לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כבר לא יודע



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2021    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

9/2021

נמשיך לדבר רגש


נמשיך 

אז זה לא שלא יצאתי עם בחורות

זה כן קרה

ואני כן יכול לעשות דברים סתם לכיף

בצעירותי היה לי יותר קל, בזה אין ספק

למה עכשיו יותר קשה?

אני חושב שהמגוון מצטמצם משנה לשנה

בנוסף אנשים כבר יותר ממוקדים לזוגיות מאשר כשאתה צעיר

 

ובצעירותי תמיד היו תירוצים

כמו חול

אבל עכשיו אין כבר

באמת שאין סיבה שלא אכנס למערכת יחסים רצינית

 

חוץ מהבעיה הקלה שאני לא יודע לדבר רגש

(וגם ההתנוונות לא בדיוק עושה טוב)

 

זהו

יש לי עוד הרבה מה להגיד, אבל אני מהפלאפון וזה זין לכתוב מהטלפון

ובגדול אני מאשים את הרפואה הנפשית ואת ההורים שלי וגם קצת אותי

ואולי על זה אכתוב בפעם הבאה

נכתב על ידי כבר לא יודע , 30/9/2021 21:24  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תלאותיי הרגשיות


כאשר אתה חולה או מרגיש לא טוב, אתה הולך לרופא. אתה מקבל טיפול, אולי שינוי תזונתי, אולי תרופה פיזית, עושה מה שמבקש ולאט לאט מבריא. 

כאשר נשברת לך הרגל, מקבעים לך אותה, בעצם אין פתרון רפואי מלבד לתת לגוף לעשות את הטוב ביותר שלו. זה הטיפול האולטימטיבי. 

לעומת זאת בשיניים אין לגוף יכולת, אולי בעבר היה לו, אבל היום כבר לא קיימת האופציה הטבעית. אותו דבר בעצם גם עם צלעות. זוכר את הפעם ההיא ששברתי את הצלע ולא היה פתרון מלבד לראות את צילום הרנטגן ולבכות. שהגוף יעשה את מה שהוא טוב בו ואתה תשתדל לא להמשיך לשבור אותו. 

 

עד שמגיעים לרגש.

דווקא לרגש יש הרבה פתרונות שאני לא אוהב

בגדול אני מנוון רגשית

לא רוצה להשתמש במונח נכה חס וחלילה

אני כן יודע להפגין אמפתיה 

אבל לא עושה את זה

מילדות למדתי שלא מפגינים רגש

לא כי אני גבר

ככה זה במשפחה שלי

אז אין רגש

וזה נורא קשה

קשה בעיקר להיכנס לקשרים רומנטיים

כי קשרים חברתיים זה באמת קל

ויש לי את הצ'ארם שלי

אבל רומנטיים... שם זה מסתבך כי צריך להראות את הרגש שאתה יודע לחשוב אותו אבל לא יודע לתרגם אותו

 

ובכן

לפני שלוש שנים התחלתי טיפול פסיכולוגי

ואחרי שנה ומשהו זרקתי את הפסיכולוגית והלכתי לפסיכולוגית אחרת

ובניגוד לרופא העור או רופא השיניים, היא יותר בכיוון של רופא הצלעות

 

אין פתרונות לרגשות כלואים

או מנוונים

בעברי

כשהייתי צעיר ופוחז

עישנתי 

ושתיתי

הכל מהכל

לאט לאט הפסקתי

עניינים של בריאות

ואולי קצת בגרות

הפסקתי עם אלכוהול

והפסקתי עם ניקוטין

והפסקתי עם ירוק

וחום

ולבן

 

תופעת הלוואי ה"יפה" של עישונים ושתיה היא שהיא פותחת רגשות

היה קל יותר להתרגש

לרגש

להביע רגש

להמליל אותו

באמצעות האלכוהול

או הסיגריה

או יותר

 

אבל עכשיו אין אותם

וכשאין אותם

אין רגשות

נסגרתי חזרה

 

איך אפשר לצאת לדייטים?

אני שוקל לפטר את הפסיכולוגית

כי בניגוד לרופא השיניים, היא לא מצליחה לעקור לי את הבעיה

או לסתום אותה במשהו

שיחות על גבי שיחות

ופתרון

אין

 

אמשיך לעדכן

נכתב על ידי כבר לא יודע , 30/9/2021 17:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שגרה (או מלחמתי בשביזות יום א)


השגרה לקראת יום א מתחילה עוד במוצאי שבת
(ובואו נודה באמת, גם השביזות לעיתים מתחילה אז)
לסיים לאכול עד 19:00. ארוחה במוצש במינימום פחמימה
לעלות למיטה עד 22:00, לא משנה מתי קמתי בשבת, חובה להתחיל להתארגן לשינה עד 22:00.
לכבות את הטלפון עד חצות כדי שלא יהיה לי מחסור בשעות שינה
לקום ביום ראשון בשש
6:15 מתחיל מדיטציה
6:45 ריצת בוקר ("תחביב" שלקחתי מהשירות הצבאי)
7:45 מקלחת
8:15 ארוחת בוקר
8:45 לצאת לעבודה
שגרה, רוטינה שמשכיחה את שביזות יום א
זה אשכרה עובד לי
(ועוד השבוע יש שני ימי א)
יאללה זז להתקלח
נכתב על ידי כבר לא יודע , 26/9/2021 07:35  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שוקל ברצינות להחליף את ספק האינטרנט כדי שאוכל לכתוב פוסטים במחשב


היום הייתי אצל לקוח
פתחתי את הלפטופ
והדפדפן ריפרש לי את האתרים
אחד מהם היה ישראבלוג
וניסיתי בשביל הספורט להתחבר לעריכת בלוג
וזה מאוד הצליח!
תוך שנייה
בלי תקלות
אותו דבר בטלפון
(אלא אם כן אני מחובר בוויפי לבית)
מה זה הזין הזה
(בלי קשר עבר עליי כרגיל יום רכבת הרים
בקרוב מתחיל פרויקטים חדשים
והאמת שאני ממש מתרגש
עד כאן)
נכתב על ידי כבר לא יודע , 22/9/2021 16:35  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ערב של טלנובלות טורקיות או משהו בסגנון


הגעתי לאמא שלי מוקדם
כי בהמשך כבר אין סיכוי למוניות

(תודה, מדינת ישראל)


ואני בוהה בטלפון

והיא במסך הטלוויזיה

באיזו טלנובלה טורקית
או משהו בסגנון



בהמשך יגיעו הילדים האחרים שלה

אלה שהביאו לה נכדים

ואני אהפוך לשקוף יותר


נעשה קידוש חג

נאכל ארוחת חג

הם יאכלו קינוחי חג (חבורה של אנשים עם גנטיקה מזעזעת מבחינת פחמימות ואני היחיד ששומר)



ואז נעבור למסכים

מסך הטלוויזיה שאלוהים יודע מה ישדר

וכל אחד בפלאפונו הוא

ולאט לאט אחרי כמה שעות כולם יתחילו ללכת

ואני אחזור להיות נראה




חג שמח!!
נכתב על ידי כבר לא יודע , 20/9/2021 18:17  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הלוואי שהייתה לי היכולת לבכות


תקופה לא פשוטה רגשית

כלומר, ה20 שנה האחרונות בערך

ועדיין חונכתי לא להביע רגש

לא לבכות

 

כשאבא שלי נפטר לא ידעתי מה זה לבכות

ניהלתי את ההלוויה ואת השבעה ואת החודש והשנה

ודמעות לא היו חלק מהחבילה

וחבל

אבל ככה חונכתי

 

אני יודע להביע רגשות, עמוק בפנים

ויודע מתי עצוב או שמח

אבל לא יודע להביע, לא את זה ולא את זה

וחבל

אבל ככה חונכתי

 

אז עכשיו אני בתקופה קצת עמוסה רגשית

וכל מה שבא לי זה לשכב במיטה בתנוחה עוברית ולבכות

אבל לצערי לא יודע או יכול לעשות את זה

 

כשאני עצוב אני עצוב

וכשאני שמח אני שמח

כשאני מתרגש אני מתרגש

ואפילו כשאני גומר אני גומר

אבל המבע הוא אותו מבע

 

וחבל

אבל ככה חונכתי

נכתב על ידי כבר לא יודע , 15/9/2021 14:24  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוף איזה באסה שאני מצליח להתחבר רק דרך הטלפון


אשכרה שוקל להחליף ספק אינטרנט. באמת. 

אם יש למישהו פתרון לזה אשמח לשמוע. 

 

אני רוצה לכתוב טקסטים ארוכים ויפים

סיפורים קיצ'יים או סתם דברים חסרי משמעות

או שטחיים

 

אבל נורא קשה כשזה בפלאפון

שלא נדבר על זה שאין לי את האפשרות להעלות תמונות כמו שצריך מכאן

 

אני אנסה הערב להעלות פוסט סיפורי יותר

נראה איך זה יילך

 

נכתב על ידי כבר לא יודע , 10/9/2021 14:02  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הופעות זה החיים


אני זוכר את יום הסטודנט הראשון שהייתי
להקה חדשה וצעירה בשם "הדג נחש" הופיעה אחרי צהריים
שלום חנוך בערב
התאהבתי
אני זוכר את יום הסטודנט האחרון
הייתי אז באגודת הסטודנטים
מקושר
מלא שוברים של אלכוהול
ואוכל
ויציאה אחת מיותרת מהקהל לפיפי בזמן הופעה של עברי לידר (ואז כבר לא יכולתי לחזור)
אחד מסממני הבגרות של החברים שלי הוא שכבר אין הופעות
פסטיבלים
נסעתי לאחד כזה כרגע, לבד
הופעה מצוינת, אבל לבד
רואה סביבי אנשים, הרוב ביחד, יש כמה לבד, אבל הרוב ביחד
ואם זה מה שאומר להתבגר, אני כנראה לא אתבגר בחיים
הופעות זה החיים
נכתב על ידי כבר לא יודע , 10/9/2021 00:41  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וואי זה עדיין עובד


אחרי תקופה ארוכה מדי
גיליתי שהמקום עוד פה
באים לדבר?
נעשה פוסט החלטות לשנה החדשה?
נכתב על ידי כבר לא יודע , 7/9/2021 19:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  כבר לא יודע

מין: זכר




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 30 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכבר לא יודע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כבר לא יודע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)