לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ה נ ה _ א נ י


Avatarכינוי:  ט ל (כרמל גשם)

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2018    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2018

נעים להכיר. נראה לי


אתם תגידו.

או יותר נכון, תשפטו, האם נעים להכיר אותי או לא..

 

אז אני פשוט אשפוך את זה בפניכם, וזהו..

יש לי חרדה חברתית, דיכאון, הפרעת אישיות גבולית ועוד כמה

דברים נסתרים עם הזמן יעלו בין אותיות המקלדת.

 

נתחיל מהשם. קוראים לי טל. הקרובים אליי מכנים אותי בדר"כ טולטול, טולי  או טלוש.

 

המטרה שלי בבלוג הזה זה בעיקר לשפוך כי כרגע אין לי

מישהו שאני יכולה לדבר איתו אבל באמת "לדבר".

מקווה שתהוו לי ככלי קיבול מקבל ומסייע.

כמובן שאני בע"ה אקבל עזרה אך הבלוג הזה יועיל לי לפרוק רגשות פה ושם.

(הסיבה שבשלב הזה אני עדיין לא קיבלתי עזרה משום שמעצם ממה

שאני סובלת, קשה לי לבוא ולבקש את עצם העזרה שאני כה זקוקה לה.)

 

נתראה בקרוב,

טל

נכתב על ידי ט ל (כרמל גשם) , 15/7/2018 09:44  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לט ל (כרמל גשם) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ט ל (כרמל גשם) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)