לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כבר לא יודע



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2021    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

10/2021

על חברים, חברות, ידידים, ידידות, אחים, אחיות ועוד


ציוץ שמצאתי בטוויטר - "חברה סיפרה לי היום כמה מצב הדייטים גרוע וכמה שאני נחשב מציאה וכל מה שרציתי זה לשאול אותה: אם אני כזו מציאה אז למה את אפילו לא חושבת למצוא אותי בעצמך?"

 

רציתי לענות לו

לכתוב מניפסט שלם

אבל ויתרתי, כי הטוויטר שלי הוא אמיתי

אז באתי לפה להקיא את המידע

 

פעם הייתה לי תזה שידידה שלא בזוגיות בחיים לא תסדר ידיד שלה. כי אם היא לא בזוגיות וידידה שלו זה אומר אחד משני דברים - או שהיא לא בעניין שלו רומנטית/מינית ולכן לא תצליח לשווק אותו לחברות, או שהיא כן בעניין שלו רומנטית/מינית והיא בחיים לא תשווק אותו לחברות בדיוק בגלל זה. 

 

פעם זאת הייתה התזה שלי

מאז גדלתי. 

האם התזה השתנתה?

לא יודע

האם גברים יותר מפרגנים מנשים?

די בטוח

לא עשיתי מחקר, אין לי סטטיסטיקה, מדגם מייצג, N או R, אבל אני די בטוח

 

"נפלתי" על הציוץ הזה כי גם אני מרגיש כמוהו. 

בעוד הפייסבוק/טוויטר/אינסטגרם שלי פתוחים לידידות שלי, שיבואו לקחת מי שהן רוצות

אני לא מקבל מהן אף פרגון אף פעם

ולכן, כאמור, אחת משתי אפשרויות מבחינתי - רוצות אותי לעצמן או לא יצליחו לשווק אותי לעולם

 

וזה מבאס ושטחי וחרא ובאסה ועוד מילים דומות

זהו

 

האיש הזה טירגר אותי זה בטוח :)

ברמה שבאתי לפה באמצע יום עבודה לכתוב

עכשיו לקוח

נכתב על ידי כבר לא יודע , 31/10/2021 16:25  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  כבר לא יודע

מין: זכר




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 30 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכבר לא יודע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כבר לא יודע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)