לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

MyDiary

בום שאקה לאקה ונשרוף את העולם כולם !

כינוי:  BadGirl720

בת: 24

Skype:  - 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2016    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2016

I AIN'T YOUR MAMA


תספר לי.. 

למה אמא שלו שונאת אותי?

היא לא שונאת אותך !

למה אמא שלו .... אותי ? 

טוב אני אספר לך , תקשיבי.. 

זה המשקל .. היא אמרה שאת נראת כמו אמא שלו ושכדאי שתשארו ידידים .. 

ידידים תהיתי ? ידידים ? אוקיי 

חבל ששעה לפני ישבנו על ספסל בודד שמתי עליו ראש הוא סיפר לי על יומו כהרגלנו ולי לא היה דבר מה להוסיף 

הרמתי את ראשי והסתכלתי בעיניו הוא תפס לי את הצוואר טיפה בכוח והזיז את שיערי 

הבטנו במשך כמה שניות אחד בשני ואמרתי .. מה? הוא השיב , סתם , פשוט סתם , את כלכך יפה אני אוהב להסתכל עלייך ... 

התקרבנו .. עוד קצת ועוד קצת .. התנשקנו 

הו כן , התנשקנו .. בחזור לא יכלנו לעזוב אחד את השני . 

תספר מה אמא שלו אמרה ! תספר לי ! 

פרט שולי ניפץ לי אהבה סוערת במיוחד 

האהוב שלי לא שם זין* 

אבל אני....... שקעתי לדיכאון עמוק . 

NO MORE 

NO FOOD 

I AIN'T YOUR MAMA 

נכתב על ידי BadGirl720 , 4/8/2016 04:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





388

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBadGirl720 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BadGirl720 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)