לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כבר לא יודע



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2022    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

1/2022

פוליטיקה


לפעמים, אני הולך הפוך 

סלמון

 

אני הפוך מהמשפחה שלי בהרבה דברים

אולי כמעט בהכל

מורד מגיל צעיר

ברחתי מהבית עשרות פעמים

עזבתי את הבית הרבה לפני האחים שלי (ביחס לגיל הכוונה)

התעקשתי לעשות תואר ראשון ושני וכשאמרו לי שאי אפשר תיזה נלחמתי על זה

אמרו לי שאני רגשי מדי בשביל לנהל (נשבע לכם) ועבדתי על זה

אמרו לי שאני רציונלי מדי בשביל לטפל ועבדתי גם על זה

 

איך זה קשור לכותרת אתם שואלים?

לפעמים, אני הולך הפוך

הנה זה מגיע

 

אני פוליטיקאי

אני איש שיווק

אני איש מכירות

אני מנהל

מפקד

 

אוקיי חוץ מלהיות בכנסת ישראל אני באמת פוליטיקאי

במקומות עבודה, בין חברים, אני יודע לגשר ולסדר

אני יודע לכתוב את המילה הנכונה בזמן הנכון במקום הנכון

אני מנסח מכתבים וברכות

(אבל גם מנסח מכתבי פיטורים בלי רחמים)

פעם מישהו מהמדיטציות אמר שיש לי ניסיון חיים עמוס יחסית לגילי

מאז זה קצת דעך והגיל "יישר קו" לניסיון החיים

 

במקום העבודה השכיר הקודם שעבדתי בו זה היה ברור שאני הפוליטיקאי שבצוות

אני איש השיווק

אני האדם שבפרונט

כך היה גם במקום שלפניו

ולפניו

אני

 

יודע למכור

יודע לשווק

פוליטקאי

 

הבנתם את הכותרת?

עכשיו נעבור לעניין 

ונקשר בין הדברים

לפעמים אני הולך הפוך

 

התקבלתי שנה שעברה למקום עבודה מאז'ורי

קידום עצום בכל קנה מידה אפשרי

כניסה ישירה לעולם של מבוגרים

המשך לכל עבודות הניהול שעשיתי

המון בזכות עבודה קשה

אבל גם לא מעט בזכות קשרים ופוליטיקה

(פוליטקאי, כבר אמרנו?)

התבלטתי רבות אם לקחת העבודה

זאת באמת מקפצה עצומה

עם המון אחריות

וקשה לי עם התחלות חדשות

ממש קשה

אני צריך baby steps

ובכל זאת בדוחק הזמן קפצתי למים

ישר ל39 מטר עומק בערך

קפיצת ראש

בלי מצופים

בלי כלום

אומץ?

 

אני לא רואה בעצמי אמיץ

אבל זה קרה

וחברים שלי ראו מהצד

איך הבחור הזה פתאום בעולם אחר

עולם המבוגרים

 

חלק מהכניסה לאותו מקום עבודה והקידום המאז'ורי כלל בתוכו את העובדה שאין לי עדיין הסמכה אקדמת מתאימה

(פוליטיקאי כבר אמרנו?)

והתחייבתי להיכנס לתואר נוסף

למרות שאני שונא להיות סטודנט

שונא לכתוב עבודות

שונא מבחנים

התחייבתי

 

ועכשיו עשיתי את זה

שלחתי מייל למנחה של התיזה שלי אם היא פנויה להנחות דוקטורט

עשיתי מהלך לא פוליטי. הלכתי הפוך

כתבתי מייל ארוך ומפורט

היה לי מוכן בטיוטות

כבר תקופה הוא מוכן בטיוטות

ובסוף

החלטתי שלא

החלטתי לפתוח מייל חדש

דף חדש

ולכתוב לה

בקצרה

קורקטי

זה אני אחר

זה אני לא פוליטי

ואני מקווה שזה לא ידפוק אותי

 

וכעת אני מחכה לתשובה ממנה

התרגשות גדולה!!!!!

 

(אם הפוסט הזה לא קוהרנטי אז... טוב אין לי מה לעשות עם זה, פשוט הקאתי מהנשמה)

 

נכתב על ידי כבר לא יודע , 17/1/2022 17:32  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  כבר לא יודע

מין: זכר




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 30 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכבר לא יודע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כבר לא יודע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)