לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2017

אחרי שנה


היה לי דייט השבוע

והוא היה נוראי ....

הכרנו באיזה אפליקציה, אז במציאות הכל היה שונה.

בכלל לא אהבתי את האופי וכל מני דברים שלפני הפגישה גם נראו סבבה.

הבעיההכי גדולה הייתה שהיא הזכירה לי את האקסית, ומאז היא לא יוצאת לי מהראש...

לא ידוע אולי כדאי לשלוח לה הודעה לראות מה איתה... 

 

אני חושב שיהיה לי ממש קשה למצוא מישהי.

זה לא שיש לי סטנדרטים ממש גבוהים, אבל כמו שכבר הבנתם קשה לי עם אנשים.

זו שיצאתי איתה הרגישה לי ילדה, בהתנגויות, במחשבות, בהכל..

והאמת שגם האקסית הייתה קצת ילדה, לא כמו זאת אבל עדין...

ובצבא כולן די מפגרות אז באמת שאין לי אפילו מה לנסות שם.

לא יודע מאיפה עוד אני יכול למצוא מישהי...

 

הבטחתי לעצמי שבצבא אני חייב סוף סוף למצוא איזה קשר רציני, 

והנה אני עוד שניה משתחרר ולא היה לי כלום.

 

נכתב על ידי , 9/6/2017 20:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאופטימיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אופטימיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)