לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm just thinking out loud


ועמוק בתוך השקט, נשאר ההד של הצרחה, הצל של הרוח השורקת, המאיימת. עמוק מאחורי הכל, מתחת לחומות, דברים נשארים אותו דבר. נשארת שם ילדה, שאולי קצת שכחה איך לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2019    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2019

רגשות מתפרצים


עיגולים שחורים מתחת לעיניים

לילות טרופי שינה

ונפש שלא מוצאת מנוחה

 

הבכי הופך לרחמים עצמיים

ושיתוף הופך לתלונה

 

אז מה?

היי שקטה ילדה?

 

אבל לא שקט לך

משהו ממשיך לבעור בפנים

הוא צורח את הכל ביחד

שקשה להקשיב

 

הלבד ששורף

בניגודיות מובהקת

ללבד אמיתי

 

כי נכון

לא תמיד יש 

עם מי לצאת

את מי לשתף

על מי לסמוך

לא תמיד יש

ממי

לבקש

חיבוק

 

ימים שלמים שעוברים

בלי לראות נפש חייה

שיחות שלמות שעוברות

בלי שנפש אחת רואה את השנייה

 

זה הכל נכון

אבל יש לי משפחה שאוהבת 

ולפחות חבר אחד בעולם הזה

גם אם הוא רחוק

יש לי כלב

שמנשק את כל הפרצוף שלי כשאני בוכה

רק תסבירי לי

למה את בוכה ילדה

 

רגשות מתפרצים

בלי שם וצורה

איך תוציאי אותם ילדה

 

 

הלילה היה הלילה השפוי בשבועיים האחרונים

ישנתי מ10 וחצי עד 2

ב2 קמתי ועישנתי כדי לנסות לישון עוד קצת

התעוררתי 20 אלף פעם עד שנשברתי שוב ב4 

עישנתי משהו חזק יותר שנתן לי לנמנם עד הבוקר

 

אני מעשנת יותר משאני יכולה לאפשר לעצמי

הגעתי לקצה שלי כבר מזמן

החלטתי להאבק עוד קצת

לפתור את הבעיה מהשורש

במקום לכבות שריפות ולהשקיט סימפטומים

אבל האמת היא

שנגמר לי הכוח

אמא

בחיי

נגמר

 

זה רק חלק קטן בחיים שלי

אבל החלק הזה מפריע לי

להתמודד עם כל השאר

 

 


 

שמישהו יחבק אותי חזק

ויספר לי כמה שאני גיבורה

במקום לנסות להקטין את הקושי שלי

 

נכתב על ידי in my recovery , 5/8/2019 15:19  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של in my recovery ב-10/8/2019 19:13



כינוי:  in my recovery

בת: 28



מצב רוח כרגע:


12,342

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לin my recovery אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על in my recovery ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)