לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כבר לא יודע



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2022    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

2/2022

עם הפנים לסופששש


כמה שעות לא עידכנתי

וגם המוזה בינתיים ישנה לה

המדיטציות כבר לא סדירות

ולא רצתי כמה ימים

משהו חורק

 

כשדברים חורקים אני פחות כותב פה

דווקא בד"כ כתיבה באה ממקום של כאב

אבל אצלי, אני לא מצליח לכתוב כשכואב

אני כן יכול לכתוב על כאב כשאני קר

מכה בברזל כשהוא קר

ולא כשהוא חם

זאת גישה

וגם דרך

ובכן

 

כשאני חם, כואב, עצבני, מתוסכל

קשה לי לכתוב

תחושה של מוצפות

ורעש פנימי

צורך במדיטצה

ועוד אחת

ועוד אחת

ועוד

 

לעומת זאת כשאני קר, רפוי, רגוע, מאושר

קל לי לכתוב

תחושה של מוצפות אבל לצד השני

שקט פנימי

שום צורך במדיטציה

בטח לא 2

או 3

 

אז

יש לי 2 משימות לסופש

יותר נכון משימה וחצי

הבעיה היא שלא באמת חייב לסיים את שתיהן

אז אני מושך

ומושך

ומושך

ועדיין

הן צריכות להסתיים מתישהו

וקבעתי את הלו"ז בהגיון מסוים

לוגיקה

כי אם אני אמשוך

ואמשוך

ואמשוך

אז יגיע ראשון ובראשון יש משימות חדשות

החוכמה היא תמיד להקדים את הלו"ז

תמיד

תמיד

תמיד

 

אז יש לי משימה וחצי

שלא אמורה לקחת יותר משש שעות

ממש בקטנה

ואולי גם בגלל זה אני מרגיש שאני יכול למרוח את זה

כי אני צריך סך הכל ברוטו שש שעות

משער שפחות

אז למה היום אם אפשר מחר?

ולמה מחר בבוקר אם אפשר אחרי צהריים?

ולמה לא מחר בערב כי אלה השעות שאני הכי אפקטיבי בהן?

ובמילא בראשון בבוקר יש לי כמה שעות לפני המשימה הבאה, אולי אפשר למשוך לשם

לא

אסור

עצלנות לא פה

 

אז מה המשך לו"ז אתם שואלים?

קצת מחשב

קצת טלוויזיה

קצת נטפליקס

ארוחת ערב

אם תנחת המוזה אחרי ארוחת הערב לחזור למשימה וחצי

להחליט שלא הולך לישון עד שזה לא יורד למשימה (או פחות)

אם תנחת המוזה אז לכתוב משהו יצירתי פה בלילה (תנו לי מוזה!!)

 

מחר בבוקר ריצה אם מזג האוויר יאפשר את זה

ואז לסיים את מה שנותר מהמשימה

בום

שבת שלום חברים

נכתב על ידי כבר לא יודע , 11/2/2022 17:00  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  כבר לא יודע

מין: זכר




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 30 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכבר לא יודע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כבר לא יודע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)