לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



כינוי:  LoveySpark

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2017    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2017

הפחדים הגדולים ביותר


לפעמים אני רוצה שאחותי תתאבד.


תחתוך וריד עמוק מידי, תגרום לאני-בת-14 לקנא שהצליחה. אולי תקפוץ. אני לא אראה את הגופה שלה ואהיה ממוטטת לחלוטין.


לפעמים מתחשק לי שאחי יהיה בדיכאון קליני. לא יצא בכלל בכלל מהבית, יהיה עם פרצוף אטום ומיואש. הוא ינשור מכל מסגרת, יוכיח לעצמו שהוא לא יוצלח למרות שהוא גאון ויאכיל את עצמו ברעל מעגלי ככה.


לפעמים בא לי שיגלו לאבא שלי סרטן או לפחות סכרת. הוא לא יוכל לסוע באופנוע ואני אצטרך להסיע אותו למקומות ולצפות בו קמל. הוא לא יהיה האבא שתמיד יודע ומדבר, המציל שלי, זה שמפנק אותי ומגדיל את ההערכה העצמית שלי. לא. הוא יהיה שום דבר.


אני רוצה להיות בדיכאון שוב, ממש לייחל למוות ולצפות בקשרים שלי לחיים מתמוססים עד שאשאר עם עצמי. אני אחזור לא לאכול בכלל, ארד ל42 קילו ואסתובב ברחוב כמו שלד, מתעלפת בתחנות אוטובוס ואף אחד לא בא למיון.


אני רוצה שהוא יפרד ממני או יבגוד בי, יכאיב לי ככה שלעולם לא יתרפא. הוא יגיד שהוא כבר הרבה זמן רוצה לסיים את זה, אולי התאהב או פשוט מרגיש שהוא לא מסוגל איתי יותר.


לפעמים אני מחכה כבר, ממש ממתינה שבן הזוג של אמא שלי יעזוב אותה. הוא יותיר אותה פצועה ונכה לבד, אותנו כילדים צעירים מנסים לנחם ולכלכל.

אני ממתינה בשקט להיות לא יוצלחית חסרת עבודה עם משכורת רעב, שכמו כולם למדה אבל התיק עבודות לא שווה כלום ולהיות תלויה באחרים יהפוך להרגל. 


לפעמים מתחשק לי שאמא שלי תהיה נכה וזהו, בלי כל ההתקפים האלו, הכאבים, הפעם בסדר פעם ממש מעולה ולמחרת זוועה. נגיע לעיקר בו היא מוגבלת ולא עצמאית, הפייטרית הגדולה ביותר בעולם בגוף שלא מגיב.


 


אני רוצה שכל הפחדים האלו יתקיימו, דיי כבר, להמתין להם גורם לי למתח, אימה. שיבואו, נו, נראה אותם. הלחץ הזה ממיס לי את המח.


נמאס לי לחכות למתי זה יקרה. מתי ואיך. אם בכלל. די.

נכתב על ידי LoveySpark , 22/11/2017 23:05  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של LoveySpark ב-22/11/2017 23:21
 



לאווטקסט


לך


הילד שקם לצעקות והלך לישון בחושך מוקף מחשבות


לך


מגיל הגן הצלחת להגן על עצמך בפני אחרים ואיכשהו אתה האלים ביום ההורים


לך


כל כך רצית כמו כולם לקנות את הלגו ולמרות שלא היה כסף, גנבת מהארנק של אמא


לך


שישב בעונש מול הלגו שהוא בכלל לא אוהב וחשב שזה שווה את רגעי השמחה עם החברים החדשים


לך


ששיקר וגידל ערכים מול חברה אכזרית והתפשר על עצמו


לך


שבגיל מוקדם מידי גילה שחברים הם דבר נזיל, שנאמנות היא מעלה שלך ולא של אחר


לך


הילד שמצא עצמו לבדו בכיתה, מוקף ילדים צוחקים, חסר אונים.


לך


שבחרת באחת והיא גחחה עם חברותייה עד סוף השבוע


לך


שהוזמנת למנהלת וכבר שתקת, כי ידעת שאי אפשר להסביר למה כולם נתפלים אליך שוב ושוב


לך


הורים הרימו יד והשפילו, כרתו עוד בור בלב הצעיר שלך


לך


הילד שפרץ משערי בית הספר, רץ הכי רחוק שהוא יכול וחזר הביתה עם השקיעה


לך


שאובחנת, נשלחת לפסיכיאטרים, כדורים, יועצים ובסוף ישבת מול עצמך לבד


לך


שפעם אחת צעק באוטובוס ומאז הוא הצעקן


לך


יושב בחדרך עם חלונות מוגפים מול מחשב בשפה לא שלך


לך


שהרגיש כל כך רע כל יום כל היום, וגם בביתו רק רב עם אחיותיו שצחקו עליו


לך


למרות שהבטיחו לך, גם אחרי כיתה ו' המשכת לעבור בתי ספר


לך


הסבירו כמה פעמים את חשיבות הבגרות, הציונים כל כך טובים *אבל*


לך


שראית את הסיגריה עפה כל כך קרוב לגופך


לך


הלכת למועדון לראשונה ושתית עד שהקאת


לך


שהבנת שכל השטויות עדיין שטויות, עדיין קל לך מידי כל החומר של התיכון


לך


ישבת מול קב"נית והסברת מא' ל ת' איך הכל בכלל לא אשמתך ועדיין לא הצלחת לעבור לקרבי


לך


שמגע אישה על רכותייך היה הטוב מכל הרטלינים.


 


לך


שיושב במרומי ההררכייה החברתית, סבל אלפי מליוני כאבים ועכשיו שאתה למעלה, מוצלח כמו שתמיד כולם רצו להיות בעצמם,


מותר לך ללמוד להרגיש טוב ושמח. הרווחת ביושר ועבדת קשה. 


מותר לך לגדל אחרים ולטפחם כמו שאותך לא חבקו


מותר לך, מזמן השלווה הגיעה לך.

תרים את הראש בגאון ותשיל את העבר מדרככך החדשה. אל תתן לו לעצור אותך. 

נכתב על ידי LoveySpark , 19/11/2017 15:20  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The-Narrator ב-19/11/2017 17:34
 



איפה הזמנים ההם


מתגעגעת לקבוצות הנוראיות שהיו לנו, מעודדות אחת את השנייה לא לאכול ולא למות, להרוס ולתקן יחדיו. היום קבוצות ה. אכילה הן דקטטורה של בריאות. אם אתם מכירים קבוצה מקולקלת כמו פעם, תשלחו לי הודעה.

 

יש 2 דרכים להרס עצמי שממכרות יותר מהצורך בהרס עצמי: 

לאוכל קצת ולהשקל הרבה

לאכול ג'אנק מחוסר הערכה עצמית, הלקאה

 

איפה הימים שהייתי יכולה לשאול כמה לקס ומתי, כמה תה ואיך, לספר בהתרגשות על גרמים ולפרסם תמונות גאווה ושנאה? 

געגוע עצוב

נכתב על ידי LoveySpark , 7/11/2017 06:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




את מתנה ענקית. 


מתנות ענקיות כמוך נזרקות על ידי הדוור ממשאית למשאית, מתהפכות בבגאז'. סדקים, קרעים וקילופים מופיעים במותנייך. 


את מתקנת את עצמך, לאט בשמאל, מהר בימין, שמה פלסטרים ותופרת. מחכה בשקט לרגע הנכון לנסות שוב. 


 


הגעת ליעדך, מתנה מרופטת וזוהרת, ענקית ודורשת תחזוקה. 

אם מישהו דוחף אצבע לאחד הסדקים במקום להחזיק בך על כרית זהב שלא יתפלא שהכל התנפץ, נשבר בעטיפה מעוכה.

את מזמינה לתקן אותך, מתנה סלחנית שאת, בוא להגיש לי סלוטייפ, אמרת. בוא להגיש לי חוט ומחט. 

אבל שאומרים לא, את שבורה, מרוסקת ולבדך.  


והמתנה הזו, הענקית? התנפצה ושווה כלום. 



אז היא תבנה את עצמה לבד, תכסה בחימר פצעים ישנים, תבהיר צלקות, תחדש ציורים. כל קרע בבד נתפר בורוד, מקושט מתמיד. 

כל שבר קטן מטושטש עם פייטים, מודבק עם נצנצים, יפה וגאה מתמיד. איילינר בעיניים, אודם ורדרד ונעלי עקב עם סרט אדום. 

הנה את, מתנה ענקית מתמיד, רק השתבחת לבדך.


פעם אחר פעם, עוד סדק לשים עליו דבק. 


ככה את, חזקה ושבירה.


זכות להיות לצידך. 

נכתב על ידי LoveySpark , 1/11/2017 14:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLoveySpark אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LoveySpark ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)