לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm just thinking out loud


ועמוק בתוך השקט, נשאר ההד של הצרחה, הצל של הרוח השורקת, המאיימת. עמוק מאחורי הכל, מתחת לחומות, דברים נשארים אותו דבר. נשארת שם ילדה, שאולי קצת שכחה איך לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2015

להרפות


אתה במקום אחד בחיים

אני במקום אחר

אתה בכיוון אחד

ואני בכיוון אחר

 

ובחיים מקבלים צ'אנס אחד

ואם תפסת אז הרווחת

ואם לא אז לא

אין צ'אנס חוזר

 

וזה לא היה רלוונטי אז

כי היו לי עקרונות

וזה לא היה חשוב מספיק לאף אחד מאיתנו

בשביל לנסות לגרום לזה לקרות

בכל זאת

 

וזה לא היה רלוונטי גם אחר כך

כי אתה היית בבלאגן שלך

ואני בבלאגן שלי

ומערבולות לא עושות טוב לאף אחד

 

ואח"כ טסת להודו

רחוק ממני 800 מייל

 

וכשחזרת

התחלת מערכת יחסים עם מישהי אחרת

 

ולא היה לזה מקום

לא משנה כמה זה רדף אותי בראש

לא היה לזה מקום

 

וגם עכשיו לא

כי אתה במקום אחד ואני במקום אחר

 

ואני יודעת שאני צריכה להרפות

 

אבל לך תדבר אל הרגש בשכל

 

לרגש לא איכפת אם יש סיכוי או אין סיכוי

אם זה חכם או לא חכם

הלב ננעל עלייך לפני מיליון שנה

למרות שאמרתי לו לא

 

ומאז, כמו טיפשה

אני עדיין עומדת

ואומרת לו לא

 

" רוצה לנסות לחכות אבל אני יודע

שזה פשוט את עם העולם שלך

אולי הצלחתי לגנוב ממנו קצת

אבל לעולם לא נהיה אותו דבר

אני עם שלי ואת עם שלך"

 

אני יודעת שזה לא נועד לקרות

אל תגיד לי את זה שוב

האגו שלי כבר נמעך מספיק

תראה אותו, מונח כולו במכתב

 

לך תדבר אל הרגש בשכל

 

לרגש שלי יש עסק לא פתור איתך

 

אני כותבת את זה

כי נמאס לי להחזיק את זה בפנים

אני לא יודעת מה יהיו ההשלכות של זה

אבל זה יהיה נחמד אם כמו תמיד

תגיב ב"כפרעלייך" ועוד איזה משפט כזה או אחר

שירכך את הקוצים שלי

ויתן לי הזדמנות לרדת מהעץ

 

 

נכתב על ידי in my recovery , 31/7/2015 03:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  in my recovery

בת: 28



מצב רוח כרגע:


12,342

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לin my recovery אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על in my recovery ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)