לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm just thinking out loud


ועמוק בתוך השקט, נשאר ההד של הצרחה, הצל של הרוח השורקת, המאיימת. עמוק מאחורי הכל, מתחת לחומות, דברים נשארים אותו דבר. נשארת שם ילדה, שאולי קצת שכחה איך לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2014

גשם


השמים בוכים

הם שוטפים את הכל

מחלחלים לתוכי

 

וזה מפתיע

אבל האפור הזה בשמים מרגיע אותי

 

 

ואני רוצה לצאת לרוץ בגשם

אני רוצה לנשום את הריח הזה של החורף ישר לריאות

אני רוצה לצאת ולקפוץ בין שלוליות

לנער תלתלים רטובים, לפרוש ידיים, להביט לשמים

ולתת את כולי

 

 


 


לא מצאתי שיר מתאים על גשם...

אבל למי איכפת?

 

 



כתבתי פעם שיר על גשם...

פירסמתי אותו כאן כבר כמה פעמים

אבל הוא תמיד בא בטוב


הוא נכתב בגשם האחרון של החורף


"והגשם מטפטף עליי

הוא שוטף את הרחוב

שוטף לי את הלב

מכל מה שמעיק עליי


אתה מביט בי

וגם אם קצת קשה לנו

להכיר אחד את השני כל כך מהר

אני יודעת שהכל יהיה בסדר


הכל יהיה בסדר


ואני יודעת שאולי מחר

הגשם ייפסק, החורף ייגמר

אבל השמש תחייך אליי


ואני יודעת שאולי מחר

יהיה לי קצת קשה

אבל יהיה מה שיהיה

אני לא אוותר עליי


והכל יהיה בסדר" 


זה שיר טוב, והלחן שלו מתאים למילים בדיוק כזה



 

נכתב על ידי in my recovery , 31/10/2014 13:45  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של still me ב-31/10/2014 14:53
 



אובססיה


תרגום מאנגלית/House M.D:

המערכת יחסים בינינו היא כמו התמכרות.

זה כמו...

סמים ממש טובים?

לא, זה כמו קארי חריף

אוקיי...בטח

זה קארי הודי ממש חריף עם הרבה פלפלים אדומים

אני יודע מה זה, לא ידעתי שזה ממכר

אתה גס רוח ומעצבן ואתה משאיר רושם חזק מידי. כמו קארי חריף

וכשאתה משתוקק לקארי זה בסדר, אבל לא משנה כמה אתה אוהב קארי

כשאתה אוכל יותר מידי זה עלול לקלף את החך שלך

ואז אתה לא רוצה לראות קארי הרבה מאוד זמן

אבל יום אחד אתה מתעורר וחושב...

אלוהים, אני באמת מתגעגע לקארי

 

 

ניסיתי להעלות תמונה מהפרק הזה, אבל לא הצלחתי

 

 

 

אני לא יודעת למה

אני לא יודעת למה הלב שלי דופק מהר כשאני רואה אותו

אני לא יודעת למה אני מתגעגעת אליו

אני לא יודעת למה אני שולחת לו הודעות כשאני שיכורה

אני לא יודעת מה אני רוצה ממנו

או ממני

כי הרגשות האלה, הם תלושים כ"כ

זה כמו לאהוב קארי חריף

אני יודעת שזה ישרוף לי את הלשון, אבל זה לא באמת משנה שום דבר

 

בא לי.

נכתב על ידי in my recovery , 31/10/2014 12:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



My head's a jungle


בחלומות שלי רצים שדים

בחלומות שלי אני שקופה

בחלומות נושרות ממני כל קליפות ההגנה

 

And my head's a jungle

 

 

וכל שזה רע ככה זה טוב

 

 

 

 

נכתב על ידי in my recovery , 29/10/2014 12:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני בשלי


פעם נהגתי לומר שהחיים יפים, אלה רק האנשים שחרא

היום אני חושבת ששניהם יפים

ועדיין, משהו באמון שלי בבני אדם נפגע

קשה לי לסמוך על אנשים

גם אם הם הקרובים אליי ביותר

האמון שלי כבר לא מוחלט כמו שהיה

 

ואולי זה טוב, אולי זה לא רע

אולי זו הדרך שלי להגן על עצמי

 

זה כי נפגעתי

פעם אחת יותר מידי

 

אבל האמת היא?

אני גאה בעצמי

אני לומדת כל יום ומשתפרת

אני עושה את זה טוב יותר ויותר

אני יודעת

 


אני רוקדת. בלי כללים בלי גבולות

מבטאה את עצמי בתנועות

הגברים מסביב שולחים אליי מבטים מהוססים

בודקים אם אני בעניין

ואני בשלי, אני בשלי

אני רוקדת את כל מה שעובר בי

ולא איכפת לי עוד משום דבר

אני מרגישה משוחררת

והמחשבות כבר לא מנקרות לי בראש

הם משתלבות עם הרגשות שלי בתיאום שהוא שלי

וטוב לי

פשוט טוב.

 

 

 

 

 

נכתב על ידי in my recovery , 26/10/2014 11:40  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של still me ב-29/10/2014 12:09
 



לא נשאר לי מקום בשבילי


מי יקרא לי "מתוקה שלי"

בסוף היום ישלח לי נשיקות

ומי יאהב אותי עד בלי די

עד ש...לא נשאר לי 

מקום בשבילי...

מקום בשבילי עוד

לא נשאר בי מקום בשבילי

מקום בשבילי עוד

 

והם אומרים בסוף

נחזור להיות כמו בהתחלה

כשקופידון נישק לנו ת'לבבות

כשנתת לי כל כך הרבה תשובות

עד ששכחתי לשאול...

איך לא נשאר לי מקום בשבילי

מקום בשבילי עוד

לא נשאר בי מקום בשבילי עוד

נכתב על ידי in my recovery , 26/10/2014 03:32  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של TheHulk ב-27/10/2014 11:49
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  in my recovery

בת: 28



מצב רוח כרגע:


12,342

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לin my recovery אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על in my recovery ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)