לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

ממתקי אפרסק

מזקקת את ההוויה למילים

כינוי:  Peachiee

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2019    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2019

אני טיזרית?


כולה הבעתי פליאה בפני בעל הדירה שלי על עבודת הכפיים בבניית הרהיטים שלו

(לאחר שאשתו נזפה בי על השארת מזגן דולק בדירה)

 

בסך הכל החלפתי מבטים עם סלב סוג ב' בפתיחת מועדון 

(עם רכינה קדימה בשמלה נדיבת מחשוף במועדון סאדו)

 

כולה ביקשתי מידיד שלי שיעשה לי נעימי בשיער

(והתענגתי על הזקפה שלו שהתעוררה במקביל)

 

בסך הכל חייכתי לבחור שהראה לי את הדירה 

(שהציע לי אחר כך לבוא להמשיך את הערב ועשיתי לו מספיק רגשי כדי שייתן לי קדימות על הדירה)

 

כולה הקשבתי לעורך הדין כשהוא בא להסביר לי משהו בערב

(בשמלה קצרה ועקבים וישבתי בסיכול רגליים)

 

בסך הכל הצעתי לידיד בסיני שנשלב את המאוורר שלי ואת החשמל בבקתה שלו

(והלכתי לישון אצלו בבקתה עם תחתונים וגופייה)

 

כולה קפצתי לדבר עם הקולגות בחדר

(כדי לספר על הסקס המדהים שבגללו אני מתקשה ללכת)

 

בסך הכל לבשתי גופייה מנומרת לעבודה

(בעלת בד שקוף)

 

כולה ביקשתי לשמוע את קולו בשיחת טלפון לפני הדייט

(גומר בשיחת סקס)

 

בסך הכל ביקשתי שייצא מוקדם יותר מהעבודה כדי שנוכל להיפגש

(ושלחתי לו תמונה שלי עם דילדו בפה ומבט ישיר למצלמה)

 

אז תגידו לי אתם

אני טיזרית?

נכתב על ידי Peachiee , 10/8/2019 21:30   בקטגוריות אהבה ויחסים, ביקורת, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Slice Of Insanity ב-10/8/2019 23:00
 



יש משהו בלבד הזה


שלפעמים הופך לכל כך מוחשי

עד שאני מרגישה אותו עוטף אותי פיזית

מתהדק עוד ועוד

כמו נרתיק חם של אישה

 

ומפסיק להיות לי חם או נעים

אני מרגישה את האוויר אוזל מריאותיי

ואת המציאות הקיימת מסתחררת סביבי

 

ורצונותיי מתנקזים לאחד

להצמד לזוג שפתיים זר

שאוכל לינוק מהן אוויר

גם אם הוא לא שלי

 

מזמן שכחתי שייכות מהי

נכתב על ידי Peachiee , 4/8/2019 22:26  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Francis ב-22/8/2019 19:47
 



אישי שלי


אני מחכה לך שתבוא

כבר יותר משנה

דמותך נגלית לי מדי פעם

כשאני מתקשרת אותך בדיוק כזה מופלא

 

מזה שנים שאני רואה את דמותך

קודם הייתה זו חולצת הפלנל שלך

שהדהדה לי במשך עשור

ועוררה בי כמיהה לגבריות של פעם

כזו שמעורבבת עם אדמה וגווני שמש

 

כעת אני רואה חום

גווני יופי חומים

שזורים באור פנימי, צהוב כלפי חוץ

וגוף מוארך

בעל נטייה קלה להסתבכות

 

כשאני עוצמת עיניים אני חווה שקט

פנימי אמיתי

שמסתתר בכפות ידייך הארוכות

 

אז אולי תושיט אחת מהן לקראתי?

אני כבר מוכנה

(עד כמה שאני יכולה להיות)

 

 

נכתב על ידי Peachiee , 3/8/2019 15:54  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Peachiee ב-4/8/2019 22:26
 



אנחנו לעולם לא נשכב


אמרתי לו

בניסיון לייצר מניפוליה

שתעורר אצלו מקומות אפלים

שיגרו אותו דווקא כן לשכב איתי

ולעשות לי דווקא

 

רק שלא צפיתי

שהמשחק הזה יתהפך עליי

ויגרור אותנו לשיחה שתפרט למה אני סקס גרוע

במשך יות מחצי שעה

קיבלתי אי אלו נימוקים וטיעונים

לכך שאני אהיה סקס גרוע

למעט העובדה שהיו שם כמה דברים נכונים

בדבר חוסר היכולת שלי לספק את צרכיו הבדס"מים או הרצון העז שלי להתפנק כהשפרטנר נותן פוש

זה צרם לי

אז עשיתי את הדבר המתבקש

וסובבתי את זה עליו

ועל תסביך הגודל שלו

 

לפני שבוע בדיוק

נפגשנו אחרי הרבה זמן שחוויתי אותו רק בטלפונים ובהודעות

ופתאום הרצון שלו להתכרבל על הספה הקטנה מדי להכיל שלי

הביא לכך שהוא עשה לי נעים בדיוק במידה שגרמה לי לגרגר

ולאחר שפלטתי שכל עוד הוא ימשיך את מנגינת אצבעותיו בשערי הוא יוכל לעשות בי כל מה שירצה

הוא פלט שאזהר, כי זה עלול לכלול גם מעבר

והרגשתי את הגוף שלו מתעורר

ואת הנשיקות שלו על מצחי

ואת האיבר שלו פועם מבלי להזדקף לחלוטין

והבנתי שאני יכולה לחצות פה את הגבול בקלות

אבל משהו בי נזהר

כי היה בזה משהו שהפחיד אותי

 

הוא מצידו כן פלט את התחושות האלו לאחר מכן

כשהתעקש לעטוף אותי

ולאחר מכן לתת לי ספאנקים למרות שאמרתי לא במפורש

כשהוא התעשת, משמע פרק את האנרגיה הזו בדרך שנוחה לו

הוא התנצל ובתגובה ביקש שאחזיר לו ספאנקים

סירבתי לקחת חלק במשחק הזה

ופשוט הלכתי להחליף לפיג'מה

הסיבה שזה נכתב כעת היא כי

היה משהו שהדהד לי בסיטואציה הזו

ודרש שאוציא את זה החוצה ממני

 

לאחר כל התהליכים שעברתי עם עצמי בשנה האחרונה

החוויות שאני חווה עם הגוף שלי התעצמו

{משמעה שאם קודם הייתי חווה סקס כמפגש בין אברי מין ותו לא

עכשיו אני רואה גם כוכבים

וגם מזמנת לי גברים שמגע ידם בפניי מעיף אותי לשמיים}

והיה משהו ברגע הזה

שכל הגודל שלו עטף אותי

שפשוט גרם לי לעצום עיניים ולהתמסר לתחושה

 

עוד פעם אחת כזו

במיטה

יכולה הייתה לנפץ את נבואת הזעם שלי

 

והאנרגיה הזו ביננו משתנה כל כך מהר

עד שלפעמים אני לא רוצה בכלל

 

אז הוא סרב להישאר לישון

ובמחווה ידידית משהו

אחר שנפגש לערב כרבולים בסוף השבוע

 

ייתכן שזו הסיבה שבגינה הוא ביטל?

 

במבט עריכתי לאחור

אני שמחה שזה לא קרה

כי משהו ברצון שלו לתת לי ספאנקים

בעודו עוטף אותי לחלוטין וממשיך למרות שהלא שלי היה מפורש

גורם לי להבין שאני לא רוצה שוב

שהוא חוזר על זה

למרות ידיעתו על הטריגרים שזה מעורר ועשוי לעורר בי

כבר אז עלה בי שזה יהיה נכון לי לנתק את הקשר

כי מסיטואציה חברית גבולית ונעימה

זה הפך למגע שלא רציתי על גופי אשר נכנס בדלת האחורית

ושאני מתרחקת ממנו

ושזה נעשה באצטלה חברית, אבל שום דבר חברי לא היה שם

אני לא נמצאת כבר במקום של האשמה עצמית

אלא ממקום שבו אני מבינה שזו הייתה סיטואציה, שיהיה חכם עבורי שלא להיכנס אליה בשנית

וכך.. למרבה הצער עם כתיבת פוסט זה וכל ניסיונותיי הנהדרים להדחיק את התובנה הזו

אני מבינה שיהיה עליי לנתק את הקשר איתו

נכתב על ידי Peachiee , 3/8/2019 15:44  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פירסט ב-6/8/2019 06:00
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPeachiee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Peachiee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)