לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כבר לא יודע



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2021    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

11/2021

המלבישה - חלק 2


הבעיה בחלק 2, בטח אחרי שהיה איזשהו פאנץ' משמעותי בחלק 1 הוא שקשה להתעלות עליו. 

אז קחו את הדברים בפרופורציות :)

לדוגמה - ווסטוורלד, ברגע שאתה מבין את הפאנץ' אין יותר מדי איך להמשיך. ועדיין יש יומרנות להמשיך. 

אז הנה אני מנסה לעשות את הווסטוורלד שלי, וכמו ווסטוורלד - בעקבות תגובות טובות ורייטינג גבוה, רק שבניגוד לווסטוורלד אני מקווה שזה ייצא טוב יותר

בקיצור - תיהנו... :))

 

"שבי", הוא אמר לה, "עכשיו תורי"

"אתה... רוצה להלביש אותי?"

"כן", הוא ענה, מצפה לממש את כל הפנטזיות והשטויות שלו, "אם אני סובל, כולם יסבלו", כמה שהוא שנא שופינג. 

"פעם ראשונה לדעתי שאתה רוצה להלביש אותי ולא להפשיט", היא חייכה, נשכה את השפה, מבט חודר אליו. 

הוא הסיט את העיניים, הרגיש לרגע שהוא נשבה, "לא, זה לא יעבוד לך, הולכים לעשות שופינג לך"

"אני בספק אם נקנה מזה משהו, אבל קדימה, איפה אתה רוצה להתחיל"

"בבגד ים כמובן"

"הכי מתאים לאמצע נובמבר, בהצלחה עם למצוא מקום שמוכר בגד ים"

"מקווה שלא תהיה לך בחילה כי אנחנו הולכים להסתחרר עד שנמצא לך בגד ים"

 

כיסוי עיניים

כמה רומנטי מצידו

נתונה לשליטתו הבלעדית, ואוהבת את זה, מעניין מה הוא כבר זומם

אוזניות, היא גם לא שומעת, מובלת. מחויכת. 

נוסעים

חצי שעה בערך. הרבה כביש מהיר. מעניין. 

מגיעים לקניון, הרבה המולה, הרבה תנועה, ובסוף הכיסוי יורד, גם האוזניות. נתב"ג

"מהההה?!"

"אל תדאגי, סידרתי הכל, קונים בגד ים"

"איפה?"

"בקיץ"

"אילת?"

"תשע שעות מכאן"

"תשע שעות בטיסה?"

"תשע שעות בטיסה"

"מההההה"

היא הצחיקה אותו, אבל הוא היה רציני, אם כבר חוגגים אז עד הסוף. 

"סידרתי הכל, כולל עם העבודה שלך, את רק צריכה להסכים להפתעה"

"אני רוצה לדעת לאן"

"ליד ספרד"

"כמה ליד"

"טנריפה"

"טנריפה!! ואוווווווווווווו"

כן, היא צעקה באמצע השדה, והסכימה. 

 

"קונים בגדים וחוזרים", הוא חייך אליה

"אני נהיית חרמנית רק מהמחשבה על מלון עכשיו בפאקינג טנריפה"

"ששש אנחנו עוד בישראל, אנשים מבינים את העברית שלך", הוא צחק

"לא איכפת לי"

 

והם עלו על מטוס

וירדו בציריך

ואז עלו שוב

וכל מה שהיא חושבת זה על פאקינג טנריפה

 

זרקו את המזוודה במלון, והלכו למלא את הריקה

"אבל קודם כל - בגד ים", הוא אמר בנחרצות. 

"ההתלהבות שלך כמו בתחילת הקשר מרגשת אותי", היא ענתה לו ולקחה אותו לשופינג

 

"קדימה, תבחר במה אתה רוצה לראות אותי", אמרה לו בחנות בגדי הים הראשונה שמצאה

הוא בחר בגד ים ונכנס איתה לתא המדידה, סגר את הוילון וחייך. 

היא הורידה הכל ובאה להלביש את בגד הים והוא עצר אותה, חשבה שבשביל לגנוב עוד מבט על גופה

"אה, אה", הוא אמר, "אני מלביש אותך"

הוא לקח את התחתונים והרים לאורך רגליה, חיש מהר היא התחממה.

לקח גם את החזייה, והלביש אותה, העביר אצבעות חצופות על הבטן שלה, קשר את החזייה, סגר, וחייך, "סתובבי אליי", פקד עליה. 

 

"מושלמת", אמר כשהסתובבה. 

"תודה, בוא, קונים לך מכופתרת, אם אנחנו כבר פה", היא ענתה

הוא כבר בא על סיפוקו, לפחות בעין, זה כל מה שרצה, אז עכשיו אפשר להשתחרר ולקנות לו משהו. 

 

היא מצאה משהו לא מצועצע מדיי, אבל כן צועק 'אנחנו בחופשששש'. "תוריד את החולצה", פקדה עליו בחזרה.

מתאימה לו את החולצה, האצבעות שלה מחליקות בעדינות לאורך גופו הבהיר, מרפרפות על תווי המתאר של גופו, מהבטן למעלה, תוך כדי שהיא סוגרת לו כפתור אחר כפתור. 

 

כשהוא כבר מכופתר לגמרי היא גונבת נשיקה, בצוואר. נשיקות בפה זה כיף, אבל בצוואר זה מפתיע וטעים. הוא נאנח באמע החנות, בתוך תא מדידה קטן למדי. היא צמודה אליו, קרובה, מזיעה, חמה, רטובה, ומנשקת. 

פורמת חזרה את הכפתורים במקצוענות של מלבישה

ביד אחת משחררת כפתור, ביד שנייה מטיילת עליו

על החזה

ואז על הבטן

לאט לאט יורדת לאבזם של החגורה

ולאט לאט יורדת פיזית, בעצמה. היא על הברכיים

מורידה את האבזם

הג'ינס נופל

התחתון יורד

היא ממשיכה לרפרף עם האצבעות. 

מחממת אותו, מדליקה, מעירה, מעמידה

אין לו יותר מדי לאן לזוז, והוא משתדל לא לגנוח חזק מדי, מפחד לשבור את קיר הגבס של תא המדידה

אבל היא לא מרחמת עליו, וממשיכה לגרות, עם אצבעות, ציפורניים, פה, לשון

מכניסה את כולו לתוכה. 

"אני קרוב", הוא ממלמל לה אחרי כמה דקות של עבודה טובה. 

"רוצה ללכלך את בגד הים החדש שקנינו?"

"פאק כן", הוא בקושי מצליח להגיד הברות

היא קמה.. "אז נראה אותך מצליח להגיע למלון". 

מלבישה אותו מחדש. ג'ינס, חגורה, כפתורים, הג'ינס לא נסגר, הזקפה שלו מפריעה. מצליחה לסדר משהו, ועוברת לחולצה. מנשקת וסוגרת כפתור, מנשקת עוד קצת למעלה וסוגרת עוד כפתור. עוד שנייה במקום ללכלך את בגד הים שלה הוא מלכלך את התחתונים שלו. 

 

וכשסיימה לכפתר אותו הם הולכים למלון, היא דואגת לשמור אותו זקור, הוא משתדל לא לאבד שליטה...

הוא כבר נשלט

בידי המלבישה שלו

נכתב על ידי כבר לא יודע , 8/11/2021 23:09  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  כבר לא יודע

מין: זכר




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 30 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכבר לא יודע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כבר לא יודע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)