לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כבר לא יודע



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2021    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

12/2021

פילוסופיה של אוננות (נשבע לכם שזה על זה, כנסו ותראו)


פעם הייתה לי שיחה פילוסופית על אוננות עם ידידה
שיש שני מצבים שבהם יורד ההילוך של האוננות (לפעמים יחד עם הליבידו, לפעמים לא) -
1. כאשר טרודים, 2. כאשר עמוסים בחיים. 
כאשר טרודים זה ברור, כי מחשבות מציפות ואז אין פניות להציף את המוח במחשבות גרפיות על מין. 
כאשר עמוסים זה יותר סימן שאלה, הרי גם כאשר עמוסים עושים דברים ביום יום, תמיד יש זמן להתגלח/להתקלח ועוד.
איכשהו יוצא לי בימים האחרונים להיות עמוס מאוד, עמוס מדי. אין זמן לאוננות. המקלחות קצרות ולפני השינה כבר עייף לגעת. יותר מדי פעמים בימים האחרונים אני מוצא את עצמי מעביר צעצועים מהמגירה למקלחת "לכל מקרה" והופ חזרה למגירה למרות שלא השתמשתי באף אחד מהם כי בא לקוח. 
באותה שיחה הידידה טענה שלנשים יותר קל בעניין הזה מלגברים, שלגברים יוצא זרע וצריך תמיד לנקות או להעיף מגבון/נייר, הביזנס לא נקי התוצאה תמיד מלוכלכת, וכשאתה עם עצמך אז רק אתה יכול לנקות. 
לעומת זאת נשים... תמיד יכולות להיכנס למיטה, לעשות קצת רעש וצלצולים, להגיע לשיא וללכת לישון. לא יודע, לי זה נשמע מלוכלך מדי, אבל אולי אני טועה. 
ומה דעתכם הפילוסופית על כך?
לילה טוב
נכתב על ידי כבר לא יודע , 2/12/2021 23:23  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  כבר לא יודע

מין: זכר




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 30 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכבר לא יודע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כבר לא יודע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)