לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Food and Inner Peace


שמישהו יגיד לי את הדברים שאני רוצה לשמוע.

Avatarכינוי:  notyou

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2017

עוברים דירה


https://foodandinnerpeace.blogspot.com/

מישהי נחמדה מהפוסט הקודם החדירה בי מוטיבציה להתחיל להתעסק במקום החדש שלי לפרוק בו את שטויותי.

ובכן, כן.


אם אתם חשים שנוצרה בינינו תקשורת מיוחדת אתם יותר ממוזמנים לכתוב בתגובות את הכתובות החדשות שלכם\ פשוט להגיב בבלוג החדש שניראה כרגע כמו חיי החברה שלי.

ובכן,
נתראה בעולם הבא



girl, red, and dress image


נכתב על ידי notyou , 8/12/2017 22:57  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קינה


לא מספיק שעברתי למדינה אחרת ואין לי בפני מי לשפוך את הלב ולהתלונן על כל דבר שזז או סתם להתלהב מעצמי ולשים תמונות יפות,
עכשיו גם ישרא נסגר. מה הפריע האתר הזה, ולמה?
עם אינספור בלוגים משונים, אני כאן מאז שהייתי בת 11, בלי להגזים.
למרות שיש לי יומן, לכתוב בישרא זה אחרת. בשנים האחרונות הרגשתי שיש כאן הרבה כתיבה איכותית ואנשים איכותיים, והיה לי מעניין לקרוא כל מיני בלוגים של אנשים שאני לא מכירה או שאני מכירה ולא יודעת שהבלוג שייך להם.
אני אוהבת לכתוב, לכן אני אמצא מקום אחר. אבל ישרא זה ישרא, אין מה להתווכח.

מקווה לראות את הבלוגרים המגניבים שאהבתי לקרוא את הבלוגים שלהם באתרים אחרים או בחיים האמיתיים.

sea image
נכתב על ידי notyou , 6/12/2017 19:33  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




למרות שאני לא רגילה לצפות בטלויזיה
הדלקתי אותה
כדי להרגיש קצת פחות לבד.

מתחילה לכוון רחוק יותר. מחפשת תחרויות, בוחנת אפשרויות.
זה יהיה עוד לפחות חצי שנה שאני אתחיל להגיש מועמדויות, אבל רק המחשבה על להתחיל להתכונן גורמת לי להתרגש.
Image by shan


שבוע וחצי שאני בחד"כ ואני כבר מרגישה שינוי. איזה כיף. וזה גם משפיע לטובה על פ"ק.

מזמן לא צחקתי בקול רם ולא עשיתי כל מיני דברים שנחמד לעשות.
אני רוצה להאמין שזה ישתפר, כמו בתיכון. למרות שעכשיו הסיטואציה שונה לחלוטין.

יש מישהי ממש שפיצית בהכל ועדינה, רזה ויפה. אפשר להבחין באין שכולם מזילים עליה ריר. אבל אני אני לא מבינה איך אפשר להמשך לילדה שהיא כזה אידאל בכל התחומים. לא יודעת, יכול להיות שאני מקנאת, אבל הקיום שלה קצת גרם לי לרתיעה בימים האחרונים. מאחלת לה את הטוב ביותר. היא לא שרה יפה בכלל, היא חלשה מדי בשביל להפיק צליל טוב.

exo, chanyeol, and kpop image


יהיה נחמד לרזות ולהתחטב יפה, להפסיק לבזבז זמן על דברים שהם לא לימודים וקונצרטים,
ולקבל מלא צומי ואהבה, במיוחד ביום ההולדת שלי שבטח הולך להיות הכי עצוב בכל הזמנים :)
סתם, יהיה בסדר.

נכתב על ידי notyou , 2/12/2017 23:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: סקס ויצרים , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnotyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על notyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)