לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כבר לא יודע



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2021    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

9/2021

הלוואי שהייתה לי היכולת לבכות


תקופה לא פשוטה רגשית

כלומר, ה20 שנה האחרונות בערך

ועדיין חונכתי לא להביע רגש

לא לבכות

 

כשאבא שלי נפטר לא ידעתי מה זה לבכות

ניהלתי את ההלוויה ואת השבעה ואת החודש והשנה

ודמעות לא היו חלק מהחבילה

וחבל

אבל ככה חונכתי

 

אני יודע להביע רגשות, עמוק בפנים

ויודע מתי עצוב או שמח

אבל לא יודע להביע, לא את זה ולא את זה

וחבל

אבל ככה חונכתי

 

אז עכשיו אני בתקופה קצת עמוסה רגשית

וכל מה שבא לי זה לשכב במיטה בתנוחה עוברית ולבכות

אבל לצערי לא יודע או יכול לעשות את זה

 

כשאני עצוב אני עצוב

וכשאני שמח אני שמח

כשאני מתרגש אני מתרגש

ואפילו כשאני גומר אני גומר

אבל המבע הוא אותו מבע

 

וחבל

אבל ככה חונכתי

נכתב על ידי כבר לא יודע , 15/9/2021 14:24  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  כבר לא יודע

מין: זכר




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 30 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכבר לא יודע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כבר לא יודע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)