לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Can you point me in the direction of happiness?


Just another 20 something looking for some goddamn answers about life


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2017    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2017

קטע שנעלמתי


מכירים את זה שכשרע לכם אתם רוצים לדבר אבל אחרי שמצליחים לקום כאילו זה לא קרה מעולם? 
אני. 
אני מסוגלת להיות על סף סיום ושבוע לאחר מכן אני אהיה בסדר. למה? כי אני לא פותחת את הכונכייה שלי מספיק כדי שהכל יצא, אז מדי פעם כשאני מועדת קצת וחריץ נפתח אני בתוך בור וכשהחריץ נסגר שוב שבוע אחרי הכל חזר לקדמותו. 
בפועל, הכונכייה שלי מלאה ברפש, עומק, בעיות ולבד, מלא לבד ובעיקר לבד. 

איך הייתי רוצה להיות מהאנשים שעושים ניקוי לנפש עם פסיכולוג או אפילו חבר שאתה באמת בוטח בו, אבל בינינו הכל אינטרסים עם חברים. אני לצערי לא פותחת את הכונכייה אפילו לא בעד שלום, כזו אני וזה מעצבן אותי. 
אני לא רוצה ליפול לבור כל פעם שאני מועדת קצת, אני רוצה להיות מסוגלת לשלוט על הרגשות שלי והבעיות שלי ולהתמודד עם מה שצריך כשצריך. 

עד המחשבה הבאה 
נכתב על ידי Answer Seeker , 29/5/2017 22:35  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דכאונית בתפקוד גבוה


בתור אחת בלי סיבולת לב ריאה, לעלות במדרגות ועוד בחום של ישראל זו מטלה מפרכת, מה שמוביל אותי לאיך כרגע אני רואה את חיי- עלייה שמובילה למקום לא ידוע והדרך נעשית פשוט יותר ויותר קשה. 

באופן ממש מוזר, העובדה שיש לי מקום לפרוק גרמה לי להרגיש טוב עם לא להרגיש טוב. בתוך הקהילה המתוסבכת הזאת שמתוכה אולי 0.001% יקרא את זה, משום מה גורם לי להרגיש שיש מי שמקשיב.. זה לא שחברים לא מקשיבים אבל כמובן יש את הפקטור של הם אשכרה מכירים ויודעים מי אתה, לכמה עומק שבחרת לפתוח את עצמך. 

אלוהים יודע מתי פעם אחרונה קניתי קופסאת סיגריות, אבל היום כן, הייתי צריכה פריקה, הייתי צריכה משענת מחורבנת ועוד בחום הזה לא כיף בכלל לעשן בחוץ.
סיגריה אחרי סיגריה, לא סופרת בכלל כמה, פשוט מורידה אותן בניסיון להשקיע מחשבה ריקה בשאיפה ונשיפה. 
רק לא לחשוב יותר, לא לשקוע יותר. 

אני מרגישה שהפכתי מעין רובוט 'אל תישברי עכשיו, תדחי את זה, עוד קצת הכל בסדר', רק לא לפני המבחנים, מספיק קשה לי השנה הזאת לא רוצה למשוך קורסים. 
אבל, האם אפשר לקרוא לזה דיכאון אם אני עדיין מתפקדת? 
אני כמו דיכאונית בתפקוד גבוה, כאילו לא מספיק לאכול לעצמי את הראש במחשבות רעות על עצמי, אבל אני מוסיפה לזה את חוסר הרצון שלי שידעו שמשהו רע קורה לי, עד שזה פשוט מאוחר מידי ואני מפרקת לחתיכות על הרצפה בלי חשק לחיות. 

תהליך ההפיכה שלי לרובוט היא לא קשה במיוחד, המוח שלי לוקח אותי לשם כמו טייס אוטומטי, בחיים לא הייתי טובה עם להתמודד עם עצמי. 

כן כן כן, זהירות קלישאה מהלכת, אבל עדיין. 
נכתב על ידי Answer Seeker , 14/5/2017 22:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ניסיון #1


אני לא יודעת אם אני באמת אצליח לשמור על בלוג אבל ננסה בפעם האלף..

קשה לי לנשום. יותר ויותר קשה לי לנשום. 
יש ימים, רוב הימים, אני מרגישה כאילו מעיפים אותי מכל המדרגות.
המון פעמים אני מרגישה כל כך אאוט מהכל שאני חושבת לעצמי 'למה לא למות בעצם' אני יודעת שזה נשמע כמו ילדה שרוצה תשומת לב, אבל זה פשוט זה.. יש משהו שנשמע כל כך מרגיע בלמות. 

הרחקת הלכת הזו נובעת מזה שאני מרגישה שזו הדרך היחידה שלי לברוח מכולם, מהכל, מעצמי. 
הביטחון שלי בחברת בני האדם פוחתת מידי יום, ולא, לא בגלל סיפורים על ישראל והעולם והנשיא שעשה ככה.. אלא האנשים מסביבי ומצבים בהם אני נתונה אליהם שפשוט גורמים לך לאבד את השפיות. 
אבל הדבר הגרוע ביותר הוא להבין שאלה הם פשוט בני אדם. ממתי המשפט 'תמיד תפגשי אנשים כאלה' אמור להרגיע? כל מה שאני מרגישה מהמשפט הזה הוא שאני לעד אצטרך להילחם. 

אבל נמאס לי להילחם, אני פשוט רוצה להתקיים על הנתיב שלי ושהמכוניות האחרות פשוט ימשיכו לסוע.
נכתב על ידי Answer Seeker , 14/5/2017 00:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Answer Seeker

מין: נקבה




170
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnswer Seeker אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Answer Seeker ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)