לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כבר לא יודע



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2022    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

1/2022

הומאז' על זין


בחיים לא ראיתי בו גדול מדי
או עבה מדי
הוא היה נראה רגיל למדי

גם בתור חייל קרבי ראיתי הרבה איברים של אחרים ולא היה נראה שהוא מעל הממוצע, אולי אפילו להיפך

 

החשד הראשוני היה כשקניתי קונדומים של חברה כלשהי שהיא לא דורקס, וכאב לי לשים אותו. באמת כאב.


החשד השני היה כשקניתי פלשלייט ושאלתי את המוכר אם הוא בטוח שזה יתרחב לפי האיבר והוא אמר לי "אל תחמיא לעצמך" ו... ובכן הייתי צריך מלא לובריקט.


החשד השלישי היה כשמישהי שיצאתי איתה פעם ראשונה אמרה שהוא מפחיד אותה.


והחשד הרביעי היה אתמול כשמישהי חדשה ראתה אותו.

 

זהו טקסט על זין עבה, שאף פעם לא היה ארוך מדי, אבל תמיד היה כמו בול עץ.

 

 

 

"התברכת", היא אמרה לי בחיוך ואני רק הרגשתי שזאת קללה.

נכתב על ידי כבר לא יודע , 31/1/2022 16:58  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  כבר לא יודע

מין: זכר




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 30 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכבר לא יודע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כבר לא יודע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)