לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כבר לא יודע



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2021    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

11/2021

בוקר של החלטה *לא* להיות שבוז


בוקר של החלטה לא להיות שבוז

איך אפשר לעשות את זה?

ע"י עשייה כמובן

ומה הכוונה עשייה?

לברוח

לברוח

לברוח

 

לנסות שלא לחשוב על הפגישה ב-12 או על ההמשך

אז איך לא חושבים על הפגישה ב-12?

בד"כ אני מנקה את הראש ע"י ריצה של שעה

אבל השבוע החלטתי להקפיא ריצות לקראת המירוץ שיש, ולכן... אי אפשר לנקות את הראש ע"י ריצה של שעה

אז אני לא ארוץ שעה

אלך שעה

אטייל

אותו דבר רק בלי ריצה

מוזיקה באוזניים

 

אז ב-8:30 אצא להליכה של שעה

(הכי זקן שלי)

ואז כשאחזור אתארגן, אסדר את הבית, אתקלח, אעשה הכל כדי לא לחשוב על הפגישה (כאילו שזה יעבוד)

האמת? הפגישה לא כזה מעסיקה אותי. אני לא יודע מה כן, אני יכול לשער, אבל זה לא הפגישה... 

anyway

ב-12:00 פגישה, ואחריה מלא עבודה, ואז נראה אם הלחץ יירד

 

(ומה אם אין לחץ בכלום והכל מסתכם בשביזות יום א?)

ובסוף היום - דייט/לא דייט

מפגש עם ידידה שהיא יותר מידידה

יהיה מעניין

(וכנראה בגלל זה אני לחוץ וכל השאר תירוצים)

 

שבוע טוב חברים

נכתב על ידי כבר לא יודע , 7/11/2021 07:34  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  כבר לא יודע

מין: זכר




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 30 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכבר לא יודע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כבר לא יודע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)