לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיים פשוטים


לא צריך דבר, רק מעט פשטות...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2016    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2016


אני לא יודעת מה איתכם,

אבל השקט הזה...

מרעיש.

נכתב על ידי *אינדיגו* , 28/8/2016 00:40  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




תשוקה
נכתב על ידי *אינדיגו* , 24/8/2016 16:55  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




והלב שלי הדליק נר זיכרון.

לא בגלל הגעגוע, כי הגעגוע מזמן כבר לא קיים.

אבל כדי לזכור.

איך זה עובד, הדבר הזה, שפועם.

וכשאהבה חדשה תבוא ותפתח את הדלת,

היא תעשה "פוו"

ותבקש משאלה.

שנלמד לאהוב

וניזכר יחד איך זה מרגיש.

נכתב על ידי *אינדיגו* , 18/8/2016 21:57  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




חיים פשוטים.


זו רק אני שמתסבכת הכל.


 


ריק לי.


כבר תקופה כשהלילה מגיע,


הריקנות איתו.


 


 

נכתב על ידי *אינדיגו* , 17/8/2016 00:37  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




להרגיש כמו טיוטה של מישהו, של משהו, שהיה אמור להיות הגירסה המוצלחת של עצמך.
להרגיש שאתה רוצה למות ולהיוולד אחרת.
למציאות אחרת.
לחלומות אחרים.
אתה מסתכל על עצמך במראה, ובוכה.
דמעות מלוחות, כמו העצב.
לבכי אין סוף.
"למה עשית לי את זה?"
אתה אומר לעצמך בקול מפורק.
כועס על האדם שמתבונן בך, במבט שמחפש במה להיאחז.
"למה אתה חייב להיות כזה דפוק?!?!" אתה צורח על עצמך.
והאדם במראה נראה כל כך אומלל, כל כך שבור.
"תפסיק לרחם על עצמך" אני ממשיך וצועק עליו.
"רק שהכאב הזה יעבור כבר" הוא מילמל אליי.
ואז בשניה, הברכיים מתקפלות.
אתה מתרסק, ונופל.
והבכי, בשלו.
זורם, לא מרפה לשניה.
הוא כל כך חזק.
הוא חונק אותך, ופתאום אין אוויר נקי לנשום.
"אולי זה עדיף"
מחשבה ארורה משתלטת.
"לכי מפה, גם כן את"
אתה מיילל.
וכל מה שאתה רוצה, זה שבתוך כל החור השחור הזה
תופיע הנקודה הלבנה.
כמו ין ויאנג.
שמשהו יציל, שמישהו יציל.
שמישהו יושיט לך יד בתוך כל האפלה.
אבל אין קול, ואין עונה.
יש רק אותי, ואת האדם שבמראה.
שאותו אני שונא, ואני רוצה שהוא יפסיק להסתכל ולדבר אליי.
אחרי שבכיתי את כל הדמעות על כל השנים האלו,
אמרתי לו
"יהיה בסדר, אתה תהיה בסדר"
ניסיתי לעודד.
הרי אני והוא באותה הסירה, שנינו טבענו.
ואני מתפלל בלב, שלמישהו יש גלגל הצלה.
"אתה שבור, אחושילינג שבור, אבל לאט לאט אתה תיבנה" המשכתי
"ואולי, סוף סוף....בגירסה המוצלחת של עצמך"

נכתב על ידי *אינדיגו* , 16/8/2016 01:22  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




כל מה שבא לי זה להיות אוויר.
שלא ירגישו בי, שלא יבחינו בי.
שלא יראו, שלא יגעו.
אבל ידעו שאני שם.
שקופה ככל שאהיה, אבל אהיה.
איפה שצריך, לצד מי שזקוק
בנקודות הקטנות, כמו שאוויר יודע להיות.
לרחף מעל האדמה, לנוח בתוכה, להיעלם בין העננים
להיות לא יותר מתחושה שעושה נעים.
להיות כמו רוח שמרחיקה את החיידקים, וברגעי אושר קטנים, נכנסת עמוק לתוך הריאות
בפשטות, בעוצמה, בצורה שבלתי נראת לעין, אבל כזו שהלב מרגיש.

אוויר.

הוא איכשהו תמיד נמצא איפה שצריך להיות, 
בין חיים למוות.
בין אהבה לשנאה.
בין אדם לאדם.
פשוט תמיד שם.
בשקט, באומץ
ובעיניים עצומות.


נכתב על ידי *אינדיגו* , 14/8/2016 13:44  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




התרגשות.


 


אוטוטו זה קורה!!!

קיבלתי טלפון מההוצאה לאור לקראת השבוע שהולך לבוא.

תחושה מבלבלת.

פחד ושמחה מחובקים, רוקדים זה עם זה

וכל זה בתוך הבטן שלי. 


:)


 


 


ימים של צילומים לכריכה של הספר.

נכתב על ידי *אינדיגו* , 13/8/2016 20:35  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




מוזיקת גאז ברקע...

 

נכתב על ידי *אינדיגו* , 11/8/2016 01:00  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני מתגעגעת לחורף.

בא לי להתעטף בבגדים חמים,

ואז

ורגע לפני השינה להוריד את כולם ולתת לשמיכת פליז שלי לכסות אותי ולהגן עליי מכל רוח קרה שמאיימת לפרוץ.

ליד המיטה ישכבו להם בנחת ערמה של ספרים, וכוס תה חם יפריח את הריח המבטיח של הנענע.

ואז

הגשם ינגן את שירו על החלון

תיפופים קטנים של החורף.

אביט לחלון ואראה את הטיפות נושרות זו אחרי זו

מהפנט.

כמו איבוד חושים

עוד אחת

ועוד אחת

ועוד אחת

 

ובדיוק אז,

ויד חמה תלטף, ותגע, בדיוק איפה שנעים.

בלי להרפות

ולו לשניה אחת קטנה.

אני אעצום עיניים

אנשוך שפתיים

אתכווץ עד שהאוויר שבי ילך לאיבוד

 

ואז

והסערה תתחיל, ולא רק בחוץ.

ואז.

נכתב על ידי *אינדיגו* , 10/8/2016 11:27  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




1 בלילה וקשה לי לישון

אני רוצה חיבוק

נכתב על ידי *אינדיגו* , 9/8/2016 00:54  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

התעוררתי באמצע הלילה.
קצת קשה לישון בימים כאלה, כשהראש עובד יותר מידי.
הוא כל כך עייף, שאין אפילו כוח להירדם.
אז הדלקתי את מנורת הלילה שלי שאני כל כך אוהבת.
תמיד עושה אור עדין כזה. לא חזק מידי, ולא חלש מידי.
מאירה תמיד על הפרטים החשובים.
הספר של גויטפרויד שוכב בנחת לצד משקפיי הקריאה שלי.
ופתאום הן התחילו לבוא,
אחת אחרי השניה
מחשבות תלושות באוויר.
אולי אקנה כרטיס טיסה לאנגליה?
תמיד אהבתי את האפלוליות של לונדון.
בועה אפורה ומסקרנת.
אולי זה במזג אוויר, או אולי זה סהכ תרבות של אנשים קרים.
רגע... ואולי הכל רק סטיגמות?
האנשים מטבעם חמים, והארץ הזו פשוט מקפיאה אותם?
נשמות שרגישות לקור.
ואולי בכלל האפלוליות הזו, היא רק בתמונות.
ולונדון, לא כזו אפורה.
והאנשים מחייכים ככה סתם, גם בלי סיבה.

נכנסתי לאתר של אל-על, לבדוק דילים טובים...
"אני באמת חושבת שאני צריכה פסק זמן מהכל" מילמלתי בקול,
חשבתי לעצמי כמה זה יהיה נפלא לעמוד מול הביג-בן כשהוא בשלו, יחד עם המחוגים שנעים ללא הפסקה.
ולדעת, שאני עצרתי.
וגם שעון כמו הביג-בן לא יריץ לי את הזמן.
והאמת,
בא לי על החורף המפורסם של לונדון.
הקיץ פה קצת שרף אותי.
דמיינתי איך ביום סגריר אשב בבית קפה פינתי, אזמין כוס תה חם, ואשקיף מבעד לחלון על הטיפות שנשפכות זו אחרי זו.
אתעטף במעיל גדול שיגן עליי מכל הקור הזה מסביב.
ואז חשבתי...
אם הוא יהיה גדול מספיק,
הוא גם יגן עלי מעצמי?
מהפחדים, מהכעסים, מהחוסר אונים, ומכל הכאוס שחוגג אצלי בתוך הראש?
יש תרופה לכאב מהסוג הזה?
יש רופא לפצעים כאלו? שהם עמוק עמוק בתוך הלב
אני אהיה בסדר?

"אני אהיה בסדר"
עניתי לעצמי בשקט, כשדמעה קטנה זלגה מבעד לעיניים שהיו עצומות חזק.
כמו בתפילה.

המחשבות התחילו לטפס עד שהשתלטו על כולי,
סגרתי את הלפטופ, וכיביתי את המנורה.
כיסיתי את עצמי בשמכת פליז שאני כל כך אוהבת, שאפילו בלילה חם אני לא מוותרת עליה.
אני הרי יודעת,
היא תגן עליי מהסופה שעתידה לבוא.
ומסמנת למחשבות שזה הזמן להרפות,
עד לטיסה הבאה,
או לפחות,
עד לחורף.

 

נכתב על ידי *אינדיגו* , 7/8/2016 15:07  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




התקווה מאתמול עזבה אותי הבוקר.

זה לא הוגן מה שקורה פה.

שיעבור כבר.

נכתב על ידי *אינדיגו* , 7/8/2016 12:10  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  *אינדיגו*

בת: 31

Skype:  new_smile88 

תמונה




קוראים אותי
1,183
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*אינדיגו* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *אינדיגו* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)