לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Cave


Yes,I like caves.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2022    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2022

עוד עדכון מחיי הלא מעניינים





נכתב על ידי The Shmock , 27/4/2022 23:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אולי אתחיל לכתוב יותר ולהקליד פחות







נכתב על ידי The Shmock , 22/4/2022 00:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 









נכתב על ידי The Shmock , 20/4/2022 20:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זוהמה


עדיין כואב לי הגרון מההקאות של שישי.

 

אתמול הייתי כל היום במיטה,לא עשיתי כלום חוץ מלהיות במיטה ולקום פעמיים לשרותים ולשתות מים.

 

שנים לא הקאתי ככה אחרי אלכוהול,ולא שתיתי בכמויות כאלה מוגזמות גם.בנובי גוד שתיתי יותר מכפול מזה.אם באמת יושבים לחשוב על זה אולי בגלל שלא אכלתי טוב מספיק בארוחת חג?אכלתי קצת תפו"א וסלטים בעיקר.בד"כ יש לנו הרבה יותר פחמימות על השולחן אבל הפעם לא הספקנו להתארגן על לחמים בזמן.

 

וגם כאבי בטן,לא באמת בא לכם לקרוא על החלק הזה.אני פשוט מרגיש מקולקל,כאילו כל המערכת השתבשה לי.

 

לפחות אין אהנגובר,אהנגובר האחרון (והיחיד) שהיה לי זה ב2017.

נכתב על ידי The Shmock , 17/4/2022 08:48  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עייפתי


יש בעבודה מתלמדת חדשה סתומה כמו נעל.חוץ מזה שהיא מדברת שטויות בלי סוף ביצים קשות היא לא יודעת להכין.מבקשים ממנה לשים כוסות במדיח היא שמה אותם כאילו זה שולחן במקום להפוך.

 

למה דווקא על המשמרת שלי?למה דווקא אני הבייביסיטר שלה?

 

היצורים שבאים לעבוד פה....

נכתב על ידי The Shmock , 13/4/2022 13:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  The Shmock

בן: 29

MSN:  I wish,but fuck me right?



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

14,354
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , ספרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Shmock אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Shmock ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)