לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

JUST STUFF


העובדה שאני צוחק לעצמי, לשטויות שלי, לכאב שלי, אינה נותנת לי שום אישור לצחוק לאחרים. אותה עובדה, אינה מהווה אישור לאחרים לצחוק לי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2018

הצעצוע


כשהיא מדליקה אותו, היא אוהבת להריץ אותו על הפטמות. התנודות גורמות להם להתנפח ולעמוד דום. היא מוצצת את נשימתה ומניחה לה להימלט משפתיה כצליל ארוך. העקצוצים בפטמותיה הנוקשות נעות על גופה, הכוס שלה מתנפח, והיא מתחילה להרגיש את התחושה המטלטלת של שפתיה המגורות מתלחלחות.

היא עוקבת אחר קצה הצעצוע לאט על בטנה ומצחקקת חרש . גופה רועד בציפייה כשהיא מקשתת את גבה בקלילות. היא מקניטה בעדינות את קצה הכוס לאורך הקפל שבו צמרות ירכיה פוגשות את גופה וגונחת בשקט כאשר הכוס שלה מתעוות.

היא יכולה לחוש את החלקלקות בין שפתיה המבעבעות, כשהיא מרימה ומכופפת את רגליה ומפשטת אותן לרווחה על שפתיה, נשמע צליל כמו של נשיקה רטובה. היא דוחפת את ירכיה כדי לנסות לפגוש את הצעצוע. לפעמים היא יכולה לבלות שעות להקניט את עצמה, אבל היום הוא לא אחד מאותם ימים. היא הופכת את הצעצוע למעלה לחריץ נוסף וכשהיא מחליקה אותו מעל תלולית הכוס שלה היא נעשית מודעת לכך שהיא משמיעה צליל של ייסורים.

הצעצוע בקלות מחליק מעלה ומטה על החריץ הרטוב שלה והיא מרגישה את הדגדגן שלה מתנפח כשהיא מקישה את הראש על זה. כשהיא דוחפת אותו בכוח, שפתיה התפוחות עוטפות אותו. היא נאנחת, מקשתת את גבה עוד יותר, וכמו נקבות הכוס שלה היא פולטת אנקה ארוכה וגבוהה, כשהיא פוגעת בדגדגן שלה.

היא מתחילה לטחון ולדחוף את ירכיה נגדה, בונה קצב המאפשר לגלי העונג להתגלגל דרכה. היא יכולה להרגיש את בטנה מתהדקת וירכיה מתחילות לרעוד. היא כל כך רטובה עד שהיא יכולה להריח את ניחוחה הכבד והצעצוע ממשיך להחליק.

כאשר הדגדגן הנפוח שלה מתרסק ללא שליטה בתוככי הכוס שלה, היא מתחילה להרגיש את האורגזמה שלה, והיא חושבת על כמה מלוכלכת ומרושעת היא חייבת להיראות. זה עומד לה על הקצה והיא צורחת.

"אני זונה קטנה!"

השיא שלה קורע אותה בהתפוצצות. הכוס שלה מתנודד בטעם כה רב עד שהיא מרגישה שהיא עומדת להתעלף בהנאה. הכוס המוצף שלה מתפתל עם רעשים, והיא מגלגלת בעדינות את מותניה אחרי כל אחד מהם.

היא מחייכת לעצמה ומתענגת על השעשוע שלה, מרימה את הצעצוע אל פיה, מרחרח ולוקקת ללקק ארוך ולחה לפני שהיא מוצצת את המיצים שלה. היא מתמוטטת בחזרה על המיטה בערימה מקומטת בדיוק כשהיא שומעת את המפתח שלו בדלת.

"שלום אדוני, תראה מה הכנתי בשבילך".

איזה צעצוע יפה עניתי.. ולגמור ביקשת רשו.ת?

נכתב על ידי , 8/2/2018 08:10   בקטגוריות סאדו, סקס ויצרים, מיניות זורמת, אהבה ויחסים, צבא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: זכר

Google: 




קוראים אותי
3,100
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdark_someone אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dark_someone ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)