לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נולדתי אי שם בשנות ה-80, בן לעולים חדשים. צבר ראשון לדור ציוני ישן, סטודנט בספיר מן המניין. פה אשקף השקפות לעתים קשות ומניח שאמצא עצמי לרוב אובד עצות :-)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2016    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

#טעות


עשיתי הרבה טעויות בחיים. קפצתי מצוקים, אורגיות עם זרים והריונות לא מתוכננים. 

אני לא מתחרט על דבר מהכל למדתי והשכלתי, רק האהבה שברה אותי מכה אחריי מכה, לא יודע אם זו קארמה אבל היא מאוד חזקה.

לא היו לי בעיות עם נשים מעולם, לא הבנתי אם זו ברכה או קללה, אני לא מיוחד או מרשים אבל בתחום הזה תמיד הכל היה די קליל.

אבל כשמדובר באהבה הייתי טיפש תמים אכזר פעלתן אבל לא שחקן, עד שיום אחד זה קרה וקיבלתי הכל בהפוכה.

התאהבתי בזאת שאסור זו שנוגעת בך ומרגישה כמו סם וגורמת לך להבין שאין כל רע בגסיסה, אבל היא בפועל שחקנית בהצגה.

זאת שמספרת לך כמה פעמים היא בגדה כשאתה מכיר כמה סטוצים שלה אבל מקבל זאת באהבה ואומר לעצמך שזה כי לא היה לה אותך,

היא אוהבת צומת לב ואתה מעולם לא הרגשת לפניי את הלב שלך פועם כשאתה מגלה שזה בגללה.

כשזה התחיל הייתה לי תמיד תחושה שזה יגמר רע, סוג של טרגדיה שבה אני אהיה האישה שנבגדה.

לא יכלתי לעצור את עצמי אתם מבינים אהבה לא שואלת לא עוצרת לא חושבת היא פשוט ישנה, חזקה סוחפת עוצמתית וטיפשה.

האהבה הזו העיפה אותי כמו פאריס בטרויה פתאום לראות את הקשת אחריי הסערה, אבל המחיר שלה עורר בי חלחלה.

אהבתי אותה כל כך שחלפתי עלכל תמרורי האזהרה כמו תיכוניסט שיכור בפעם הראשונה.

והתשלום הוא לא איחר לבוא אני עדיין משלם אותו עד היום.

 

נכתב על ידי עוף החול28 , 12/10/2016 16:52   בקטגוריות אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אזל הכח


אין לי כבר כוח להילחם! אין לי כבר אנרגיה בגוף. הנוזלים שמילאו אותי פעם כבר התאדו, מתי זה קרה אני לא יודע בדיוק אבל מתברר שאני שם לפתע וחנוק. המקום הזה בקצה הפסגה כשאין כבר כוח להמשיך ואין ברירה, את מי להאשים כשהקרמה מכה. להמשיך לדחוף או להידרדר למדרון זאת השאלה? כדור שלג ענק קושי ועוד קושי קושקושון. להתמודד אני כבר לא מסוגל כאילו החיים עושים עליי אמבוש מרגיש כה קטן, העולם גדול והלחצים גם, דוחפים אותי מחוץ לכלים כאילו אני סתם. למה אני מרגיש ככה לא יודע כלל, בולע עוד כדור לפניי שהשיגעון מכה את הגנן. לבלוע כדור עם בירה זה נורא לפחות הסטלה מקלה. כואב לי כבר הגוף מכל המחשבות, אומרים שהחיים בנויים בשלבים אני מרגיש כבר אחריי כמה מקצים. איפה אפשר למצוא עוד כוח להמשיך כוח להרגיש. איך אפשר להכהות את הכאב הלחץ והסטרס פעם זה היה פשוט מתמוסס, משתחרר עם עזרים כימים ביולוגים בכל המינים והצורות, היום המחשבה חזקה מכל. האם זה הסוף האם הוא כבר קרוב מתי אגיע לנחלה ולמקום שבו אוכל סופסוף להפסיק לשאוג, למה זה קורה ואיך ממשיכים קושי זה לא ברכה למרות המניפסט. אני עוד מעט מתמוטט ברכיים רועדות אולי מישהו יושיט לי יד ואוכל לנוח ארוכות. החיים לא פיקניק זה בטוח אבל אם זה כל כך נורא למה אי אפשר פשוט לנוח, תמיד לדחוף קדימה בלי מטרה ברורה כי הרי בסוף זה ידוע כולנו נסיים תחת אדמה.
נכתב על ידי עוף החול28 , 4/9/2016 18:50   בקטגוריות פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חווית - חובה


את מ' פגשתי בעבודה היא הייתה ממש יפייפיה. היו ביננו פערי גילאים אבל לעולם לא הרגשתי בהם יאמר לזכותה. היא הייתה גבוה עם חיוך רחב ידעה כיצד לעורר בי בשניות משיכה. הפיזיות בינה לבינה הייתה כמעט חייתית אבל השיחות שהובילו אליה היו חשובות מהותית. אחריי כל שיחה נשארתי פעור פה איך היא יודעת למה אני מצפה, הבגרות הבשלות פשוט סוג של שלמות אני מודה הייתי מהופנט ממש על הקצה. בפעם הראשונה שנפגשנו הייתה לי חברה הפעם השניה הייתה אחריי שנה. היא הייתה על הבר עם גופיה ולא הפסיקה לנשוך את השפה, עם כל צ'ייסר שפינקה כאילו התעוררה חיוך רחב שלא השאיר מקום לספק, שהיא סימנה לי להתקרב. לחשה לי באוזן "אני שיכורה מידי ולא נוהגת" היא ידעה בדיוק למה היא אמרה מה שאמרה. הייתי שם עם כמה חברים הם רצו לחתוך שאלתי אותה "מתי נוסעים", אמרה לי שמוקדם מידי ושאשאר. אחריי שהיא סיימה יצאנו לדבר גיליתי אדם מיוחד ולא יכלתי בה להפסיק להתבונן, היא נשכה את השפה לא יכלתי עוד להתאפק מצאנו עצמנו בסמטה חשוכה כשכל רכב מקפיץ לי את הלב. שמעתי אנשים צוחקים בדרך לאוטו כשאני בתוכה אבל לא יכלתי להפסיק היא הייתה ממכרת, אני נרקומן והיא מנה נאהבת. הפטמות הזקורות שלה הדליקו אותי כמו גריל פחמים ,אם היינו מנגל היינו 2 פחמים שרופים. לא הפסיקה לשאוב אותי לתוכה ולהתחנן "לאט אני נקרעת" אבל אני להפסיק לא מתכוון. לא רציתי להכאיב לה אבל זה היה כל כך טוב הרגשתי אותה גומרת ולא יכלתי אחרת מלבד לאהוב, גם לוחשת גם גונחת ועוד מחממת אותי בדבריי חכמה מה עוד אפשר לרצות מאישה. היה לה ישבן גדול במיוחד היא אהבה לעשות סקוואטים במכון שעות על גבי שעות לבד, כשהיא סחטה אותי עם הישבן לא יכלתי להתאפק כל מה שרציתי זה לראות אותה מסתגלת לכאב, סוחטת אותי כמו מכונה הישבן שלה כבר אדום מהפלקה אחר הפלקה. כשאני רואה את היד שלי משורטטת לה על הישבן אני לא יכול להתאפק מלטף אותו ברכות ומרגיש את הכאב. כשאני מרגיש אותה מתרחבת בכל חדירה, אני נשען אחורה אבל המראה אוי המראה ממנו אני לא יכול להירגע. אני חייב להיכנס מאחורה זה מתבקש למה אנחנו באמצע הרחוב כמו חורנים היא פרוצה. אני לא גומר ראיתי שכואב לה אז החלטתי שכאן זה יפסק אבל היא כמו ילדה טובה ראתה שאני עדיין עומד, לא הסתפקה ירדה על הברכיים והראתה לי אהבה. הייתה נחושה וכישרונית לא בחלה בשום אמצעי, בסוף היא הבינה שלי עושה את זה רק אהבה שבלעדיה אני לא מפיק הנאה. ישבתי שם על עמוד תאורה היא חיבקה אותי עם הרגליים וזזה רק עם האגן לא הפסיקה לנשק להתנשף וללחוש עד שהגענו לרגע האמת, בפה היא ביקשה ממני "בפה אני רוצה", אחריי כל מה שהיא עשתה עבורי קצת גס לא להענות. היא על הברכיים כשאני מתחיל להתרוקן היא לא הבינה עדיין מה הכמות אותה היא ביקשה, עם בוא האורגזמה שלי התחלתי לשחרר את הצבורים שעמדו בהיכון ליום פעולה. הפה שלה החל לתמלא עד מהרה כבר לא הייתה ברירה ראיתי שהיא התמלאה אז עברתי לחזה ולפטמה את כל האקסטרא היא ניגבה מעצמה אין מראה יותר מגרה מחזה עוד של אישה מכוסה בזרע. התנגבנו ונתתי לה נשיקה אכלנו משהו והיא נסעה במונית הביתה, ואני אני לעולם אזקוף לשמה את החוויה.

נכתב על ידי עוף החול28 , 4/9/2016 01:57   בקטגוריות אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
כינוי:  עוף החול28

מין: זכר




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוף החול28 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוף החול28 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)