לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טיול לילי


דיכאון - סקס - אומנות

Avatarכינוי: 

בת: 25

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

6/2016

...


אני לא מסוגלת להפריד בין הימים האחרונים.. הכל ערבוב מעורפל בין שינה לערות, ובעיקר מה שנמצא באמצע.

הזמן עובר ככה מהר יותר ולאט יותר באותו הזמן.

אני שונאת את זה.

נכתב על ידי , 27/6/2016 07:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הרבה מאוד "אבל"


אני רוצה לנסות בן אדם חדש, אבל כל כך מפחדת מלאבד את הקודם.. 

זה לא שרע לי איתו כל הזמן, לרגעים אני כמעט מאושרת מהחום שלו כשהוא נמצא צמוד אלי ומלטף אותי ולוחש לי אהבה באוזן. אבל רע לי איתו רוב הזמן. אני לא יודעת אם ככה זה אמור להיות, אם ככה זה בשביל כולם וזה משהו שאני צריכה ללמוד לקבל. הוא הדבר היחיד שאי פעם ידעתי אבל אני מרגישה שיש שם עוד בשבילי לטעום.. אני רוצה מישהו שירצה אותי יותר משאני יכולה לדמיין, ושיעשה לי טוב באמת, זה יותר מדי?

אני לא יודעת מה יהיה בלעדיו, אני מפחדת להיות בלעדיו, אני מפחדת להיות לבד.

ואני מפחדת לגמור בנקודה גרועה יותר משאני נמצאת בה עכשיו.

אולי כדאי לי לחכות, אין שום סיבה למהר עם החלטה כזאת. עדיף לחשוב כמו שצריך מאשר להתחרט ולאכול את הלב אחר כך.

אבל למה אני מרגישה שאני צריכה לעשות את זה בשביל להרגיש חופשיה?

 

 

לפעמים נדמה לי שאני כותבת כאן כמו מתוך טראנס, משהו מעורפל ומבולבל שאף אחד לא יוכל להבין.. אבל יש בני אדם שם שלוקחים את הזמן לקרוא ולהגיב, אז כנראה שזה כן אומר משהו גם למישהו אחר... זה מעודד איפשהו. כל מה שאני כותבת כאן לא דומה לשום דבר אחר שאני כותבת, זה יותר דומה לציורים שלי.. לפעמים קשה למצוא בזה היגיון וסדר.... אבל באותה השנייה זה נראה לי כמו הדבר הכי הגיוני בעולם (ולפעמים, גם אחר כך). תמיד אמרתי לעצמי שאני לא בן אדם של יומנים, אבל אולי אני כן. בכל מקרה, לא רוצה להגדיר כל דבר.

 

טוב נו וגם בא לי סקס ממש טוב. מותר לכתוב את זה כאן?

נכתב על ידי , 22/6/2016 03:31  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הצילו


אני מרגישה שאין לי איך לצאת מהמעגל הזה.
נכתב על ידי , 21/6/2016 22:58  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מלאות


לרגע אחד דמיינתי שבאמת סבבה לי. ישבתי עם המשפחה בסלון של סבתא, שתיתי את התה ירוק נענע שלי, דיברתי עם בת-הדודה-שנמצאת-במצב-פסיכיאטרי-גרוע-הרבה-משלי-אבל-במצב-קיומי-חיובי-יותר ושכחתי מהסחרחורות והבחילה ומהרצון שלי לתלוש את השיער ישירות מהקרקפת. פשוט ישבתי שם מוקסמת לגמרי מכמה שהיא יפה וחזקה ואופטימית, הקשבתי לה מדברת על כרטיס הנכה שהיא גילתה שיש לה שמאפשר לה לעקוף תורים, גאה ומשועשעת ופתוחה לעולם.

מאוחר יותר ישבתי במרפסת ונתתי לעצמי לפנטז על ציור הקיר שאני מתכננת לעשות בחדר שלי. האומנות שלי זה אחד מהדברים היחידים שמשאירים אותי שפויה.. ולא עסקתי בשום דבר שקשור אליה בחודשים האחרונים. 

נשמתי לי אוויר נקי של חושך ושל כוכבים, ולרגע דמיינתי שטוב.

 

 

כמובן שהכל התנפץ כשישבתי עם האוזניות באוטו והעייפות והחולשה הפיזית נפלו עליי סוף סוף.. והריקנות לא ויתרה לי והתחילה לחגוג על החולשה שלי כמו תמיד, מזדחלת לה לכל איברי הגוף שלי וסוחטת ממני דמעות ללא קול.

ריקה ממחשבות, מרגשות, מרצונות, העברתי את הנסיעה הביתה בבהייה אל הנוף המתחלף ובמוזיקה רועשת הרבה יותר מדי שתעזור לי להדחיק את העולם שבחוץ כדי שלא איאלץ להתמודד, ואוכל להתאחד עם הריקנות האמיתית שאני.

נכתב על ידי , 19/6/2016 01:26  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טעות לעולם חוזרת


שוב זה נגמר כשאני בוכה ומתרפקת עליו ומתחננת שיסלח. אני כזאת לוזרית.
ושוב אני יורדת לו כי אני מרגישה שזה לא מספיק, והוא מכניס את היד שלו לתחתונים שלי ולרגע אני נותנת לעצמי להאמין שאולי הוא רוצה שגם לי יהיה נעים, עד שהוא מכניס בכוח את האצבע שלו ולא אכפת לו שאני בכלל לא רטובה. זה מחרמן אותו שאני מחניקה אנקה כי האיבר שלו נמצא לי עמוק בגרון וכבר אין לי ברירה. ושוב הוא דוחף את הראש שלי חזק יותר למרות שהוא הבטיח כבר ארבע פעמים שהוא לא יעשה את זה. ושוב הוא גומר ופשוט מתגלגל לצד השני והולך לישון, נותן לי לטבוע בדמעות ובטעם שלו ובקור המקפיא של המזגן.. רק בשביל שכשאתעורר בבוקר אני אזכה לנשיקת בוקר טוב על כל אחת מהפטמות, וכשיתקרב לנשק את השפתיים שלי יגיד "מסריחולי" בחיוך שובב, ויבקש שאגרד לו את הגב.

אני צריכה תה.
נכתב על ידי , 16/6/2016 12:23  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



try and error


(אני לא אוהבת את האפשרות לבחור מצב רוח. זה מציק לי. הלוואי שהיה אפשר לחלק מצבי רוח ל:"קול" "סבבי" "אה?" "סטנדרטי" "אוף" "עצוב" ו"עצבני". זה בטוח היה פשוט יותר.)

עוד כדור שאמור לשפר פלאים את המצב הרגשי שלי שמערער לי הכל. נמאס לי מהניסויים האלה, מרגישה כמו שפן. רוצה למצוא את הכדור והמינון שיתאים לי בדיוק.
חוסר שקט פיזי משתלט לי על הגוף, שום דבר לא מרגיש בסדר. אמא שאלה אם אני בהיריון.
היה יום טוב באופן יחסי.. הצלחתי לישון. לפעמים פשוט לא אכפת לי. זה נורא?

איך מוסיפים שיר מיוטיוב לקטע? ראיתי את זה בבלוגים אחרים, מרגישה שחסרה לי קצת מוזיקה כאן.
מקווה שאכתוב, מקווה שאתמיד, מקווה שאמצא את המיועד לי (כדור). 
:)

אה וואלה זה פוסט פתיחה, בהצלחה

האם יש שם מישהו מעניין שאוכל לקרוא?  מחכה......
נכתב על ידי , 15/6/2016 21:11  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאתה לא רואה? אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אתה לא רואה? ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)