לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

JUST STUFF


העובדה שאני צוחק לעצמי, לשטויות שלי, לכאב שלי, אינה נותנת לי שום אישור לצחוק לאחרים. אותה עובדה, אינה מהווה אישור לאחרים לצחוק לי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2017

ארוחת בוקר


מכין לי אותך בדרך שאני אוהב, ידיים ורגליים קשורות לצד המיטה. 

עיניים מכוסות,  הפה הפעם ללא מחסום. 

מכניס לך אצבע לפה, את מוצצת באינסטינקט ובמיומנות, כפי שלימדתי אותך. 

 

האצבע הרטובה מציירת מעגלים על פטמותייך, גורמת לך למתוח את חבלי המשי, בתנועות לא מודעות. 

יורד לעבר הטבור שלך, מקום רגיש שאיני מזניח. 

מטייל משם מסביב למשולש התענוגות. ההתפתלויות שלך חזקות כעת, מתחננת שאגע. 

אני נוגע, מרפרף על השפתיים התפוחות מגירוי, הדגדגן הזקור המציץ ממקומו. 

 

ללא התראה אני קם, הולך מסביב ומתיישב על פנייך. את מופתעת אך מתעשתת מהר ולשונך מתחילה לטייל על הביצים והחור. 

אצבעי בתוכך,  את מתכווצת בפראות ומתחננת שוב. 

אני יודע בדיוק מה את צריכה ומצרף את האצבע השניה, מגיע איתן אל נקודת הקסמים, זו שמפעילה את גופך כמו שיגור טילים. 

 

מכוון את עצמי לתוך פיך ומאכיל אותך בארוחת הבוקר שלך. 

את מתפוצצת בפה מלא בזין ומנסה לבקש, את מה שהיה ברור שתבקשי. 

לשוני מצטרפת לאצבעות ומטריפה את כפתור העונג שלך. 

 

עניין של שניות שתתפוצצי שוב, ואז אסיים בתוכך את מה שפיך החל. 

את הקינוח תקבלי בכפית מתוכך. 

נכתב על ידי , 3/9/2017 15:28   בקטגוריות מיניות זורמת, אהבה ויחסים, סקס ויצרים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: זכר

Google: 




קוראים אותי
3,100
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdark_someone אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dark_someone ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)