לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עלילות המין של הזמבר




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2024

הדפיקה האחרונה


[ההמונים משליכים עגבניות רקובות וצועקים "תצלבו אותו"]
סלח להן אבי כי הן לא יודעות מה הן עושות ועל הדרך תסלח גם לאהבלים שרודפים אחריהן והולכים אחריהן בעוורון אל התהום של בדידות ותקופת יובש בלתי נגמרת.

"אבל זמבר אתה לא המשיח" , לרוב האנשים אני לא, אבל לאחר תקופה של נזירות התבוננות והארה, אן ספק שאני המשיח של הגברים חסרי הסקס, עם עד היום לא יכולתי לעזור
ממש אכשו המלים שלי בלי ספק יוכלו להושיע אותם ממצבם.

אה ואני לעומת ישו לא הולך על המים ולא היתה לי סעודה אחרונה, הכוח קסם שלי היא לתת לכם את היכולת לזיין והרבה. פעם(כשהתחלתי וכתבתי בבלוג הזה)
לא יכולתי לעשות את זה היום אני יכול.

https://www.youtube.com/watch?v=xcXFu_b7bH4&ab_channel=Novolus

סעודה אחרונה לא היתה לי אבל היתה לי דפיקה אחרונה, פעם אחרונה שזיינתי היה ב2019 היא לא היתה נראית משהו אבל הזיון היה טוב והיא נתנה לי לגמור לה בפה.

אתם בטח חושבים "מסכן הוא כול כך חרמן נדפק לו המוח והוא חושב שהוא המשיח",ממש לא.

-"אז זמבר אמור לנו מהיא המילה שלך כיצד נוכל לזיין הרבה כמו שאנחנו רוצים?" האמת אני יתחיל ממה שלא עובד

או יותר מדויק לא עובד בצורה אמינה או "לא עובד תמיד", לעומת האשה הלא יפה ולא מושכת שעדיין יכולה לזיין פי 10 ממך בפחות מאמץ אקספננציונאלית.

אם לא היה לך הרבה סקס עד היום אז כול אלא לא יעזרו לך(בצורה אמינה אם בכלל): להכיר נשים במסגרות,בארים,ספיד דייטינג,רחוב,אתרי הכרויות,טינדר,פיסבוק.

לא מאמנים אישיים,גורואים של פיקאפ,קופיריטרים חרטטנים שמוכרים ספרים ,משפיענים, לא להתבכיין באינטרנט (זה לא יעזור בכלל) .

זנות גם לא יעזור,זה יקר לא חוקי ולא שווה את זה כאן בישראל.

למעשה גם הפוסטים שלי עם כול המידע שיש בהם: אבחון וניתוח של הבעיה, הצעת רעיונות ופתרונות לעבודה פנמית וחצונית לעשות אותך מושך.

שום דבר שכתבתי לא יעזור לרוב האנשים שלא מצליחים למצוא זיון כי הבעיה שלכם היא יותר פנדמנטלית חברתית ולא ניתנת לפתרון לא על ידי זה בטוח,לפטור את הבעיה למעשה יהיה
כזה מאמץ טיטאני שלא שווה את המאמץ.

אני יציין שיכול להיות שמה שכתבתי אולי יעזור לאחוז קטן שכבר יש לו נתונים אחרים אולי כסף אולי יכולות חברתיות וכו וכו.


-מה הבעיה הפנדאמנטלית שהזמבר ואתם לא יכולים לפתור?(בכנות אני גם לא רוצה ולא יכול לפתור)


זה החברה שלנו המבנה שלה החוקים שלה,אבולוציה,התנהגות אנושית,אוטיזם או סתם חוסר יכולת חברתית.

שום דבר שאני יכתוב לא יעזור לכם ממש לשפר בקצת או אם בכלל את המצב החברתי שבו כשה עד בלתי אפשרי לכם למצוא סקס וזה לא מיעוט מהגברים.
הרוב ישתקו ולא יודו ש"הם לא מזיינים" הם יראו כמו לא גברים. לכן רובכם בלתי נראים,זה רק קצה הקרחון גם אם הייתם מודים ושמים את זה על שלט חוצות ויוצרים קבוצת תמיכה.
לא הייתם משנים את המערכת,את המציאות,את המטריקס.

שום שיטה טריק או רמאות,מניפולציה או מה שזה לא יהיה לא יעזור לכם (גם אלימות לא יעזור זה יסדר לכם כלא ויהרוס לכם את החיים עוד יותר).

כמה מליוני שקלים\דולרים, כן יעזרו לכם אן ספק אבל על כסף צריך לדעת לשמור ולהגן, טיפש וכספו יפרדו במהרה.

מעבר לחברה הבעיה היא אתם. עד היום הייתם במסגרות חברתיות אנשים סביבכם הכירו, נהיו זוג, הזדיינו אולי גם התחתנו.
מהטיכון,לצבא לאוניברסיטה,לעבודה, אם לא הלך לכם באף אחד מאלא יש לכם בעיה חברתית פנדאמנטלית כלשהי.

אף פוסט שאני יכתוב לא יוכל באמת לעזור לכם לשנות מהותית את מי שאתם.

הבעיה החצונית היא שוק הבשר, כתבתי על זה הרבה, לנשים יש אקספננציונאלית יותר כוח מכם זה כמו תחרות ריצה שבה אתם רגליים ולהן יש מכונית מרוץ.
כן יכולים לקרות מקרים שהן "יתנו" לכם מה שאתם רוצים, אולי תיפלו על אחת שנותנת לכולם. אבל כמו שכול בעל הנסיון יודע, זה נדיר,חד פעמי וסקס כול יום לא יהיה לכם.
גם אם תהיו בזוגיות קצרה וכן תקבלו סקס כול יום זה לא יחזיק, ברגע שהיא תחליט זהו, שוב חזרתם להיות חסרי אופציות.


(נוסיף גם:גם לחפש גיקית "כמוכם" לא יעזור יש לה הרבה יותר אופציות ממכם ועם גברים נואשים ופטטים).

מנגד קח דוגמא של אשה מכוערת, מספרת לי שהיא היתה עושה סקס 3 פעמים ביום עם 3 גברים שונים, בלי להוציא שקל,בלי להתאמץ,בלי לצאת מהבית.
אחת אחרת גם לא מלכת יופי וגם לא מיוחדת גרה בחור יותר מהחור שאני גר בו, מטיילת בארץ וקובעת להפגש ולעשות סקס עם גברים ומתחננים אליה לסקס ומתכתבים איתה עשרות.
ועוד עשרות מחכים לקבל תגובה ממנה.
אתה לא רוצה אותה וזרקת אותה. היא לא סופרת אותך יש לה בתור עוד 10 כמוך ויותר טובים ממך והם רודפים וירדפו אחריה בנואשות מביישת. אני מכיר עוד מלא נשים כאלה אולי אני יקדיש להן פוסט (בלי להזכיר שמות).

איזה גבר יכול להתחרות עם זה? סלב?עשיר? גבר שסופר מושך בעינהן?
לגבר שהוא דוגמן עם דוקטורט ומפורסם יש אותו ערך שוק כמו לבחורה מתחת לממוצא (מבחינת אופציות לסקס מזדמן בעיקר) זה מטורף.

ובה נודה רוב הגברים לא מושכים בעיני נשים, כול זה לא בא משנאה זה פשוט עובדות.
נשים לא מגיעות לסיפוק מני בקלות ובונוס יש להן סטיגמה על לשכב עם הרבה פרטנרים(ללא מעט יש יזיזים סודיים ונשים ממש יפות שומרות על תדמיתן ויעדיפו "להיות לבד בלי חבר\בן זוג").

מי יכול לשנות את זה? אני? אתה? שום קונץ שיטה,רמאות,קומבינה או מה שזה לא יהיה לא יכול לשנות את המציאות.

אתה רוצה שיהיה לך סקס רנדומלי עוד כמה פעמים בחיים? נישואי פשרה שיגמרו וישאירו אותך הרבה פחות ממה שהיית ובונוס לא קיבלת סקס.
זה מה שיש לך ואן הרבה מה לעשות בנוגע לזה.

גם להתעשר לא יעזור לך הרבה אם הנתונים שלך נמוכים ואתה לא יודע לעמוד על שלך(ולהגן על כספך).

אן טעם להמשיך להתפלסף ולנתח, זה משחק סכום אפס, לא אתה ולא אני ננצח בו. לא כאן בישראל.

למעשה ישראל לא הכי גרוע ממש לא,יש מקומות הרבה יותר גרועים לגברים:סין,יפן ואפריקה ואירן,צפון קוריאה,לדוגמא.

-"מה היא הנבואה שלך הזמבר?כיצד תושיע אותנו?"

אני יצתרך לכתוב על זה פוסט שלם ובפירוט של כול היתרונות חסרונות ו"סכנות" אבל נתמצת את ה"נבואה" של הזמבר המשיח כאן:

תדמיין ללכת במורד הרחוב עם זקפה ונשים בגיל 20 זורקות את עצמן עליך במטרה לזיין אותך והמחיר של הסקס כמחיר השווארמה.

אני מדבר על העיר שהיא הבית זונות הכי גדול בעולם עיר החוף פאטייה בתאילנד:


https://www.youtube.com/watch?v=ulfn3bQNcdU&ab_channel=Ponchott

לא מזמן נהג מונית בגיל של אבא שלי הראה לי סרטון שלו דופק תאילנדית צעירה על הצד בחדר שלו במלון.
האיש בן כמעט 70 דופק אשה בת 20 במרץ עד שהוא גומר בשאגה  ובשביל מחיר כזה זניח שזה כמעט חינם בסתנדרטים שלנו(אבל בשבילה זה כסף טוב).

אני מתערב שקפצו לכם מאה התנגדויות ואתם לא טועים.

נתחיל מזה שטמבל שילך לשם יכול להפרד מכספו בקלות ולהסתבך בצרות (למרות שזה מקום בטוח יחסית עם מאות אלפי עד מליוני מבקרים תיירי מין בשנה).

הכרטיס טיסה לא הכי זול (אבל השאר לעומת הארץ כן).

*אבל הזמבר מה עם הליידי בויז?


בא נראה אוכלוסיה שבה אחוז לא קטן מהגברים מזדיינים אחד עם השני יצור אחוז לא קטן של נשים חסרות סקס וזוגיות(בתאילנד ספציפית חשוב להן מאוד הכסף והכוח קניה של השקל גדול פי 10 מהבאט התאילנדי אז יש לך).
רוב הלידי בויז שם גם לא מחפשים צרות עם זרים הסצנה של "התייר המופתע בחדר מהמלפפון" זה לא משהו שהם שואפים אלו (רובם לפחות).
עדיף תמיד לשאול "האם את לידי בוי" זה לא עלבון שם וזה לא צריך להיות עלבון.
עם זו אשה יפה מדי סכוי בריא שזה לא אשה, זה מן חוק אמפירי שם.
לזמבר לא אכפת בשלב זה אני יזיין גם אשה לא יפה.
זה לא הגיוני שרוב הנשים שם לידיבויז אבל זה משהו שהרבה מפגרים מאמינים בו והדבר הראשון שאומרים לי.
זה בכללי חרטה ובכללי תזהרו מזה(פשוט תשאלו). זה הכול.


*אבל אבל מחלות מין


תשתמשו בקונדום,בחורות שעובדות בבארים נבדקות אחת לשבועיים בד"כ.
ואם מצאת מישהי שבא לך בלי קונדום,תלכו להבדק ביחד,תשלם לה אקסטרה גם לזה בשביל כסף הן יעשו הכול זה האלוהים שלהם.
נאמר ותפסת משהו שקונדום לא עוזר (שדרך אגב יכולת לתפוס גם מבחורה רגילה כאן בארץ הקודש), גש לבית חולים או אם אתה יודע איזה אנטביוטיקה צריך אפשר לקנות שם בכול בית מרקחת.
אם אתה כול כך מפחד קח גם פרפ אפשר לבקש את זה מהרופא כאן,זה כדור למניעת הדבקה באידס.
זה עוד סיכון ומומלץ לחקור גם על זה.


*אבל הזמבר זנות זה רע וניצול וזה!


אשה באה אלי מציעה לי סקס, רוצה כמה גרושים, אני לא רואה כאן בעיה.
סרסרות היא לא חוקית בתאילנד והעונש על זה שם הוא מוות.
רוב התיירי מין יכירו נשים בברים מה שמכונה "בר גירלז" או פרילנסריות ברחוב(הסצנת זנות שם שונה הרבה באים בשביל הגירלפרינד אקספריאנס בכלל).
אלא לא נשים מסכנות וחלקן מחזיקות את משפחתן מהכסף הזה.
חלקן מאוד מיומנות בלהוציא כסף מתיירים זרים "פלאנג".
ומחזיקות ספונסרים שממנים אותן גם כשהם עוזבים את הארץ.
ב8000 אלף באט הן יכולות להשכיר חדר לחודש עם עוד שותפה.
זה בערך 800 שקל ואת זה היא יכולה לעשות מזיון אחד(לרוב סקס קצר יעלה הרבה פחות, זה מחיר ללילה אבל עדיין זה הרבה כסף).
בסטנדרטים של זונות בישראל זה כאילו יבאו לכאן תיירים משוויץ ובמקום 1000 לשעה ישלמו להן פי עשר (עשר אלף 10,000).
הן ממש לא שחוקות מנוצלות ונרדפות כמו זונות בישראל, שם זה משהו אחר.
היא הן תמיד יכולות להפסיק וללכת לעבוד במפעל או יותר טוב לעבוד בשדה בשמש הקופחת. לנשים שבאות מאיסן (צפון תאילנד) אן הרבה אופציות,לתפוס זר עם כסף זו בין הכי קלות וטובות יחסית.
ואיך שאתה מתייחס אליהן תלוי בך. אני ממליץ לכבד כול אדם,גם זונה היא בן אדם ומגיע לה כבוד.

*זמבר הידע שאתה נותן לא תגלית חדשה

נכון יש על זה ים ידע(שבאופן משעשע ישראלים לא קוראים לפני שהם נוסעים לשם), אבל אני רוצה לכתוב על זה בעצמי ולתמצת את זה ובכללי לכתוב על נושא שלא כותבים בשום מקום.
תתפלאו אבל יש אנשים שלא ישקלו אפילו תיירות מין

אני גם מאוד רוצה לכתוב מדריך על זה על איך להזהר מנוכלויות ונפילות וכו בטיול שכזה.

תאילנד הוא לא היעד תירות מין היחיד לישראלים,יש כאלה שילכו לקפריסין יוון או רומניה.

אבל לדעתי בתאילנד יש סצנה אחרת לתיירות מין, בפלפינים זה דומה אבל לדעתי תאילנד יותר מפותחת.


תחפשו ותקראו סטיקמן בנקוק יש שם ים של ידע מעשרות שנים של תיירים כבדים:


https://www.stickmanbangkok.com/?s=scam

*אבל אני לא נמשך לתאילנדיות:


כול אחד והטעם שלו, גם אני מעדיף נשים יותר מלאות עם חזה גדול.

אבל בימנו כבר לא אכפת לי, אני יעשה סקס עם כול אשה כמעט אלא אם כן היא ממש דוחה אותי.
אני לא רוצה לחיות בלי סקס, אני כמו ישו יקום לתחיה שלוש ימים לאחר שנצלב ויזיין מאות נשים.

לסיכום:


יש שיתווכחו שתיירות מין היא לא הפתרון(ובאו ביננו אן לכם פתרון יותר קל ומהיר מזה), בעיני זה כמו אווטסורסינג, אם נשים כאן לא יכולות לספק את הסחורה אז זרות כן יכולות,יותר טוב ויותר זול.
אני גם לא מבין את הסטיגמה נשים כאן דחו אותי כן וכשאני הולך לנשים במדינה אחרת יש להן בעיה?
אתן לא רוצות אותי ואתן לא רוצות שאחרות ירצו אותי. זו תפיסה מעוותת.
ואתן הובלתן אותי לזה כי כאן לגבר מחוץ לתל אביב כשה מאוד להכיר נשים ובכלל.למה להרעיב אותי למין? אני לא הבעיה כאן.

אני גם לא יכול לתקן את החברה שלנו, אני רק יכול לעזור לעצמי. הכמות נשים שיתנפלו עליך בטינדר בתאילנד (רובן עובדות) מטורפת זה מקום שבו יש תחרות על הגבר הזר.
משהו שמעולם בחיי לא חוויתי ולא יחווה אלא אם כן אני יהיה סלב כאן. שם זה בבררת מחדל (ושוב אני ממליץ להזהר כי מטרתן הסופית היא כסף בלבד).
נגיד שההבדל בין כאן לשם הוא יום ולילה. כאן סופר כשה ויקר למצוא סקס שם כול אחד כמעט יכול למצוא סקס בקלות וזול.
מה שגורם לי לבטל את כול הנשים כאן כחסרות ערך גם ה"מיוחדות" ונדירות וגיקיות ו"אני לא כמו שאר הנשים" עד שהיא כן.
אם ההבדל בין גברים ונשים כאן לא היה כזה קיצוני אולי הייתי סופר אותן.מיוחדות מיוחדות ורובן כמו שיבוט של אותו אופי זבל(אני לא מאשים בצורה גורפת הן פרי ארץ מולדתן ותרבותן ושיהיו בעיה של מישהו אחר הזמבר לא ירדוף לא מחפש ולא רוצה אותן).
מבחינתי סיימתי עם האשה הישראלית שתמרר את החיים למישהו אחר אני יעשה בומבום עם תאילנדיות מהבוקר עד הבוקר הבא.

יש כאלה שזורקים לי סיבות גנריות למה לא כדי תיירות מין, עד שיש מקום בעולם שבו אני גבר מוצלח למה שאני יוותר על זה? למה שאני ישאר כאן ויסבול כול השנה?

נכתוב עוד בפוסטים הבאים.


נכתב על ידי , 23/1/2024 15:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

מין: זכר




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לzambar אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על zambar ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)