לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm just thinking out loud


ועמוק בתוך השקט, נשאר ההד של הצרחה, הצל של הרוח השורקת, המאיימת. עמוק מאחורי הכל, מתחת לחומות, דברים נשארים אותו דבר. נשארת שם ילדה, שאולי קצת שכחה איך לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2015

בעירה


בעירה

היא בערה בי

עקשנית ונחושה

לכלות כל חלקה טובה

וכל פינה בי צעקה לברוח

לכל דבר שיוכל לכבות קצת

את האש שבתוכי

 

ניסיתי להחזיק עצמי חזק

שלא אפול לבריחה הממכרת

ואתן לנואשות והפחד לסנוור בי את הכל

 

יכולתי ללכת

יכולתי פשוט ללכת

לשים את רגשותיי בצד

ולהגיד לעצמי

שקצת עצב עוד לא הרג אף אחד

 

אבל אז...

בפעם הבאה

זה רק יהיה לי

קשה עוד יותר

 

כי זאת לא מלחמה

שיש בה מפסיד ומנצח

 

החכמה היא למצוא דרך אחרת

להרגיע את הבעירה שבתוכי

כך שלא תשרוף בתוכי עוד

 

השתמשתי בכל טיפת הכוח שהיתה בי

שלא לברוח

לא ירוק וגם לא אלכוהול

 

קניתי לי במקום קרפ צרפתי

ועליתי על הגג שלי במרכז העיר

 

קיויתי שמישהו יהיה שם

אבל עליתי כדי להיות עם עצמי

 

הדמעות שלי נמהלו בשוקולד

דקה אחר דקה אחר דקה

נתתי למחשבות שבי לחלוף

עד שהאש שקטה

והעצב בי מצא מקום

 

 

 

 

 

ובאותו הרגע בדיוק

 

ראיתי אותו

והלב שלי יצא אליו

נסערתי כל כך ששכחתי את הדרך למטה

מניחה את קרטון הקרפ למזכרת

 

עד שהגעתי הוא נעלם כלא היה

רק התמונה בזיכרון

והאדרנלין שמריץ לי את הלב

 

הוא היה קרוב כל כך

קרוב משהיה כל כך הרבה זמן

ופיספסתי אותו

 

ואני יודעת שאני צריכה להרפות

כי מרחב זה דבר שחשוב לי

ואני צריכה לכבד את שלו

 

אבל לעזאזל

הוא היה קרוב כל כך

שכמעט יכולתי לקרוא לו

כמעט ויכולתי לרוץ

ולחבק

 

 


 

 

בא לי למות

בא לי להתרסק

פעם אחרי פעם אחרי פעם אחרי פעם

 

בא לי לשקוט

ושייגמר הכל

כי לא למרות שלא נפלתי

לפעמים זה קצת קשה לי

להבין שאם ארפה אפילו רק לרגע

אפול לתהום שהיא אני

 

וכמה קשה זה לא לברוח

 

אני רוצה שיהיה לך איכפת

ושהפינה שלי בלב שלך

תהיה שלמה ואמיתית

 

אני רוצה שתעלם מהחיים שלי

מהראש ומהלב

 

אני רוצה כבר השקט

ודי להילחם תמיד

חזק חזק בכל הכוח

נכתב על ידי in my recovery , 31/7/2015 02:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  in my recovery

בת: 28



מצב רוח כרגע:


12,342

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לin my recovery אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על in my recovery ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)