לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2016

קניתי לא מזמן מיטה


אורטופדית , גם מתכווננת. צירפתי לה אפילו שמיכת פוך איכותית ,לא מנוצות , סינטטית. ללא פגיעה בשום יצור חי. 

חשבתי שהיא תוכל לשמש תחליף למיטה שלך , זאת שנמצאת אצלך כבר 10 שנים, זאת שעלו עלייה יותר מ10 בחורות. יש בה שקע בדיוק באמצע , אני יכולה לדמיין לעצמי למה. אני מתגרה על המחשבה , כמה שהיא כואבת.. כואבת בעיקר על המיטה החדשה שלי , אבל מי יודע..  אולי אם אני הכוונן אותה זה פחות יכאב, יהיה אפילו נעים. חמים יותר. 

נכתב על ידי , 12/12/2016 10:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"את אוהבת ללכת על הקצה"


הוא אומר לי בזמן שאני קרובה לתהום , לא שמה לב אליו. מהופנטת מידי מהנוף  , בטוחה מידי במזלי,  שאחראי כעת גם על גורלי. "במובן הפיזי והפילוסופי של המשפט" 

 

נכתב על ידי , 9/12/2016 23:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לרגעים משוחררת



האיפוק , הרגליים שצמודות שניהן כאילו חוששות ממשהו, ממישהו. המבט שנדמה כאילו לא קיים בו צל של שובבות ,של תשוקה אסורה. רק טוהר.

הכל נעלם ברגע שאתה סוגר את הדלת ומהמהם את האור של החדר.  אני מבלבלת אותך , לרגע הכל מוכר לי , ושום דבר לא אסור. לרגע הרגשתי כלכך רעבה  ולרגע הרגשתי הטרף. שיש אדם רעב יותר ממני בחדר. והוא אוכל ואוכל.. התאבון גדל עם הגיל , כמו גם ההשלכות. אבל מי לעזאזל חושב על זה עכשיו.
נכתב על ידי , 1/12/2016 14:34  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סיפורים , ציורים ואיורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקארנינה* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קארנינה* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)