לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm just thinking out loud


ועמוק בתוך השקט, נשאר ההד של הצרחה, הצל של הרוח השורקת, המאיימת. עמוק מאחורי הכל, מתחת לחומות, דברים נשארים אותו דבר. נשארת שם ילדה, שאולי קצת שכחה איך לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2014

בוא נרקוד אהובי


שמישהו יגביה את הווליום,

יש שיר טוב ברקע!!!

עוד כוס וויסקי ובירה שפירא

בוא נרקוד אהובי, בוא נרקוד

בוא נתמסר לרגע

 

אני מרוקנת כוסית ועוד כוסית

מישהו חמוד מסתכל עליי

אני משפילה מבט ממבוכה

בורחת

 

אל תברח גם אתה 

תיגש אליי, תשלח אליי יד

בוא נרקוד אהובי, בוא נרקוד

בוא נתמסר לרגע

 

אני במרכז הרחבה

התלתלים שלי פרועים

קופצים עם כל תנועה 

אתה מסובב אותי בסלואו קצבי

בוא נרקוד אהובי, בוא נרקוד

 

 

נכתב על ידי in my recovery , 30/11/2014 15:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לאן


החלומות שלי מזהירים אותי

אבל אני לא יודעת ממה

לעזאזל, אני לא יודעת ממה

 

גם אחרים מזהירים אותי

ולעזאזל, אני לא יודעת ממה

אני לא יודעת איפה אני טועה

ומה אני עושה לא נכון

ואיך לעשות את זה נכון

אני לא יודעת מה נכון ומה לא

 

ואני לא יודעת עוד לאן

נכתב על ידי in my recovery , 30/11/2014 13:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אנחנו זן נדיר


אל תחצה אוקיינוס בשביל מישהו שלא יחצה בשבילך שלולית

אנחנו משקרים את כולם אבל בעיקר את עצמנו

והטוב מגיע דוקא כשכבר לא מצפים לו

 

זה מה שלמדתי בימים האחרונים

 

הבנתי שלדעת את הבעיה לא בהכרח פותר משהו

הבנתי שסטטיסטיקה נכונה רק על נייר

ולא כל גשם הוא גשם ברכה

 

הבנתי שכולנו מגששים באפילה

 

הבנתי שאנחנו רואים מה שאנחנו רוצים לראות

ומתאכזבים כשהפער בין הרצונות שלנו למציאות גדל

 

הבנתי שבשביל לשבור מעגל צריך הרבה יותר מלשנות כיוון

הבנתי שבחיים האלה אין הרבה דברים שהם באמת בשליטה שלנו

 

הבנתי שככל שאנחנו יודעים יותר אנחנו מבינים פחות

ואפילו שמישהו אמר את זה כבר מזמן

בחיים, אנחנו לומדים דברים בדרך הקשה או לא לומדים בכלל

 

הבנתי שאנחנו מפחדים מהחיים, אבל מפחדים מהפחד יותר מהכל

ואני לא יודעת אם כולם ככה, אבל בראש שלי אני חייה חיים שלמים 

 

"נהגתי לומר בעבר שבני האדם הם זן מטומטם

...היום הבנתי שאני שייכת לאותו הזן"

 

נכתב על ידי in my recovery , 29/11/2014 00:45  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של still me ב-30/11/2014 13:53
 



וכל השאר היה שטויות


חלמתי עליו בלילה

ובחלום הכל היה ברור באמת

בחלום אהבנו באמת

וכל השאר היה שטויות

 

בחלום הרגשות שלי היו ברורים

ובחלום היה לי מה לומר לו

בחלום הכל היה ברור באמת

 

אבל במציאות זה אחרת

במציאות הוא מתרחק

ומי יכול לומר לו לא

בטח לא אני, ששברה לו את הלב

 

במציאות אני שותקת

 

אבל בחלום שלי...

בחלום שלי אהבנו באמת

וכל השאר היה שטויות

נכתב על ידי in my recovery , 24/11/2014 12:04  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The-Narrator ב-24/11/2014 13:20
 



אורגזמה


ברחתי למגע בניסיון להרגיע משהו

"הרגש מנסה להשלים את עצמו

לתקן את הלב דרך שם

הוא מחפש בחיבוק אהבה

וחום במגע

הוא מחפש סיפוק באורגזמה 

ושחרור בריקוד התשוקה"

.

מישהו פעם אמר לי שאפשר לפתור בעיות גם בלי להבין אותן

 

אני לא בטוחה שאני מבינה ממה אני בורחת ומה אני מנסה להרגיע

אבל אני יודעת שאני יכולה לבחור להתפרק במקומות שעושים לי טוב

מקומות שממלאים אותי באמת, לא רק בכאילו לא רק לקצת

 

מוזיקה זה המקום שלי בעולם

זה איך שאני מבטאה את עצמי איך שאני מרגישה את עצמי

 

אז החלטתי לקחת אותו אליי הביתה

למרות העיניים שאחרים פתחו עלינו

החלטתי לשים זין על הכל ולחיות את שלי

מה אחרים חושבים זה לא העסק שלי

 

שעה אחרי שעה

והזמן רץ מהר כל כך

היינו באקסטזה

 

מי אמר שצריך סקס בשביל להגיע לאורגזמה?

 

 

 


 


הפוסט הזה הולך למשוך אליו הרבה ראשים כחולים

זה הולך להיות משעשע, אני יודעת, אבל הכותרת הזאת מבטאת בפשטות מדוייקת את מה שאני מנסה להביע

נכתב על ידי in my recovery , 24/11/2014 11:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  in my recovery

בת: 28



מצב רוח כרגע:


12,342

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לin my recovery אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על in my recovery ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)