לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm just thinking out loud


ועמוק בתוך השקט, נשאר ההד של הצרחה, הצל של הרוח השורקת, המאיימת. עמוק מאחורי הכל, מתחת לחומות, דברים נשארים אותו דבר. נשארת שם ילדה, שאולי קצת שכחה איך לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2014

love love love


"i you were in love you wouldn't stop to think about it"

"so maby i've never been in love"

 

"אהבת אמת זה כשאתה לא מצליח להירדם כי המציאות שלך טובה מחלומותייך." (דוקטור סוס)

אבל אני לא נרדמת איתו מסיבות אחרות לגמרי

 

אני אוהבת אותו, אני אוהבת אותו בכל ליבי

אבל יש רגעים שאני פשוט רוצה לבד

ויש רגעים שאני פשוט רוצה יותר

 

https://www.youtube.com/watch?v=j_2kVtUCj-E

 

למדתי להכיר את עצמי עם הזמן

למדתי שרגש מפחיד אותי

למדתי שלפעמים אני אימפולסיבית

ולפעמים באימפולסיביות אני יכולה להרוס לעצמי סיכוי לאהבה

רק מהפחד לאהוב ולהיות נאהבת

 

כשהכרתי אותו הבטחתי לעצמי שלא אתן לפחד הזה לשלוט בי

אבל אני כבר לא בטוחה שזה מפחד

ולאורך כל הזמן הזה אני נאבקת בעצמי

מכריחה את הרגשות שלי להישאר על קו יציב

כאילו שזה מה שיגרום להם להתייצב

אבל הם לא, הם רוקדים

רגע כאן ורגע שם

ואני, אני כבר נאבדת בעצמי

 

לעזאזל, מה יהיה איתי??

 

 

"...ונשארתי ריקה משותקת מפחד

שיהיה לי רק טוב ורגוע בפנים

 

אז מישהו פעם אהב אותי ככה

הוא השמיע לי מוצרט ותקליטים ישנים

ואני הטיפשה לא הקשבתי ללחן

כי רציתי לטעום מהכל בחיים"

 

נכתב על ידי in my recovery , 2/9/2014 02:00  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של still me ב-2/9/2014 10:23



כינוי:  in my recovery

בת: 28



מצב רוח כרגע:


12,342

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לin my recovery אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על in my recovery ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)