לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סקס - זה הכל !!!

יועצת מינית,כל מה שקשור לסקס מהקל ועד לכבד שבנושא מניסיון אישי ומסיפורים של אחרים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2016

בגידות


זוגות רבים שהכרתי ניפרדו בעקבות בגידה, הנגע הזה פגע גם במשפחתי וגם בחברותיי ובעבר גם בי.


מקרה שקרה לא מזמן לחברתי הטובה שלא אציין את שמה כדי לשמור על פרטיותה, כחברה וכאישה הכאיב לי מאוד ועדיין כואב. זה נושא שהוא כאוב מאוד וקשה להכילו ולהתמודד איתו. ולכן החלטתי להתייצב מול הקושי ולהקדיש לו קטע בבלוג שלי.


בגידה זה דבר שיכול להתפרש אצל כל אחד כמשהו אחר יש כאלו שיסתפקו בתכתובות לא ראויות של בן או בת הזוג עם צד שלישי או נשיקה ויש כאלה שיחשיבו רק סקס כבגידה.


התירוצים לבגידה מצד הבוגד או הבוגדת לרוב הם הרגשה של חוסר תשומת לב מבן או הבת זוג, חוסר סיפוק מיני, דפוס התנהגות שהורש מההורים ואו חוסר בטחון עצמי.


הנבגד או הנבגדת יגיבו כל אחד ואחת בצורה שונה, יהיו כאלו שיבליגו - לרוב קורה במערכות יחסים ארוכות שנים שכבר איבדו את טיב הקשר, יהיו כאלה שיפרדו מיד בעת הגילוי או לאחר חוסר יכולת להתמודד עם הטראומה, ובמקרים קיצוניים תהיה תגובה אלימה.


אחרי שנעשה הדבר קשה מאוד וכמעט בלתי אפשרי לתקנו, גם אם רוצים להשאר יחד או לחזור להיות יחד ולנסות שוב.


אבל אם נתיחס למה שמשותף לכל או רוב מקרי הבגידה זה תקשורת לקויה בין בני הזוג. זה החוסר יכולת של בני הזוג להיות מצד אחד כנים לגבים צרכיהם רגשותיהם ואו חששותיהם ומצד שני לעיתים (לא תמיד) מלווה גם בחוסר יכולת של הבן או בת הזוג להיפתח ולנסות למצוא לכך פתרון. ברגעים כאלו שאין מימוש צורך כלשהו במערכת היחסים שאותו אינדוידואל זקוק לו ויחד עם זאת איננו מעוניין בלוותר על המערכת היחסים הקיימת ולכן יעדיף לקיים מערכת זוגית נוספת על מנת לספק את הצורך הלא מסופק במערכת היחסים הקיימת.


הגילוי של הבגידה הינו טראומתי עבור שני הצדדים לא רק בצד של הנבגד או הנבגדת, ולעיתים יהיה קושי בלהשתחרר מהפוסטטראומה של הבגידה ויהיו לכך השלכות על המערכת הזוגית הקימת ואם ניפרדים אז ייתכן והפוסט טראומה תשליך על מערכות יחסים חדשות כמו חוסר אמון וחששות מבגידה ע"י הבן או בת הזוג החדשים.


לעיתים הפוסט טראומה תהדהד בראש עוד בבחירת בן או בת זוג, פתאום ידלקו נורות אדומות שלפני כן לא התיחסו אליהם; ולעיתים תצוץ בעת קיום יחסי המין,דבר המהווה אתגר יותר קשה להתמודדות.




אז איך נמנע את הבגידה או הבגידה הבאה?


1.קודם כל לתת הזדמנות לבן או בת הזוג ולפתוח את כל מה שבלב וכמובן לארגן לכך זמן ומקום שיהיה נוח לדבר בלי שיפריעו ברקע המשפחה או הילדים או מכרים למיניהם שיקטעו את השיחה ויגרמו לכם לבלוע את הלשון אח"כ. ולוודא כמובן גם עם הצד השני שזה גם מתאים ולהכין מראש שהשיחה הולכת להיות על משהו שיושב על הלב.


2.שנית כל לקבל את התגובה לא משנה איך היא תהיה ולכבד את הצורך והרצון של הצד השני גם כן.


יכול להיות שהדבר יגרר לויכוחים , יכול להיות שלא. אבל הכי חשוב לא לקטוע את הרצף ולהמשיך לפתוח את כל הקלפים כדי שתוכלו להגיע לשלב הבא.


3.לאחר שכל הקלפים פתוחים על השולחן והגבתם אחד לשני ( כי רוב הסיכויים שאחרי יציאה כמו אתה לא מתיחס אליי מספיק או אני צריך שנעשה יותר סקס תגרור לפתיחות של הצד השני אוטומטית) כאן מגיע השלב של השיקולים לכיוון מערכת היחסים


אם זה משהו שניתן למצוא פתרון בתוך מערכת היחסים ולהמשיך להיות כנים ופתוחים אחד עם השני אז נהדר נפתרה הבעיה אין צורך בליפזול למערכות יחסים אחרות.


לעיתים אין אפשרות להגיע לעמק השווה בעיקר כששני בני הזוג כל אחד בא עם גישה שונה מרקע שונה ולא תמיד יש את הרצון לוותר על הכל רק כדי להשאר יחד או לוותר על חלק , ואז תהיה פרידה .


נכון, שהפרידה זה לא הפתרון האידיאלי, ונכון שמזה הבוגד או הבוגד הפונטציאלי חושש מכל, אבל הפרידה תהיה יותר סימפטית. בלי טראומות. הסכמה הדדית על כך שאין הסכמה. וזה בסדר, לא כל אחד מתאים לכל אחת. לא כולם נועדו להיות אחד עם השני. וגם אם יש ניצוץ של רגש חיבה או אהבה זה עדיין לא מקנה זכות למנוע את הבחירה של הבן או בת הזוג לדעת את האמת ולנהל רומנים מהצד.


 


דיבור - זהו דבר לא קל במיוחד לגברים שנוטים להיות יותר מבצעים ופחות מדברים. אז אם יש מישהו שסגור יותר מופנם יותר ולא מצליח לדבר על זה אפשר להשתמש בכלי תקשורת נוספים כגון מכתב , כמו פעם, לכתוב עם עט על נייר , לשפוך הכל על הדף, ואז אין תגובה מידית. דבר שיכול להיות מעולה כי זה נותן זמן לקורא להכיל את התוכן ולהפנים לפני שהוא מגיב מה שלא קורה לרוב בדו שיח ישראלי מצוי. הדבר הפחות טוב בזה זהו המתח של הכותב - עד שמסיימים לקרא ומה תהיה התגובה לכך.


אבל גם מקרה זה עדיף על ביצוע בגידה ופגיעה באמון של בן או בת הזוג.


 


למי שפחות בקטע של עט ונייר ואינו מעוניין לדבר ניתן גם לשלוח במייל את ההודעה. הדואר האלקטרוני מאוד שימושי, אין צורך בכריתת עצים עבורו, ומאוד נוח להקליד אפילו יותר מכתיבה בעט.


יכול להיות שגם את זה תתקשו לעשות ואז זה אומר לא לוותר אלא לפנות לייעוץ זוגי. אפשר ללכת לבד ,אפשר ללכת יחד. העיקר לטפל בבעיה כל עוד ניתן לטפל בה ולא להגיע לטיפול לאחר המעשה לקראת חתימה על הסכם הגירושין. שזו טעות נפוצה שזוגות רבים עושים.


זה נכון שעדיף מאוחר או לעולם לא אבל זה כמו שעושים קעקוע בלי לחשוב על זה לפני כן ואז לאחר מכן להסיר את הקעקוע, ואז אין צבע אבל הצלקות על העור נשארות. אז לטפל בבעיה כמה שיותר מוקדם עוד לפני ביצוע המעשה.


אז לפני שתגרמו לצלקות תחשבו, תדברו,תקשיבו ואם צריך, אל תתביישו ללכת לטיפול זוגי.


 


לסיכום


  נראה כמו תסריט שחוזר על עצמו, אך כך הדבר,  בזוגיות חייב פתיחות כנות ויכולת הכלה. אחרת אין בה תכלית ואין בה יסוד. וכמו שבניין לא ישרוד ללא יסוד כך גם מערכת היחסים. אז תקשיבו לרגשות שלכם , תשתפו את הבן או בת הזוג, תנו לצד השני את ההזדמנות להכיל את מי שאתם באמת ולהבין את הצרכים שלכם במערכת הזו, ותגיעו להחלטה בהסכמה הדדית לגבי המשך הקשר.


המערכת היחסים הזוגית היא תמיד בשניים וברגע שאחד מבטל את השני לא משנה באיזו דרך אז כבר באותו הרגע התבטלה הזוגיות. אז אם קשה לכם ולא רוצים לעשות מעשה שיפגע שמערכת שבניתם עד כה, תערבו איש מקצוע ואל תחכו אפילו יום נוסף.

נכתב על ידי , 22/11/2016 20:30   בקטגוריות סקס, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כאב בזמן קיום יחסי מין



 

ישנן לא מעט נערות ונשים שסובלות מכאבים בזמן החדירה. הסיבות לכך רבות. אבל לא משנה אם הסיבה היא בריאתית כגון אנדומיטריוזיס,וגיניסמוס וכו' או אם הסיבה היא פסיכוסומטית כגון כתוצאה מטראומה או חרדה; אפשר לקיים יחסי מין מלאים ולהנות. ולשם כם צריך 2 דברים:

1. רוגע ושלווה

2. בן זוג או בת זוג עם סבלנות ופתיחות

 

רוגע ושלווה צריכים להיות לא רק מנטלית אלא גם פיזית. כשהגוף נמצא בסטרס כמו בזמן וסת למשל אז הגוף בשלב של להוציא דברים מהמערכת ואוטומטית לא ירצה לתת לשום דבר להיכנס פנימה. וכשהנפש טרודה במטלות של היום יום או דאגות של עבודה פרנסה משפחה מצב כלכלי וכו' אז זה מקרין על הגוף ואז הגוף שוב נמצא בסטרס וכך הגלגל חוזר חלילה. 

חשוב למצוא זמן מתאים , מקום מתאים עם אירה מתאימה כדי לתת לגוף ולנפש את האפשרות להתנתר מהמחשבות של היום יום ולהתחבר לרומנטיות ולחושניות עד הסוף. 

וזהו למעשה חלק ניכר בהכנה המוקדמת שזה עוד לפני אפילו שמגיע המגע.

כמו שכתבתי בקטעים הקודמים מאוד חשוב שהאישה תדע מהן הנקודות אצלה בגוף שמגרות ומהן להפך הנקודות שרגישות ובהן עדיף לא לגעת. 

כחלק מההכנה אפשר לעשות יחד אמבטיה חמה עם שמנים טבעיים אורגניים , או ארוחה רומנטית לאור נרות, הלבוש גם מאוד חשוב ועוזר להיכנס למוד של סקס. 

חשוב מאוד לחשוב כל הזמן רק על דברים טובים ואם קשה להוציא מחשבות שליליות מהראש אז לראות סרט טוב ביחד לא חייב להיות אפילו סרט אירוטי או רומנטי במיוחד העיקר שיסיח את הדעת מהמחשבות של היום יום.

 

הבן או בת הזוג לוקחים חלק מאוד חשוב בתהליך, שכן החדירה היא למעשה מסמלת את החיבור וברגע שיש כאב בזמן החדירה יש פחות רצון להמשיך הלאה ואז עם הזמן התשוקה המינית יורדת והקשר דועך עם הזמן. אז חשוב מאוד גם לאישה שסובלת מכאבים בזמן החדירה וגם לבן או בת הזוג לא לוותר ישר. קודם כל מלכתחילה החדירה הראשונית חייבת להיות עדינה. בשלב הראשוני של החדירה זה לא השלב שמנסים לגרום לאישה להגיע לאורגזמה אלא לנסות להכיר את מבנה הנרתיק ולהכיא את הנקודות המגרות שבהם רצוי להתמקד והנקודות הרגישות שמהם רצוי להימנע. 

 

הנרתיק הוא איבר שהוא מאוד דינמי, הוא זז בתוך הגוף לפי הלחץ שמופעל מהאיברים הפנימיים, והוא נמתח בהתאם לגודך של הגוף שחודר אליו בין אם זה דילדו , ויברטור או פין. ז"א במילים אחרות הנרתיק לעולם לא יהיה ישר כמו סרגל לא בכיוון ולא בצורה לפעמים נוטה שמאלה לפעמים ימינה לפעמים אחורה ולפעמים קדימה. ולכן חשובה מאוד בשבל הזה הסבלנות. כי אם לנשים שאין את האתגר הזה לא ירגישו בנוח בחדירה שהיא לא בכיוון שבו הנרתיק נמצא אז תתארו לכם מה גודל הכאב שיחשו הנשים שסובלות מכאבים בזמן החדירה ממילא.

בזמן החדירה צריך להרגיש שאין התנגדות של הנרתיק ושיש רטיבות מספקת . אם אין מספיק רטיבות ניתן להשתמש בחומרי סיכה למיניהם שנועדו לכך, אם יש התנגדות להבין מאיזה כיוון באה ההתנגדות ולשנות זוית של החדירה . יהיו מצבים שיהיה צורך גם בשינוי תנוחה ולא רק שינוי זווית.

בכל תנוחה שבה תבחרו להיות ,חשוב מאוד שיהיה נוח לשני הצדדים כי כנראה שזו תנוחה שתשארו בה לא מעט זמן.

ברגע שמצאתם את התנוחה הנוחה והזווית שלא מכאיבה אז אפשר להוסיף עוד גירויים בנקודות שמגרות את האישה בגוף תוך כדי הפימפום.

דבר זה עוזר לגוף להפסיק להתמקד בנרתיק ולאישה לחכות לכאב הבא, ולהתחיל להתמקד פשוט בהנאה בעונג.

חשוב מאוד גם בזמן הפימפום שהחדירה לא תהיה אגרסיבית אלא אם כן האישה מבקשת וגם כשהיא מבקשת להגיע לזה בהדרגה ולבדוק כל הזמן עם האישה שאין שום כאב ושהיא ממשיכה להנות. 

לגברים שסובלים מגמירה מאוחרת והאישה התעייפה או שהתחיל שוב לכאוב ולא עוזר להוסיף מסככים או לשנות זוויות ותנוחות מומלץ לעשות הפסקה ולהמשיך שוב כמה שעות לאחר מכן או יום למחרת. או לעבור לסקס אוראלי שבו יותר קל לגמור מהר.

לגברים שסובלים מגמירה מוקדמת מומלץ אם האישה לא גמרה ואתם כבר גמרתם אז אתם יכולים להמשיך עם חדירה באמצעות האצבעות, היד, ויברטור או דילדו.

יכול לקרות שרק צד אחד גומר או שאף צד לא גומר ביכלל, אבל זה לא משנה, העיקר שנהנים כל הזמן הזה ומרגישים טוב אחד עם השני או אחת עם השניה. וכשיודעים שנשארים ביחד בזוגיות אז תמיד יש את הפעם הבאה שבה הסקס רק יכול להשתפר.

 

לסיכום

כאב בזמן יחסי מין מהווה אתגר מהותי במערכות יחסים ועלולה לגרום לפירוד אם לא מטפלים בזה. חשוב לדעת מה הסיבה לכך ולחקור את זה, אבל חשוב עוד יותר למצוא את הפתרון ולא לוותר. לנסות שוב ושוב כל פעם בדרך אחרת וצורה אחרת עד שמצליחים. אם יש אהבה ומסתדרים טוב ביחד בכל שאר התחומים או ברובם, הסקס לא צריך להוות מכשול במערכת היחסים. הכל עניין של רצון משותף לחיבור וסבלנות משני הצדדים. 

 

מוזמנים לקרא קטעים קודמים שכתבתי ושאכתוב בהמשך עם טיפים לגירוי. 

 

 

 

נכתב על ידי , 21/11/2016 11:52   בקטגוריות סקס, אהבה ויחסים, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


מקבלת בשורה משמחת?
מנסה לעכל

כועסת על מישהו שלא כל כך קרוב אלייך?
אני לא כועסת בקלות ואם אני כועסת אז זה מכל הלב. כשזה מישהו שאני לא מכירה ואין לי כלום איתו עונה לו במקום אם זה משהו מהותי אם לא מתעלמת. אם יש משהו שמכעיס אותי זה רעש באמצע הלילה מהרחוב ואם הוא מוגזם מרימה טלפון ל100.

מקנאה במישהו אחר?
תלוי לאילו רמות הקנאה מגיעות בשיא זה פשוט להתבכיין לבעלי שהוא גם החבר הכי טוב שלי. רק הוא יכול להשכיח ממני את הקנאה.

פשוט לא מבינה איך לא הבחנת בדבר קודם...?
"איך לא ראיתי את זה ואתה כן?!" או " אה הנה זה כאן!"

מתמלאת בעצב בלי סיבה?
מדברת על זה עם בעלי

מוצפת ברגש חיובי?
מתחילה עם בעלי אם הוא ליידי אם לא פשוט מחייכת לכל העולם

פשוט, אדישה...?
הדבר היחידי שאני אדישה אליו זה הזמן, דוחה הכל לרגע האחרון כל דבר עוד מעט אח"כ. כמו הספרדים שאצלם הכל זה מחר. מי שראה בטלנובלות שלהם סתם דוגמא רצחו את החבר שלה מול העיניים שלה ואנסו אותה והיא "מחר אני אגש למשטרה ואתבע אותם" אז אצלי זה לא מחר רק אח"כ

מתגעגעת לחבר?
כן בעלי מקבל ממני הרבה שיחות טלפון והודעות ביום גם כשהוא בצד השני של הבית.

מתחרטת על כך שלא עשית משהו חשוב כבר הרבה זמן?
מדברת על זה עם בעלי ואז אחרי עידוד קטן עושה את זה

נכתב על ידי , 16/11/2016 13:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 40




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , תרשו לי להעיר , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRivka Lutwak אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Rivka Lutwak ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)