לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2017

Keep it dark


זה תמיד מתחיל ככה.

כל היום חנוקה מבכי בגרון, שומעת את אותו השיר בלופים, מתה להגיע הביתה ולהתפרק.

לאונן ולבכות.

המוח שלי רץ, אני כותבת מונולוגים מטורפים בראש. יש לי כל כך הרבה דרכים לתאר את מה שאני מרגישה.

מגיעה הביתה- ריק.

אין לי זמן.

אין לי זמן להתעסק בזה, כואב לי אבל לא מצליחה לדובב את זה יותר.

 

 

 

אין לי כוחות להתמודד עם השגרה הזאת.

איך קמים, איך אוכלים כל יום מחדש. פאקינג שיט.

אני לא יכולה לעשות כלום.

בראש שלי אני בעולם אחר.

בראש שלי,

אני שמה שיר טוב שחודר את הנשמה ומעשנת ג'וינט בחלון.

לוקחת חטיף שוקולד ונכנסת למיטה עם בת הים הקטנה.

מאוננת. בוכה קצת.

והולכת לישון.

 

באמת שאין לי כוח לשום דבר אחר.

נכתב על ידי What It Is , 12/2/2017 21:45  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  What It Is

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWhat It Is אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על What It Is ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)