לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כבר לא יודע



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2021    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

11/2021

התקף פאניקה קטן באמצע היום


נוסע לאיזה משהו עם חברים על הבוקר

מזל שלכולנו אין day job. חיי העצמאיים הם טובים :)

 

בזמן הנסיעה מקבל סמס מלקוחה פוטנציאלית, היא שואלת על פרויקט פוטנציאלי ומדליקה אצלי את האמיגדלה

זה לא שאני לא יכול לתת לה את השירות, וגם בתאריך שהיא רוצה אני פנוי, אבל נבהלתי

וכולנו יודעים (מקווה שבשלב הזה גם אתם) שזה רק טריגר למשהו עמוק יותר

המשהו העמוק הזה הוא הסיבה לנסיעה עם החברים

 

טוב, קצת קשה להסביר את זה בבלוג אנונימי אבל אנסה. 

 

יש איזשהו פרויקט שאני לא רוצה לעשות אבל יודע שיקדם אותי בחיים המקצועיים (והעסקיים)

ואני מאוד לא רוצה לעשות אותו

אבל לא מהסיבות הנכונות

ולכן אני מנסה לשכנע את עצמי לעשות אותו

 

היום כשנסעתי עם חברים זה היה כדי להניע משהו שקשור לפרויקט

וברגע שהגענו ליעד, גם ההודעה מהלקוחה וגם ההגעה ליעד

אין לי אוויר

מחנק נוראי

רצון להוציא הכל בכתיבה

להקיא ממני את הפאניקה

 

ואז למזלי (או שלא למזלי..) נתקע משהו באותו פרויקט

והכל נעצר

עד לפעם הבאה (ולכן שום מזל אין פה)

ונרגעתי

עד הפעם הבאה

 

חבר טוב אמר לי פעם - אם אתה לא רוצה לעשות את זה, למה אתה כל כך נלחם בעצמך לעשות את זה. לא חבל על הנפש שלך?

ואני אומר - אם אני לא רוצה לעשות את זה מהסיבות הנכונות אז הוא צודק לגמרי. אבל אין לי סיבות רציונליות למה לא לעשות את זה. 

לכן אני נלחם. 

 

לכן אני איפה שאני היום

כי אני נלחם

בחרדות

בפאניקה

בשדים

לוחם

 

יום טוב

נכתב על ידי כבר לא יודע , 10/11/2021 12:46  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  כבר לא יודע

מין: זכר




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 30 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכבר לא יודע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כבר לא יודע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)