לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

זהות אחת לבוקר, אחת ללילה


מה שטוב למוח לא טוב לגוף.

Avatarכינוי:  S I V A N

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2021    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2021

התבגרות


מאוד מוזר לי להתבגר ולאבד עניין בדברים שפעם היו נראים לי מרגשים.

מיום ליום אני מרגישה שחלקים מתוכי נכבים זה אחר זה.

הלוואי ובעוד עשר שנים אצליח להתרגש מהדברים הקטנים

ולא אהיה אפורה ומשעממת.

אני רק בת 21.

נכתב על ידי S I V A N , 21/2/2021 12:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סוף תקופה


טוב מי היה מאמין שבעוד יום וחצי אני מסיימת שירות צבאי מלא?

היה ברור לי שאצליח לסיים בכבוד אבל פייר? הזמן טס ברמות. 

פתאום כל השביזות הקטלנית נראית כמו ימים יפים ומשמעותיים.

מאמינה שכל המילים הגדולות של "זאת התקופה הכי יפה בחיים" נכונות

ועם הזמן הוינטג' יצבע את התמונות ויתן להן גוון נוסטלגי.

אני לוקחת המון מהזמן הזה. השתפשפתי כהוגן וזה חידד אצלי פינות.

אני שמחה שלא משנה כמה קשה היה - לא ויתרתי לעצמי!

התקדמתי והתמקצעתי והוצאתי מעצמי את המקסימום.

והכי חשוב, לא שכחתי להנות מכל רגע.

שנתיים משמעותיות ברמה הכי גבוהה.

מכאן מתחילה דרך חדשה.

 

 

נכתב על ידי S I V A N , 9/2/2021 22:48  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





19,951

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לS I V A N אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על S I V A N ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)