לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיומנה של בת 16 קצת עלובה


היי לכולם אני המלכה אם לא הבנתם את זה מהכינוי שלי אבל אני גם קצת עלובה אם לא הבנתם את זה מהשם של הבלוג שלי, בכל מקרה פה תוכלו לקרוא על חוויות קצת עלובות שחוויתי ולהסכים איתי בכל מה שאני חושבת

Avatarכינוי:  שלכם המלכה

בת: 23





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

10/2016

אני המלכה


מה המצב רציתי לספר לכם שאתמול אני והבחור שאני רוצה מכיתה ז' התנשקנו, האם זה אומר שהשגתי אותו? האם אני מתחילה להשיג לאט לאט את המטרות שלי? האם אני פוקוס און מיי גולס? האם אני המלכה? לא יודעת לגבי שאר השאלות אבל אני כן יודעת שאני לגמרי המלכה של העולם.חיוך

מצטערת שאני לא כותבת פה הרבה אני מנסה וזה פשוט יוצא משעמם או שפשוט לא התעצבנתי הרבה זמן לא יודעת, מבטיחה לחזור אוהבת אתכם אהבת עולם, שלכם, המלכהפרח

נכתב על ידי שלכם המלכה , 29/10/2016 23:55  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היי לכם היום ניקיתי את הגבות שלי לכבוד חג ראש השנה ובטעות יצא לי נקיון לכבוד חג הפסח וניקיתי חצי מהגבה שלי בצד שמאל. רציתי להתאבד בהתחלה אבל גיליתי את העוצמות הפנימיות שלי והחלטתי להמשיך לחיות גם עם גבה שמאלית מכוערת. מזל שניחנתי בכישורי איפור מדהימים שיעזרו לי להעביר את השבועיים הקרובים עד שהגבה תחזור לדרך הישר.

איך עבר עליכם סוף השבוע? אשמח לשמוע, שלכם, המלכהפרח

 

צירפתי לכם תמונה של נמר נושך כיסא של אוטו כי הוא ממש חמוד-



נכתב על ידי שלכם המלכה , 1/10/2016 21:23  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





414
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשלכם המלכה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שלכם המלכה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)