לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

JUST STUFF


העובדה שאני צוחק לעצמי, לשטויות שלי, לכאב שלי, אינה נותנת לי שום אישור לצחוק לאחרים. אותה עובדה, אינה מהווה אישור לאחרים לצחוק לי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2017

רגעים של אהבה


הרגעים שאני  אוהב

 אלו הרגעים שהיא על הברכיים מולי. עירומה עם מבט כלבלבי מתחנן בעיניים

  אני יודע מה היא  מבקשת. היא לא תגיד מילה. אני רק מהנהן

 היא מצמידה מצח למכנס בין רגליי לחוש את הזיקפה.  מעט מחייכת ואז מניחה לחי אחת. ועוד לחי. אומרת תודה בשקט ומצמידה שפתיים .

 היא מתייחמת בקלות . כך אני אוהב אותה.

 הצורך שלה להרגיש אותי  מחרמן אותה. היא מביטה ואני מהנהן

  פותחת כפתור ורוכסן. מורידה מעט את המכנס ומביטה שוב לאישור. אני לא אומר מילה ולא מגיב. רק לוקח את הבקבוק ושותה לאט  מבלי להתייחס אליה. היא עדיין עם הידיים על המכנס  שמעט נמוך והיא מביטה על   בליטת הזין שנראת   על התחתונים

    אני ממשיך להיות עסוק בשתייה. היא רק נשענת  עם המצח על הזין. מחכה

 אני דוחף אותה לאחור כשאני אוחז בשערה

 ומהנהן לה

   מחייכת ומהירה היא מסירה את המכנס והתחתון לגמרי אני מעט עוזר לה כמובן

 היא מאושרת.

   הזין זקור מולה והיא עדיין לא קיבלה אישור.

 מבט כזה כלבלבי.. אני מת עליו..

 אז מרשה לה. והיא מסתערת

       עמוק לתוך פיה.  היא נחנקת  הרוק נוטף. ושום דבר כבר לא משנה.  מוציאה מהפה ואומרת תודה. והרוק נוזל מפיה בחוט ארוך ונוחת על שדיה.

 כל העולם שלה ברגע זה ממוקד מאד. בצורך להרגיש את האדון שלה מגורה ומרוצה ממנה.

 היא מרכז עולמו ברגע זה

 הכל שלו

  שיהיה  מרוצה וירצה אותה

יש לה עוד חורים לשימוש. אבל  היא כבר נכנסה למצב של התמסרות מלאה  ראש נקי. שום דבר כבר לא חשוב מלבד הזין של האדון שלה. 

נכתב על ידי , 16/7/2017 09:48   בקטגוריות מיניות זורמת, סקס ויצרים, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: זכר

Google: 




קוראים אותי
3,100
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdark_someone אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dark_someone ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)