אוזרת כוחותייך למאבקים העתידים לבוא, והם יבואו כסדרם, בין אם תרצי ובין אם לאו.

שיהיה לך בהצלחה.

נכתב על ידי Lain , 22/5/2017 13:39   בקטגוריות .  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Pulled under at 2000 meters a second


להבי המאוורר נדמים כמערבלים את מחשבותיי. בשרוול וחולצה יד-שנייה למול הלפטופ, אני כאן איתכם, ובשום מקום בו בזמן. המהות שלי מסתכמת בימים האחרונים באישונים חלולים למול מסה לא פרופורציונאלית של טקסט. אילו האותיות היו נמכרות לי לפי משקל, סביר להניח שהייתי בוחרת יותר בזהירות לאילו הרפתקאות טקסטואליות להכניס את עצמי.

ברגעים אלו, כשאני לוקחת הפוגה ומתמסרת למשבי הרוח המחזוריים, אני מעלה בזיכרון את התקופה בה שילמו לי על כתיבת פנטזיה מזוכיסטית בהמשכים, בתחומיה שימשתי כגבירה אכזרית שסוחרת בבני משפחה של אדם מבוגר כעבדים. הטקסטים האלימים והמשפילים באמת הוטחו על המקלדת כשכבר באמת תיעבתי את האדם מולו עבדתי, את חוסר היצירתיות שלו, ההתערבות הגסה בכתיבה שלי והאיחורים בתשלום. בכסף שכן קיבלתי מהבן-זונה, קניתי כמה חולצות של להקות, וחבלי בונדאג' שטרם השתמשתי בהם.

אני מניחה שהסיבה שאני נזכרת בזה כעת היא שהעיסוק במלל שאין לי חיבור אליו הפך לגורם משעבד בחיי. בעולם שמחוץ למרחב הקיברנטי, הפכתי לדמות שותקת, מתבוננת במתרחש מולי בשעמום מהול בגועל - וההשלכות על הזהות הוירטואלית בהתאם. ההוויה המנותקת שלי היא תוצר של עיקור, כריתה מתמשכת של עודפי ביטויים ציוריים שאין לו מקום בכתיבה אקדמאית מהוגנת, או בחיי בקרב הסטריאוטיפ שנע בין לילות לבנים של למידה להרפתקאות פאנג'ויה. נראה שאיבדתי את היכולת לשבת על התחת וללמוד מצד אחד, ואת הבחירה האם להיבלע בסביבתי מצד שני. ובתוכי? אי-שקט פראי. שאיפה וחלום אינם מושגים שנהירים לי יותר. רוצה לצעוק משגעון, רוצה שק אגרוף, רוצה למצוא בעצמי נחמה כאידיאל שאינו בר השגה.

נכתב על ידי Lain , 10/5/2017 17:19  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Lain

בת: 7




הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , אהבה למוזיקה , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLain אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lain ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)