לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כבר לא יודע



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2022    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

4/2022

הרומן שלי עם רכבים


את רישיון הנהיגה שלי הוצאתי בגיל 17

אחרי טראומה של אחות שגדולה ממני ולא הוציאה רישיון, אני חרכתי את הכבישים

רק תגידו לי שאני לא מסוגל - ובום, למדתי כמו מטורף

תירגלתי

לקחתי מלא שיעורים

התחלתי לעבוד כדי לממן לעצמי את זה

ובסוף

בטסט שני - עברתי

 

את הרכב הראשון שלי קניתי בגיל 20 וכלום

את השני בגיל 24

נפרדתי ממנו בצער רב בגיל 29 בערך

תאונת דרכים לילית

רכב מולי בבלימת חירום

חושך מצרים

אני בולם חירום בעקבות הרכב שבולם חירום

המשאית שמאחורי לא שמה לב אליי ובום

בום רציני

ומאז

אין רכב

 

את כספי הביטוח (מן הסתם תאונה לא באשמתי) לקחתי לטובת טיולי התנתקות

סמים ואמסטרדם

הייתי אז בעבודה ניהולית והייתי צריך את זה

ואז כשסיימתי את הטיול, תפסתי עוד אחד

והכסף לרכב לאט לאט נגמר

 

אני בינתיים עברתי לעיר הקודש (תל אביב) וגם הנחיצות לרכב עברה

אבל הגעגועים, אוי הגעגועים

השילוב בין הגעגועים לבין האימפוטנציה של המדינה בנוגע לתחבורה ציבורית גמר אותי

אבל... העבודה והחיים בתל אביב, והרבה יותר מסובך להחזיק פה רכב

אז ויתרתי

על רכב

 

וכך אני כבר כמה שנים בלעדיו

מדי פעם עוד נוהג ברכבים של חברים, משפחה, ברכבים שכורים

הייתי בחו"ל ונהגתי שעות

נהיגה לצורך נהיגה

 

הסופ"ש האחרון הייתי עם רכב כל הסופ"ש

שוב נהיגות לצורך נהיגות

ואלוהים כמה נהניתי

נהיגה ביום, נהיגה בלילה

מפגשים עם משפחה, קניות של דברים

עצמאות

כמה פאקינג עצמאות...

 

את הערב סיימתי בלהחזיר את הרכב שהיה לי בסופ"ש

אח"כ לקחתי אוטובוס הביתה שכמובן לקח לי בערך פי 2 יותר זמן מהנסיעה ברכב

עברתי מיליון ערים בדרך הביתה והתגעגעתי

התגעגעתי לרכב

 

שבוע טוב מועדים לשמחה :)

נכתב על ידי כבר לא יודע , 17/4/2022 09:57  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נתינה 2


פותח את הדלת של הדירה

מגלה שקית משלוח

לא אוכל

באסה

לא משהו שהזמנתי 

מחפש פרטים מזהים

רואה שם שאני לא מכיר

שכנה שאני לא מכיר

כתובת... שהיא לא שלנו

אוקיי

בעיה

 

למזלי (למזלה!) יש את הטלפון שלה על ההזמנה

ממש למזלה, אחרת לך תמצא אותה או מבחינתה זה היה משלוח אבוד וחבל

מתקשר אליה

מספר לה שאנחנו לא מכירים אבל המשלוח שלה אצלי

קובעים לערב

 

ערב

היא מתקשרת

"לעלות?"

"לא זה בסדר, אני ארד", לא עשיתי כלים היום והסלון קצת מבולגן, שום סיכוי שאני מביא אנשים לכאן. 

יורד

מביא לה

סוף. 

 

הרגשה טובה

תחושה טובה

תחושה של נתינה

זה חשוב

וכיף

זהו

 

ערב טוב

וחג שמח!

נכתב על ידי כבר לא יודע , 14/4/2022 20:31  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מתקדמים


(נכתב אתמול)

 

עמוס גדול

מלא עבודה

פתאום עניינים של תואר שלישי

קורא מאמרים באנגלית

ממרקר

מוד חנונים, היא קוראת לזה

ואני כבר שכחתי מה זה להיות חנון

 

(נכתב היום)

 

עדיין עומס גדול

מלא עבודה

עניינים של תואר שלישי

אבל גם ענייני עבודה

לקראת פסח הולכת להיות עלייה בעבודה

זה מפתיע אותי כל פעם מחדש

כל שנה מחדש

 

מתכנן לצאת לריצה ב-12:00

(שעון הריצה טוען שצריך לנוח עד אז, אני לא מתווכח איתו)

אחרי זה התארגנות, מקלחת, ארוחת צהריים, הכנת ארוחת ערב

עבודה מ-15:00 עד הלילה

ואז שוב מחר בבוקר

 

שגרה

אבל בהתקדמות

זזים למעלה

זזים קדימה

מתקדמים

 

יום טוב

נכתב על ידי כבר לא יודע , 4/4/2022 10:35  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המקרר והנעליים, סיפור שקרה בשני פרקים


פרק 1 - המקרר

 

השנה היא 2018 (אני חושב)

אני עובר דירה בעיר הגדולה

בלגן

כאוס

אני שונא מעברי דירה

קשה לי עם שינויים

אבל לא הייתה ברירה

נגמר חוזה, החלטתי להשתדרג

מצאתי דירה מתוקה אמיתית

התלבשתי עליה

עשיתי צ'ארם למי שצריך

וחטפתי אותה

 

בחוזה בעל הבית אמר לי שנשאר בדירה ארון ומיטה

את המיטה הסכים להעיף

מצוין לי

אני גם ככה מגיע עם ערימות של ציוד משלי

ארונות (ברבים!), ציוד חשמלי, הכל מהכל

אני מסודר בדברים האלה

רגיל למעברי דירות

 

כשהגעתי לדירה גיליתי ... מקרר

מקרר??

מקרררררר??????????????

לא לא לא

אני חתמתי על דירה וארון וזהו

מה קשור מקרר

מקרר!

דרמה

הדייר שעוזב טוען שהמקרר של בעל הבית

בעל הבית טוען שהמקרר של הדייר

אני טוען שאם זה היה של בעל הבית הוא היה דואג לשריין את זה בחוזה וכנראה לא היה לדייר איך להיפטר מזה

אבל אני בבעיה

יש לי מקרר חדש משלי

שום סיכוי שאני משאיר את המקרר שלו בדירה

שום 

פאקינג

סיכוי

 

בעל הבית מכחיש את קיומו של המקרר

הדייר היוצא מכחיש שהמקרר שלו

ולי יש מקרר עצום תקוע בבית

ועוד מקרר עצום (וחדש יותר) בבית הישן

מעלה הודעה לפייסבוק...

מישהו רוצה מקרר?

קחו אותו

חינם

רק קחו אותו

 

מעלה לקבוצות

פשפשוק

יד 2

אגורה

מוסר, חברים, מוסר

רק קחו אותו!!

שקט בבית

שקט באינטרנט

פתאום צליל של הודעה

מישהי רוצה לקחת

מוסר מידות

היא תשלח מישהו

אני מאושר

 

למחרת מגיעים שני מובילים

"מובילים"

חאפרים עם עגלה

לא מבינים את עוצמת המקרר

את גודלו

לא מצליחים להוציא אותו מהדירה

שוקלים להביא מנוף או חבלים ולהוציא מהמרפסת

זה לא יקרה, אני אומר להם, תפרקו את הדלתות ותוציאו אותו מהדלת

אין להם ציוד מתאים

"מובילים"

הולכים בידיים ריקות

 

אני כבר לא מאושר

מתוסכל

מתקשר להיא שרצתה את המקרר

(ב ח י נ ם ! !)

היא מאשימה אותי

ויורדת מזה

 

שוב חוזר על זה כדי שתבינו את עומק הישראליות שלה

הבאתי לה מקרר תקין, משפחתי, בחינם

רק שתפנה אותו מהדירה, זה כל מה שהייתה צריכה לעשות

והיא כעסה עליי

זהו

בסוף לא לקחה

 

הסיפור הזה מלווה אותי

הישראלי המכוער בדירה שלי

בנאדם שמבקל משהו בחינם ויורד עליי

וזה כל כך הרגיז אותי, כל כך עיצבן

 

אבל השנים עברו

והדברים נשכחו (או שלא, עובדה שאני כותב על זה)

והנה אנחנו מגיעים ל-2022

 

פרק 2 - הנעליים

 

השנה היא 2022 (בזה אני בטוח)

אנשים לא מוכרים מעלים לקבוצה לא מוכרת הודעה על זה שצריכים נעליים

נעליים? נעליים. 

שישי בערב, חנויות כבר סגורות, והם נתקעו בלי נעליים מאוד מאוד ספציפיות

שיש לי...

כלומר הם צריכים זוג נעליים יותר אלגנטי, ואני, למרות שאני לא מת על שופינג, אני מחזיק גם דברים אלגנט

פתחתי את המגירה לוודא שהם עוד שם וכתבתי להם הודעה

לא אשקר, ההודעה הייתה מהוססת, כי גם פה אני אומנם הצד ה"צדיק", זה שעושה טובה, ועדיין הדהודי ההאשמות כלפיי בסיפור המקרר היו ברקע

 

אבל הם ביקשו זוג נעליים לאירוע

ויחזירו ממש אחרי

ויש לי זוג כזה בדיוק

אז למה לא?

למה

פאקינג

לא

 

שלחתי להם הודעה

והם חזרו אליי

והתלהבו

ובאו עד לפתח ביתי לקחת את הנעליים

והפעם לא היה צריך מובילים או חבלים או מנוף

היה צריך רכב (כי שישי בערב) ושני ילדים חמודים שצריכים נעליים לאירוע חד פעמי

הבאתי להם

הם באמת ארץ ישראל היפה

הם - הם - הישראלי היפה

ולא המכוער מהפרק הראשון

 

הבוקר קיבלתי כבר הודעות משניהם

אחת מהלילה שהם מוסרים תודה

ואחת מהבוקר שהם שואלים מתי להחזיר

אפילו שביב המחשבה שהיה לי שאולי לא אראה אותם יותר והם עושים עליי סיבוב בשביל נעליים (?) 

אפילו זה לא קרה

 

כשסיימתי ריצה כתבתי להם שיגיעו מתי שהם רוצים

והם ענו שאני אגיד מתי אני רוצה, שהם יתאימו את עצמם אליי

ארץ ישראל היפה כבר אמרתי?

אז תיאמנו

והם באו

ואיחרו

והתנצלו ממש על האיחור

 

ארץ

ישראל

היפה

 

צריך יותר כאלה מפרק 2

פחות כאלה מפרק 1

כאן, בחו"ל, בחופשות, בטיסות, בבתי המלון, בתיאטראות, באולמות הקולנוע, בהופעות, באצטדיוני הכדורגל ובאולמות הכדורסל

יותר ישראלים יפים מפרק 2

פחות ישראלים חאפרים מפרק 1

 

 

זהו סיפור על מקרר ונעליים שקרה באמת

ומתאר בתוכו שני סוגים של ישראל

שבשניהם נתקלתי בחיי

 

סוף שבוע נעים!

נכתב על ידי כבר לא יודע , 2/4/2022 14:38  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  כבר לא יודע

מין: זכר




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 30 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכבר לא יודע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כבר לא יודע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)