לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כבר לא יודע



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2022    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

2/2022

אין לי אוויר


המשימות נערמות

העבודה מרובה

אמא שלי מתקשרת אליי על הבוקר עם צרות

צרות בצרורות

היא חסרת אונים

לא יודע איך תפקדה 70 שנה בחיים האלה

האמת שאני כן יודע, היא הכירה את אבא שלי כשהייתה צעירה ונתלתה עליו

אבל הוא כבר לא איתנו

והיא צריכה להיתלות על אחרים

והיא מתעקשת לא להיכנס למערכת יחסים (מקובל) וזה נופל עלינו, הילדים

אז קיבלתי על הבוקר שיחה ממנה

וגם אתמול

וגם שלשום

המון תשומת לב

ואני משתדל להיות סבלני כלפיה

באמת שמשתדל

 

אז קבענו למחר בבוקר

כאילו שיש לי זמן

יש לי כל כך הרבה דברים על הראש

כל כך הרבה פרויקטים

כל כך הרבה עבודה

שזה מבורך, כי בתור עצמאי עבודה = כסף

ועדיין

אני מחפש קצת בטלה

לא רצתי כבר שבוע

קניות אני עושה בלילה

את הים לא פגשתי יותר מדי זמן

אני חייב קצת ים

קצת אוויר לנשמה

 

היום קמתי לשיחה, שקשורה לעבודה

משם לעוד דברים שקשורים לעבודה

וממשיך...

מ-15:00 יש לי לקוחות עד הלילה

 

מחר בבוקר שוב קם מוקדם לשיחת עבודה

ואז פוגש את אמא שלי

ושוב לקוחות עד הלילה

ברביעי אתגר רביעי

ובסופ"ש התארגנות לאתגר רביעי הבא

בראשון אתגר ראשון

וכן הלאה

עומס זה דבר טוב

מבורך

באמת

אני באמת מאמין בזה

וורקוהוליק שכמותי

אבל עם כל הכבוד לעומס

אני צריך קצת חופש

אני צריך קצת ים

אני צריך קצת אוויר

אין לי אוויר

נכתב על ידי כבר לא יודע , 14/2/2022 11:25  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  כבר לא יודע

מין: זכר




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 30 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכבר לא יודע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כבר לא יודע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)