לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כבר לא יודע



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2022    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

5/2022

יום שכזה


השעון המעורר לא עבד (שוב)

בפעם המי יודע כמה (אני יודע כמה, פעם שלישית לפחות)

שתי שיחות שלא נענו - אמא שלי ודודה שלי.

בנוסף מלא מלא וואטסאפים במשפחה, מבין שזה לא טוב כי יש לנו דוד על ערש דווי

לפחות היה

 

קורא את ההודעות של בני הדודים

דיבורים על לוויה ועל זה שחברת קדישא עובדת היום בנוהל חול המועד

(כאילו הוא שאל מישהו מתי למות)

בצד הפרקטי עדיפה לי הלוויה היום מאשר מחר או בראשון כי זה בלגן מול העבודה

בצד השני זה מחרב לנו את יום העצמאות

 

מתארגן תוך כדי קריאת הודעות והתקשרויות 

כי ההלוויה ממש בקרוב בצד השני של הארץ ותחבורה ציבורית ביום עצמאות עובדת בצורה אפילו יותר נכה מביום רגיל

(מוצדק, מוצדק)

 

עולה על מונית, מסביר לו שהוא צריך לרדוף אחרי האוטובוס לצפון, לעצור לפניו, לחסום אותו, לוודא שאני עולה עליו, ורק אז לסגור את המונה ולחייב את כרטיס האשראי

הוא זורם איתי, הרוויח את חמשת הכוכבים

עולה על אוטובוס

מדיטציה

מוזיקה

הודעות

בית עלמין

 

חברים מהצפון

שולח הודעה 

והופ באים לאסוף אותי לארוחת צהריים :)

או בראנץ', לא יודע כל היום התערבב כתוצאה מההשכמה או כתוצאה מהשעון שלא עבד

 

רכבת חזרה הביתה

מיליון אנשים

אין שקע פנוי

בקושי כיסא

 

נוחת בת"א סוף סוף

הולך לראות את הרכבת הקלה, הבטיחו שהיא תהיה פתוחה לציבור היום

מה שלא הבטיחו זה שהם סוגרים ממש מוקדם, אז לא ירדתי

 

משם הביתה סוף סוף

ממלא דלי

הגיע הזמן לנקות את הבית

מזל שיש יום חופש באמצע השבוע

מחר 8 לקוחות

ואז שבת

 

יום שכזה

עצמאות שמח!

נכתב על ידי כבר לא יודע , 5/5/2022 20:26  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  כבר לא יודע

מין: זכר




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 30 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכבר לא יודע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כבר לא יודע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)