לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כבר לא יודע



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2022    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

1/2022

תחתונים בשלג (או איך הוקפצתי באמצע הלילה כשאני לא לבוש)


מוצב בצפון הארץ

כמה צפון?

צפון מאוד

כל כך צפון שרואים את החרמון

גם ביום לא טוב

חיילים צעירים

תקופה מאתגרת

 

כרגיל נסראללה בלבנון

ויש לו שאיפות לעצבן את כולנו

וגם ראש ממשלת ישראל הוא לא בדיוק איש של שלום

חורף

חורף בצפון ...

בחלק הכי צפוני של ישראל

ביום נעים

בלילה מתחת לאפס מעלות

בשיטת הבצל מתפשטים ומתלבשים לאורך היום והלילה

בחדרים יש תנורי חימום

בחוץ יש שלג

בנגמ"שים אין בכלל על מה לדבר

לנגמ"שים נכנסים לפחות עם שתי שכבות, כולל גטקעס

מסדרים את האפוד הקרבי כך שההיקף של הגוף שלנו עבה יותר מרוב בגדים

אותו דבר לגבי השכפ"ץ

גם את הקסדה מגדילים כדי להצליח להכניס כובע צמר מתחת

משתדלים להיות כמה שאפשר בחדרים המחוממים

ויוצאים רק כשצריך

וצריך...

כי כאמור נסראללה עושה צרות

 

בחדר המחומם אפשר להסתובב בלי כלום

חבורה של נערים (כן, נערים, מה הייתי, בן 19?) מסתובבת עירומה למחצה או אף פחות מכך

אפשר להתחמם על התנור ולא צריך 3 שכבות

לפני השינה ואחרי המקלחת עדיין בלי בגדים

נהנה מהחופש שלי

מסדר יפה יפה את הבגדים בתוך השכפץ לכל מקרה

העיקרון הוא שאם מקפיצים, שמים נעלים ורצים לנגמ"שים

בנגמ"ש, בזמן שהנהג נוהג והמפקד מפקד, זה הזמן שלי להתלבש היטב

שלוש שכבות

כמו תיק נסיעות בצורת שכפ"ץ

הולך לישון בבוקסר

מלך העולם

 

לילה

טמפרטורות צונחות מתחת לאפס

מלא שלג מסביב עוד ימים קודמים שלא נמס

ומלא שלג חדש מתחיל להצטבר

סופה

ומי עושה בעיות?

נסראללה כמובן

הקפצה חרישית באמצע הלילה

נערים עירומים למחצה רצים לנגמ"שים

כל אחד ותיק הנסיעות שלו בצורץ שכפץ

וביניהם

אני

שרץ כמו לוחם בשלג, לבוש במעט מדי, לכיוון הנגמ"ש

ובנגמ"ש אין חימום כאמור

ואני בקושי מצליח להתלבש

הטמפרטורות הנמוכות עושות את שלהן

לאט לאט

שכבה שכבה

בסוף מצליח

 

כשסיימנו את ההקפצה

אחד החברים זרק אותי למקלחת

נכנסתי מתחת למים הקרים

כמה קר היה בחוץ?

המים הקרים היו מספיק חמים כדי להעלות לי את הטמפרטורה

יש מצב שהחבר הזה הציל אותי מהיפותרמיה

אין לדעת

בספר שאכתוב ("אוטוביוגרפיה של איש רגיל"), הוא יקבל פרק שלם

 

יום טוב

נכתב על ידי כבר לא יודע , 27/1/2022 10:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  כבר לא יודע

מין: זכר




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 30 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכבר לא יודע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כבר לא יודע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)