לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כבר לא יודע



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2022    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

1/2022

סיפור אמיתי על חיי בארבע אפיזודות


1 - ריצה

 

אפיזודה ראשונה, שהיא בעצם האחרונה כרונולוגית, אבל איתה מתחיל הסיפור

שעת צהריים, טמפרטורת שיא, שעה מצוינת (בחורף) לרוץ

שמש שקרנית ועדיין אני רץ עם קצר

7 ק"מ

כשעה

קצב של ריצה קלה

פתאום אני נזכר בה

נקרא לה א לצורך העניין

אקסית מיתולוגית

נזכר בה כי חלמתי עליה חלום בלילה

אבל בשביל להבין החלום, צריך להכיר אותה

 

2 - א

 

אפיזודה שנייה, שהיא בעצם הראשונה כרונולוגית היא עליה

על א

סוגשל אקסית מיתולוגית

ידידים של שנים

וגם היו לנו קטעים כאלה ואחרים

אני לא אגזים ואומר שהצלנו אחד לשני את החיים

טוב אולי אני דרמטי

אבל מילאנו צורך

צורך אחד לשני

והנה היא באה בחלום (שזאת כמובן האפיזודה השלישית)

אבל מי היא אתם שואלים בטוח. 

אז היא

א

הייתה מישהי שקרובה מאוד לליבי

אפילו תכננו לגור יחד פעם

כשנסעתי לעיירה שכוחת אל לראיון עבודה היא באה איתי

כאשר היא דפקה נפקדות למקום העבודה שלה והייתה צריכה שמישהו ירים אותה מהקרשים אני הייתי שם

כאשר נפרדנו מבני/בות זוג והיינו צריכים שמישהו יתן לנו יד, היינו שם, אחד בשביל השנייה

וגם היה לנו קטע מעבר

והיא בעיקר הצילה אותי

מהמשפחה שלי

הייתה לי הסחה מצוינת מהחיים

א

 

3 - חלום


שזאת בעצם האפיזודה השלישית כרונולוגית

מקווה שאתם מצליחים לעקוב

בסוף נעשה סיכום מסודר

 

ובחלומי...

אני עם המשפחה

ואני מנסה לברוח מהמשפחה

ופתאום א מגיעה

אחרי ה-ריב

הריב הגדול

ואנחנו מדברים

ומתחבקים

ומי שמכיר אותי יודע כמה אני לא חבקן אז אם יש פה חיבוק, יש לזה משמעות רגשית עצומה

ומדברים

ונעלמים למשפחות שלנו

 

אז מה היה הריב אתם שואלים אה? חה חכו לאפיזודה הבאה. 

 

4 - הריב

 

האמת שמעולם לא רבנו

אני וא

באמת שאף פעם

תמיד הייתה זרימה

היו פשרות

שנינו giver-ים 

היא מאוד סאב

אני קצת יותר דומיננט

אבל זה לא הורגש בקשר

אף אחד לא השתלט

שנינו נתנו

 

הקשר הזה התחיל בחטא

ונגמר בחטא

על החטא לא תדעו (אולי בפרטי) כדי לשמור על האנונימיות

אבל אם היה סרט על חיי, אז החטא היה סצינה מרכזית בו

(לא משהו רציני, אל דאגו, לא רצחנו אף אחד, גם אף אחד לא אנס או בגד, זה סתם התחושה שלנו שהתחלנו בחטא)

כי החטא הזה

הוא בנה את הקשר שלנו

לאן שהוא הגיע

ורק על א אני יכול לכתוב ימים שלמים

לא משנה

יש שם משהו כנראה לא פתור מספיק

אז הקשר התחיל בחטא

ונגמר בחטא

ורגע לפני שנגמר היה הריב

הריב הראשון שלנו

הריב היחיד שלנו

וניסיתי

באמת ניסיתי לגשר

אבל לא הצלחתי

כל האמון שהיה בינינו נגמר ברגע

 

ובסוף הריב

כשאבק המלחמה התפזר

גיליתי שאני לבד

בלעדיה

בלי העוגן המרכזי של חיי

צריך לבנות את עצמי מחדש

מתחיל מדיטציות, מפסיק לעשן, מתחיל צמחונות

חיים חדשים

בלעדיה

בלי א

 

ועכשיו מהתחלה למי שהסתבך

 

כי ניסיתי להוציא את המחשבות שלי בצורה שבה הן הגיעו ולא בצורה קוהרנטית

 

ובכן

א הייתה ידידת נפש (ולפרקים גם מעבר)

הצלנו אחד את השני, בעיקר מהמשפחות השבורות שלנו

הלכנו אחד עם השני, יד ביד באש ובמים

ולא רבנו מעולם, עד שפעם אחת רבנו וזה נגמר

וכשזה נגמר, זה נגמר בגונג מצלצל מטורף

וניסיתי לשקם את הקשר אבל זה לא עבד

ושחררתי

שחררנו

והנה היא באה אליי בחלום החצופה הזאת

ועוד פעם מצילה אותי ממשפחתי

רק בחלום

 

ואיך כל זה קשור לריצה?

סתם בא לי להשוויץ שרצתי 7 ק"מ

סתם

כי נזכרתי בחלום בזמן הריצה

ואז רצתי לכאן לכתוב את זה

 

שבוע טוב שיהיה 

ושנה טובה

מחר אתגר יום א

מקווה שיעבור בקלות

(אתם תדעו מזה)

נכתב על ידי כבר לא יודע , 1/1/2022 18:53  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  כבר לא יודע

מין: זכר




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 30 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכבר לא יודע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כבר לא יודע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)