לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Johnie's BlackBlog


בלוג זימה שמטרתו לתת השראה למי שיודעת מה היא רוצה ולא מתביישת בזה.

Avatarכינוי:  BlackJohnnie

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2017

בהוראה שלי- חלק ב


קטע זה הוא המשך ל- בהוראה שלי- חלק א.

 

הזין שלי עומד זקוף מולך, סנטימטרים בודדים מהפנים שלך. את מרימה את מבטך אלי, חוזרת לזין ושוב אלי.
אני שותק, לא אומר מילה, רק עומד מעליך, מרגיש את הנשימה הכבדה שלך על קצה האיבר שלי.

את כל כך רוצה אותו, רוצה לקחת אותו אליך, לראות אותי נהנה. לא היית כזו פעם, לא ככה, תלויה בהנאה שלי.
עם האחרים לא ממש איכפת לך, הסיפוק שלך לא תלוי בהנאה שלהם. אבל מה שבנינו שונה. את רוצה לשמוע אותי
גונח מהמגע שלך, את רוצה לדעת שאת טובה, את מתחרמנת מזה. הראש שלך זורק מאות מחשבות בשניה.
כל מה שהיית רוצה שיקרה עכשיו. כל מה שיכול לקרות. מה שבטוח, את רוצה אותי בכל מקום. שאמלא אותך.
בהפתעה גמורה אני אוחז בשיער שלך, את נאנקת. אני גורר אותך מהשיער אל הריצפה מעמיד אותך על הברכיים.

ככה תוך כדי שאני שולט במנח הראש שלך מהשיער שבידי, אני מעביר את קצה הזין שלי על השפתיים שלך.
את מתנשמת, פותחת את הפה לקבל אותו, מנסה לזוז קדימה אבל אני עוצר אותך מהשיער. הכאב שולח לך זרמים

בכל הגוף שגם ככה רגיש מהאורגזמה שעברה עליך לפני דקה. את לא מצליחה להכניס אותו, את רק מצליחה לגעת
בשפתיים בקצה שלו. את מתחרמנת מחוסר האונים שלך מול הרעב שמשתלט עלייך. טיפה קטנה נאגרת בקצה האיבר.
את שולחת לשון ומצליחה לטעום אותה, את כל כך אוהבת את הטעם שלי. את אוהבת שאני נוטף עליך, סימן שאני מתחרמן

מהיצור המושפל הזה שלרגליי. את סקסית שאת חרמנית, וכשהרעב הזה משתלט עליך, אני אפילו רוצה אותך יותר.

עכשיו אני מעביר את האיבר שלי על קצה האף שלך, ויורד למטה, שפה עיליונה, שפה תחתונה, סנטר. מרטיב לך קצת
את הפנים ונוטף עלייך. 

 

"את יודעת, אני מת לגמור לך בפה. אבל רק אם את תהיי ילדה טובה ותבלעי הכל. אבל יש לי הרגשה שאת לא מסוגלת?"

 

נעלבת, הרי בלעת בעבר. ולא רק לי. "בטח שאני מסוגלת אדוני, כבר בלעתי בעבר לאדוני."

 

"את תוכיחי לי שאת לוליטה צייתנית? אל תבטיחי דברים שאת לא יכולה לקיים"

 

"אני אעשה כל שתבקש אדוני, בבקשה תן לי להראות לך"

 

אני מפליק לך בלחי עם הזין שלי, את נאנחת, זה כל כך מחרמן אותך, את מתחילה להרטיב שוב. אני תופס לך חזק את השיער
ומחדיר את הזין שלי לתוך הפה שלך. את פותחת פה גדול ומקבל את כולו. בהתחלה את הקצה, ולאט לאט עמוק יותר.

כל כך רצית את זה, לא משנה כמה מצצת בחיים שלך, את תמיד נהנת מחדש מההרגשה של זין עומד שממלא לך את הפה.

עכשיו אני מכניס כבר את כל אורך האיבר אל תוך פיך, את מקבלת את כולו בהנאה. מרגישה את הביצים שלי נוגעים לך בסנטר.

אני מתחיל להזיז את הראש שלך קדימה ואחורה מהשיער שלך. את נטרפת מהשילוב של כאב והנאה. אני לוחש לחלל החדר:

 

"ילדה טובה. מוצצת כמו זונה אמיתית." 

 

את מתמלאת גאווה. לשמוע אותי קורא לך זונה גורם לך להיות ממש רטובה. את מתחילה להזיז את האגן, אין לך במה להתחכך.

את מתחילה לגנוח עם כל פמפום. את מדימיינת אותך מהצד על הברכיים עם קולר, ואני מזיין לך את הפה ומושך לך בשיער.

 

"תדחפי אצבעות, אני רוצה לראות כמה את נהנת מהזין שלי, תראי לי כמה את רטובה"

 

את דוחפת שתיי אצבעות ואיפשר לשמוע את הנוזלים שלך כשאת מפמפמת את עצמך. אני זזה מהר וחזק, אני משחרר את האחיזה
ונותן לך לבלוע את האיבר שלי. את משתגעת, שמעת אותי גונח ומתחילה ללקק לי את האשכים תוך כדי שאת עושה לי ביד.

 

"אני רוצה אותך בתוכי"

 

"איך את רוצה אותי?"

 

"רוצה שתזיין אותי, רוצה שתכניס לי חזק לכוס" 

 

אני מוריד לך סטירה חזקה. 

 

"הזונה שלך רוצה שתזיין אותה!"

 

עוד סטירה על הלחי השנייה. שוב דמעות. את מבולבלת.

 

"תעלי על המיטה ותחשבי טוב טוב מה את יכולה לתת לי".

 

את עולה ואני מביא אותך בגסות לתנוחה בה את על הברכיים והידיים. תופס ביד אחת בקולר וביד השניה מפליק לך על התחת
שנהיה אדום בבת אחת. זרמים של כאב גורמים לך להתייפח, זרמים של עונג גורמים לך להרטיב בו זמנית.

 

"לא אמרתי לך שאת יכולה להוציא את האצבעות"

 

"סליחה אדוני". את ממשיכה לזיין את עצמך על ארבע, כשהקולר חונק אותך בצוואר. הפנים שלך רטובים מהרוק שלך והנוזלים שלי.

 

"מה את רוצה עכשיו?"

 

"רוצה שתזיין אותי אדוני"

 

"איך את רוצה לוליטה".

 

עכשיו את יודעת מה התשובה הנכונה. מה שאת באמת רוצה.

 

"אני רוצה שתזיין אותי בתחת בדוגי, ושתמשוך לי בשיער".

 

"תראי לי"

 

את מוציאה שתי אצבעות רטובות מהכוס שלך, ומחליקה אותם אחת אחת לתוך החור שלך, מרטיבה ומרחיבה אותו לאט לאט. 

שוב, ערבוביה של כאב ועונג, את זהזה קדימה ואחורה, וגונחת. בתחילה מכאב שאט אט מתחלף לו בהנאה. ככה כשאת על ארבע
ומזיינת את עצמך בתחת אני דוחף לך תי אצבעות בפה. את מלקקת ומרטיבה אותם. את כזו זונה, נהנת שממלאים לה את החורים.

ואז אני מוציא את האצבעות שלי שמלאות ברוק שלך ודוחק לך את שתיהן לכוס. את צורחת ומשתגעת. 

 

"אוהה כן, אדוני!!!" שתי אצבעות שלך בתחת ושתי אצבעות שלי בכוס. את מארגיה את האצבעות שלי מבפנים, את משתגעת,
זזה מהר יותר ויותר. אני מרגיש כמה את רטובה ואני יודע שתיכף גומרת.

 

"תסתובבי ותרטיבי לי את הזין"

 

את עושה את עצמך לא שומעת, כל כך קרובה. איבדת את מקומך. אני מעיף לך את היד מהתחת ושולף את אצבעות שלי.

מקרב את הפנים שלך מהשיער. 

 

"סליחה אדוני" 

 

לא מעניין אותי, אני מכניס לך אצבעות לפה, את טועמת את הכוס שלך, מלקקת ומוצצת. רק נמרח לך על הסנטר ומסביב לפה.

אני שולף את האצבעות ודוחף לך עמוק לתחת. את מתחילה לזוז שוב, נוטפת. תוך כדי אני נעמד מולך ומכניס לך את הזין שלי לפה.

את זז אחורה, האצבעות שלי עמוק בתחת שלך, את זזה קדימה הזין שלי עמוק בפה שלך. ככה את מזדיינת בשני חורים בו זמנית כמו

השרמוטה שאת אוהבת להיות. את מתה על זה.

אני מסתובב נעמד מאחרוייך, ועוד לפני שאת מוכנה אני חודר לך לתחת בבת אחת. את צורחת. הין העבה שלי ממלא אותך מבפנים. 

ואני מתחיל לזוז לאט לאט, שתרגישי כל סנטימטר שאת מקבלת עכשיו בתחת. את גונחת, זרמים בכל הגוף.
אני מרים שלך את הראש מהשיער:

 

"תכניסי אצבעות כשאני מזיין אותך".

 

את מחזירה שתי אצבעות לכוס, אני מרגיש את האצבעות שלך עם הזיין שלי דרך התחת שלך. את הולכת לגמור.

"אדוני, הזונה שלך הולכת לגמור, אני הולכת לגמור, אני לא יכולה להתאפק!" 

 

את מפמפמת את הכוס שלך חזק ומתחילה לגמור. מתכווצת ומשתגעת, נוזלת לעצמך על היד. 

 

"שלא תעזי להפסיק!" אני פוקד עלייך. אני יוצא ונעמד מולך, נותן לך סטירה על הלחי. את פותחת את הפה. אני דוחף לך את הזין עמוק

ואת מתחילה להרגיש את הזרע שלי ממלא לך את הפה ונוזל מהצדדים. האורגזמה שלך עולה מדרגה. את מתחילה לרעוד מהנאה וצועקת
עם הזין שלי בפה. שנינו נירגעים ואני יוצא לך מהפה ואת מתמוטטת על המיטה.

 

אני לוחש לך באוזן: "מה אומרים?"

 

"תודה אדוני, אני כל כך אוהבת להיות הזונה שלך". 

 



 

נכתב על ידי BlackJohnnie , 17/4/2017 20:52   בקטגוריות אגרסיבי, זימה, סקס, פנטזיה, שליטה, סטירות, משיכה בשיער, פליקים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlackJohnnie אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BlackJohnnie ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)