לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גנים של חופש


Avatarכינוי:  Mud

גיל: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2015

מסיבת סיום


חחחחחחחחח

נשף זאת מילה מגוחת, סליחה. אני שונא את הטקסים האלה, לי לא היה כזה, בגיל 17 לא הייתי קשור לבית ספר.

זה מזויף ומטומטם. כולן עושות תסרוקות, שמלות מריחות מוגזמות והבנים? אפילו יותר! (אה והבחורים שהולכים לקוסמטיקאית.. לא נוכל להיות חברים)

בקיצור אני לא בעד טיפוח מוגזם כי: יופי זה לא המשמעות של כלום. די עם זה. המכנה המשותף הכי נמוך שיש - לא צריך לדבר, לא צריך להקשיב, לא צריך להבין לא לעזור ולא לחשוב. רק להיות יפה. גם את הפרצוף של בר רפאלי נמאס לראות כבר.

 

עכשיו כשסיימת יב, למדת אנגלית ומתמטיקה, את סופסוף מוכנה לחיים האמיתיים! איזה כייף שאת יכולה לבחור בין מלצרית ברמנית או מארחת.

השימוש הכי אינטנסיבי שלי במתמטיקה מאז הבגרות (הלא מאוד) ב-5 יחידות הייתה לפתור סודוקו קשה בעיתון שמחלקים ברכבת.

ואם כבר רכבת אז כמובן שלבאר שבע, ובטח שאין מזגן כי זה סאונה על מסילה. ובקרון הבא יש מזגן. מזגן  שעובד טוב, וגם ריח כאילו מישהו חירבן לי ישר על חוש הריח, תודה למי שלא יכל להתאפק והתחתונים שלו בצבע חום.

 

זה היה קשה אבל הפסקתי לעשן סיגריות אז סוף סוף אני בריא (בגוף כן? חיוך) וגם גראס לבנתיים, אז לא תיהיה לי כבר השראה לטבול עוגיות בגלידת קרם עוגיות.

 

 

נכתב על ידי Mud , 26/6/2015 19:12  
הקטע משוייך לנושא החם: סוף הלימודים
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMud אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mud ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)