לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

S H A M E


Sex Addiction


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2017    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2017

בוקר


שעון מצלצל

6:00 בבוקר

נצמד לגופה הערום

מחבק אותה

החום הזה מטריף

אני נמס לתוך חמוקיה

הזין שלי קשה ומתוח

נלחץ בין פלחי ישבנה

חופן את שדיה ונושק לעורפה

היא שונאת שאני מציק לה בבוקר

אוהבת לישון עד מאוחר

תעיר אותי בתשע אמרה

אני קם

להתקלח או לא להתקלח

מעביר יד על הזין שלי

מרחרח

אוהב את הריח שלה

מתלבש

שותה קפה

הרבה עבודה

פותח את הלפטופ

מתחיל לעבוד

לא מצליח להתרכז

היא עדיין ערומה במיטה שלי

הפנטזיות משתוללות

מקליד ומפסיק

מצד אחד

מתחשק לי לקשור אותה

להעיר אותה עם קוביית קרח

שששששש

עבודה

הרבה עבודה

מצד שני

אולי לחמם שמן עיסוי

מסאז' על הבוקר

זה יגמר באנאלי

הרבה זמן לא זיינתי אותה בתחת

שששששש

עבודה

הרבה עבודה

הזין שלי קשה

רעב לחום ורטיבות עוטפת

אולי רק בפה

אעיר אותה עם הזין על השפתיים

היא תמצוץ ואגמור לה על הפנים

ששששש

עבודה

הרבה עבודה

 

8:00

לא יכול יותר

מוריד את הבגדים ונכנס למיטה

היא שוכבת על הבטן

אני גוהר מעליה

מעביר את שפתיי על ערפה

ברכי נדחקת בין רגליה

מפסקת אותם

איברי הזקור מתחכך בישבנה

אני יורד עם הלשון לאורך גבה

נשיקות קטנות ולטיפות

היא נוהמת קלות

עדיין ישנה

מפסק עם ידי את ישבנה

מסניף את ריחה המשכר

לשוני נשלחת ומלקקת

היא מתכווצת

מלקק סביב פי הטבעת שלה

האצבעות שלי מעסות את דגדגנה

בקצב איטי ובלחץ ידוע

הכוס שלה מתחיל לטפטף

לשוני אוספת את טיפותיה

מפסקת את שפתיה

מלקקת, טועמת וחודרת עמוק לתוכה

היא גונחת

"בוקר טוובבבב"

"תזיין אותי כבר"

אנ י מרים את אגנה

ידה נשלחת אל דגדגנה

ממשיכה לעסות

"לא, אסור לך לגעת"

אני מחזיק את ידיה חזק מאחורי גבה

ראשה צמוד לכר

"תזיין אותי כבר" מתחננת

מחכך את הזין שלי בכוס שלה

מרטיב אותו

זה לא יום לשליטה

יותר מידי חרמן

חודר אליה עמוק וחזק

"אאאוצ'"

אני אוהב את זה

אני עמוק בתוכה

עצמות האגן שלי נדפקים בתחת שלה

מתמכר לצליל

היא מתפרקת

נצמדת אליי חזק

מתכווצת על הזין שלי

התחושה הזאת גומרת אותי

לא יכול יותר

מצמיד אותה חזק למיטה

גומר עמוק בתוכה

עוד זרע ועוד זרע

עוד רעידות

 

צלצול שעון

9:00

 

"מה את עושה היום?"

"סתם בבית..."

"אני צריך לעבוד..."

"פחח.. כן בטח.. בהצלחה"

 

עוד יום אבוד

6 גמירות

0 דוחות

 




 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 30/1/2017 21:00  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בדיקת רטיבות




היא על הברכיים

עורה בהיר ועיניה כחולות

מביטה אלי למעלה

הגשר בפיה מנצנץ

 

"מה, אבל איך לעשות?" היא שואלת.

"קודם תכניסי את קצה אצבעך ותראי אם רטוב מספיק" אני מורה.

מביט באצבעה הדקה נכנסת בעדינות

"ככה?"

"עמוק יותר" אני פוקד.

"רטוב" היא אומרת.

"עכשיו תחדירי שתי אצבעות ותרחיבי את החור" אני מורה.

"כי הוא גדול שיכנס בקלות, עמוק עד הסוף" אני מוסיף.

 

היא מסמיקה

 

אנ י יודע בדיוק על מה את חושבת

יכול להריח את הרטיבות שלך

 

"עכשיו תכניסי את הזרע" אני אומר.

 

תכסי באדמה ותשקי

העציץ שלך מוכן

 

אני אוהב את השיעור הזה.

 

 

נכתב על ידי , 29/1/2017 12:13  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משהו יפה


בכל בוקר שאני רוכס את הכפתורים בחולצה

נועל את המגפיים השחורים

וסוגר את החגורה

אני רק חושב

עלייך

ערומה

קשורה

שברירית

שעונה על השולחן

ומחכה לעונש שיגיע

מתחשק לי להרוס היום משהו יפה




נכתב על ידי , 8/1/2017 10:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בן: 42




הבלוג משוייך לקטגוריות: סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMrBigD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MrBigD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)