לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כבר לא יודע



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2022    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

1/2022

רוח


קיבלתי הזמנה לחתונה

לקרוב משפחה

מהצד החרדי

כן

יש בי צד חרדי

 

הותיקים פה יודעים שאני תל אביבי

חילוני

רוחני, אבל לא דתי

הרוח שלי היא במדיטציות ויוגה

באימוני נשימות והסתכלות פנימה

בריטריטים מבודדים ובנסיעות למדבר

 

אבל יש גם אני אחר

יש אני שגדל בצל התורה

אני של אבא חרדי לשעבר 

ואמא דתייה לשעבר

של מסורת חזקה 

של עלייה לתורה

ותפילות

וסנדקות על אחיין חדש

 

אין כמובן סתירה בין הדברים

אנחנו אנשים מורכבים

אני עדיין רוחני

אבל הרוח שלי היא במקום יותר של ... עמוק בפנים

ולא של דת

 

ועל אותו משקל אני עדיין מכיר את נבכי הדת

מאוד אוהב את החגים

ואפילו יש תפילות שאני נהנה מהן

 

היתי רוצה שילדיי העתידיים יגדלו על המסורת היהודית-חילונית

וגם על המסורת הרוחנית בודהיסטית באיזשהו מקום

סינרגיה

 

אבל

אבל גדול

אין דבר טוב שיכול לבוא בכפייה

ברגע שכפית את זה - אתה בבעיה

וזאת, בגדול, הבעיה שלי עם הצד החרדי של המשפחה

 

עוד שבועיים אני נפגש איתם (שוב)

והפעם במגרש שלהם

בבני ברק

יהיה מעניין

הלכתי לאוורר את הכיפה

 

(נכתב הלילה בשעה של מוזה)

נכתב על ידי כבר לא יודע , 8/1/2022 13:12  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  כבר לא יודע

מין: זכר




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 30 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכבר לא יודע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כבר לא יודע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)